2017. július 24.










 A hivatalos RTE fórum + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [következő] [Utolsó]
2014. június 18. 09:25   visionary Válasz Előzmények
compilation100!
Milyen Esztergom???
Ha a lábatlanira gondoltál, annak csak csütörtök este 8-kor van a nevezési zárlat.
2013. május 22. 19:19   rigofoto [ link ] Válasz Előzmények
Sziasztok !

Tekintsétek meg Szilágy Géza és Rigó Gergő belső kamerás felvételét a sátai gyorsról, ami tele van látvánnyal, és izgalmas árokjárással ! :)
Jó nézelődést !
2013. április 01. 15:58   Sury Válasz Előzmények
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem tudjátok véletlenük, hogy az RTE mezőnyéből kik heves megyeiek? Biztosan tudom a következőket:

Strider Zoltán
Tóth Kálmán
Nyilas András
Szabó "Laca"
Forgács István
Fábián Ottó

Aki a felsorolt versenyzőkön kívül további heves megyei versenyzőket ismer, kérem jelezze! (Az utóbbi három versenyzőnek a telefonszámára is szükségem lenne.) A megyei hírlap tudósíátához kellene egyébként. Előre is köszi!

Nagyon szeretnék írni az RTE heves megyei indulóiról, úgyhogy kérem a gsuranyi (kukac) formula (pont) hu címen kérem jelentkezzetek!
2012. július 27. 15:44   mayer84 [ link ] Válasz Előzmények
Navigátort keresek az Augusztus 25-26.-i Miskolc Rally-ra !!!! RTE navigátort természetesen...Miskolcon vok helyileg,az autó 2.-od osztályos Lada,friss építésű...tel.:0630-848-53-74,mail: mayer84@freemail.hu
2012. május 16. 12:01   rozi64 Válasz Előzmények
Hoppá. Delete!?
2012. május 16. 09:44   rubicsgaborgyor Válasz Előzmények
Valaki Győrből ozdi túra? rubi313@freemail.hu ha van kedved:)
2012. március 23. 05:27   moniati [ link ] Válasz Előzmények
A hétvégi I. Boonga esztergomi rallyesprint verseny pályaajánló videója. A felvétel UTCAI autóval, KÉZBEN tartott kamerával készült.
„A” irány a linken.
2012. március 22. 22:05   moniati [ link ] Válasz Előzmények
A hétvégi I. Boonga esztergomi rallyesprint verseny pályaajánló videója. A felvétel UTCAI autóval, KÉZBEN tartott kamerával készült.
„B” irány videó a linken.
2012. március 17. 18:15   tocky [ link ] Válasz Előzmények
A kialakult helyzetre való tekintettel, az I. Boonga esztergomi rallysprint verseny rendezői úgy határoztak, hogy a Rali Túra versenyzők számára a nevezési feltételeket a következőképpen módosítja:

Indulási szándék előzetes jelzése esetén ( telefon, e-mail) a helyszínen kifizetett nevezési díjat az előzetes nevezési díjban állapítja meg, amennyiben legkésőbb március 20. 24 h-ig jelzi indulási szándékát valaki.
A verseny helyszíne: Esztergom Strázsa hegy
Időpont 2012. 03. 24-25.
Útminőség: 99,9 % murva, föld 0.1 % aszfalt.
Versenytáv: 3X7 km + 3X6,5 km. Etapáv: 600 m összesen

Bővebb infó: 06-20-520-66-60

Hivatalos honlap a linken
2012. február 01. 13:35   mayer84 Válasz Előzmények
A mai napon Mészáros Ivánnal telefonon egyeztetett megbeszélés alapján írom nektek az alábbi információkat,a licenc beadással kapcsolatban.Amennyiben valakinek(személy szerint nekem például)a sport orvosi vizsgálatoknál eltolódik az eredmény készhez vétele(személy szerint nekem a Neurológiai vizsgálat időpontja leghamarabb Február 17.-e lett),és emiatt a licenc beadási határidőig nem tudja leadni a sport orvosi igazolást,annak a licenc beadási határidőtől számított 15 napja van az orvosi papírokat leadni,Boci csoki,illetve pótdíj fizetése nélkül.Ez csak abban az esetben lehetséges,amennyiben az orvosi igazoláson kívül MINDEN TOVÁBBI dokumentációt határidőre eljuttat az RTE címére.Ez az RTE hivatalos oldalán is közleményben a jövő héten meg fog jelenni.
2012. január 14. 21:20   Pippi Válasz Előzmények
RTE Versenyzői Liga Közlemény 2012/1

A versenyzők érdeklődésére a következőket tudom elmondani az RTE. Elnökével egyeztetve:-

-Az RTE Bajnokság a közzétett versenynaptára ( amit pár héten belül véglegesít ) alapján 2012-ben is lebonyolítja a Rali-Túra Bajnokságot.

-A RTE Bajnokság kategóriái, és kupái:- A 2011-es kategóriák és kupák, +1 kategória várható ( Az A osztályon belüli új kategória kialakítása folyamatban van).

-Az RTE autók gépkönyveztetésével kapcsolatban az RTE, továbbra is egyeztet az MNASZ-el. Van már rá reális esély, hogy a MNASZ F csoport szabályaiba beleférő, RTE H csoportos, az N-s és az A csoportos autók 2012-ben alap gépkönyveztetés után, egyéb költségek nélkül műszakiztathatóak. Így az új rendszerre 1 év átállási időt kaphatnak a RTE-s autók. A 2013-as gépkönyveztetési szabályokról, az 1 év átállási időre megfelelő tájékoztatást kapunk és adunk a 2012-es szezonban.

-Az RTE. szezonindító 2012-es I. számú Nevezői Közleménye, napokon belül kihirdetésre kerül.

-Az RTE vezetősége, a közel egy évtizedes hagyományai alapján a 2012-es bajnoki szezonra sem emeli licenc díjait. A rendezők is csak maximum 2 ezer forintos nevezési díj emelést realizálnak.

-Az RTE szabályzatai alapjában nem változnak. Az elmúlt években történt módosításokat foglaljuk bele a 2004-es szabályba, az így kiegészített 2012-es szabályzat rövidesen megjelenik.

-Továbbra is a versenyzők véleménye alapján fogjuk a rendezvények értékelését végezni, az elmúlt évek gyakorlata alapján.

Kérdéseiteket küldjétek el az e-mail címemre, amit továbbítani fogok az illetékesek felé.
E-mail cím: novakelod@freemail.hu

Ahogy több információim lesznek az RTE fórumokon közzé teszem.

Jó felkészülést és sok sikeres versenyt kívánok, a magam és az RTE vezetősége nevében.

Üdvözlettel:

Novák Előd
RTE Versenyzői Liga Elnök
2011. november 28. 15:36   lódoki Válasz Előzmények
Ne haragudjatok , de nem is tudom , hogy írjam ! Bizonyára sokan tudjátok , hogy tegnap tragikus körülmények között örökre elvesztettünk egy jó barátot , versenyzőtársat : MAFI- T !
Ma este 6 órára szervezünk a házánál egy gyertyagyújtást , hogy megemlékezzünk Róla ... Ha tudtok gyertek el i is !
A cím : Kazincbarcika , Vadvirág út 6

Lódoki
2011. november 12. 21:28   crash [ link ] Válasz Előzmények
Csaknéző!
Ez tecceni fog...ez az igazi balfék....rendőr előtt elesni!!!
2011. november 12. 21:08   egér84 Válasz Előzmények
Sziasztok
2011. szeptember 05. 12:27   tocky Válasz Előzmények
Esztergom - Nyergesújfalu -i verseny előtti szombaton tesztelési lehetőséget biztosítunk az RTE mezőnyének Esztergomban.
Infó: egomiszlalom.hu vagy 06-20-520-6660
2011. augusztus 10. 18:43   sanyy [ link ] Válasz Előzmények
Kicsit vidámabb téma:)
2011. augusztus 10. 18:22   Paradise Lost Válasz Előzmények
Próbálok kultúráltan fogalmazni, nem lesz könnyű...
Mélyen fel vagyok háborodva azon, hogy a nagybecsű MNASZ korifeusai és bennfentesei fúrják azt a lehetőséget, hogy túra-gépkönyvre is lehessen versenyautót vizsgáztatni. Nekünk most az évek óta bejáratott vizsgahelyünk közölte, hogy idén már csak MNASZ gépkönyvre tudnak vizsgát adni a vasra. Szerencsémre találtam egy helyet, ahol van ismeretségem, így azután sikerült levizsgáztatni. Bár a vizsgabiztos közölte, hogy a papírjára fel van írva, hogy feltétel az -idézem- "Mahasz tagság" is, de mondtam, hogy olyanunk, nincs (nem hajózom és a zeneiparban sem vagyok érdekelt), erre a főnökhöz utalt, akit viszont szerencsémre ismerek. De mégiscsak túlzás az, hogy már megint csak ismeretség révén lehet RTE gépkönyvvel vizsgáztatni. Jó a himi-humi a háznál, amikor az együttes versenyeken kell a plusz mezőny, de nem jó a himi-humi gépkönyv. Váltsál MNASZ-est, akkor is, ha csak túrában akarsz menni az autóval, csengesd be érte azt a tizen-huszonezret (fogalmam sincs ott mennyi a gépkönyv díj, licenccel együtt azért már gondolom érezhető kiadás). Vagy kiadják közös túra-MNasz gépkönyvre is? Na mindegy, végtelenül fel vagyok háborodva, hogy ez a korrupt, erkölcstelen "szövetség" milyen aljas módszerekkel fúrja a túrát megint, mert 8-10 éve volt már ilyen..
Elmehetnek a fenébe (H. Geriéktől bocs a hangnemért, de tele van a hócipőm ezzel a jelenséggel).
2011. augusztus 07. 19:07   egyenivelemeny Válasz Előzmények
Köszönöm a választ!
Az alábbiak nem magyarázatok, csupán egy egészséges fórumbeszélgetés tartalmi kellékei.
Értem, hogy gondoltad a sorokat, csak sikerült betámadni minket ezzel, akár szándékos volt, akár nem. Válaszolnék pár sorban néhány dologra, aztán szerintem lezártnak is tekinthetjük a témát, mivel valahol van igazad sportszakmai szempontból, de az most távol áll a dologtól szerintem.
Igen, kiskaput jelent, hiszen van ez a kupa, ki lett írva, be is neveztünk. Tőlünk az teljesen független, hogy hány induló van a kupában, amikor töltöm itthon a nevezési lapot, akkor nem látom, hogy más valaki a nevezési lapjára ír-e BMW H kupa besorolást, vagy sem…ez csak az adminisztratívon derül ki. Sajnos a tények, amiket a teljesítményünkkel kapcsolatban közöltél, igencsak felszínesek. Látszik, hogy csak a versenyek végeredményeit nézted, nem pedig a részeredményeket. Ózdon a 2-es gyorson váltógondunk volt, harmadikban mentünk végig a rajttól a körgyorson. Szervizben össze lett foltozva, végigmentünk óvatosan vele. Szabó Barnát esélytelen lett volna elkapni, de Berekmériéktől pl. jobb időt jöttünk az első gyorson, amíg nem volt gondunk. De gondolom ennyire nem merültél bele a dologba, csak a végeredményt nézted meg. A történet az egész szezonra levetítve sem olyan egyszerű, ahogy az neked átjön az eredményekből. Szendrőn reggeli problémák miatt volt egy kikésésünk és az azért járó büntit meg is kaptuk. Ezek kiderülnek a részeredményekből mind, vagy ha nem is, megkérdezed és elmondom, sportbarátként!
Versenymúlt: pilótám többször előfutott, most jött az ideje egy ’teljes’ szezonnak. És igen, BMW-vel. Sehol sincs leírva, hogy ezt így nem lehet. Erre volt kedv, energia, ötlet, stb…ez lett belőle. Mindenkinek szíve-joga ott indulni és azzal, ahol szeretne, mi ezt tettük.
Bennem nincs szégyenérzet, amikor átveszem a kupát, mert tudom, hogy miért kapom, tudom, hogy én ültem abban az autóban végig a versenyt és ez jó érzés. BMW-vel első verseny Eger volt. Hiba? Az autó amivel most megyünk bérelt szerzemény, és ez volt a legolcsóbb, ezért megyünk vele. Akkor is ezzel mennénk, ha nem írták volna ki a BMW-kupát, mert szeretjük ezt az egészet. Így azonban van egy kis különversenyünk, és ami számunkra a legmeglepőbb, de vezetjük. Mi sem örülünk annak hogy elég kevés embert érint ez a kupa, de mit tudunk tenni? Ha lennénk 10-en lehet, hogy nem így nézne ki a kupa állása, mi is tisztában vagyunk vele. De nem fogunk elnézést kérni emiatt, és minden versenyen egyre jobban tudunk menni.
Apró csipkelődésekbe, hogy vettem a kupákat, stb, most nem térnék ki, mert úgy látom, Te inkább az RTE szabályzatában látod a legnagyobb hibákat, úgyhogy azt javaslom, hogy hívd fel az Ivánt, biztos meghallgatja az építő jellegű kritikádat és reméljük, hogy jövőre egy számodra megfelelő szabályzattal rendelkező futamsorozatban állunk egymással szemben, mint ellenfelek és mint barátok!
Részemről ezt lezártam! Sok sikert a továbbiakban!
2011. augusztus 07. 15:36   Rizzo Válasz Előzmények
Kedves Máté!

A login nevedből kiolvasható, hogy amit írsz az egy egyéni vélemény. Pontosan!! :)

Számomra nem kell magyarázni a bizonyítványt, én elfogadom azt úgy, ahogyan van. Ám engedj meg kérlek egy észrevételt. Az előző hozzászólásomban elsősorban én nem a Ti teljesítményetekre akartam a hangsúlyt fektetni, hanem a Rally Túra ezen értékelésbeli furcsaságára, hiányosságára, hibájára (hívd ahogy akarod) szerettem volna felhívni a figyelmet. Ám abból, amit Te írtál az vonható le, hogy nektek ez egy kiskaput jelent mindahhoz ahol jelenleg álltok. Hiszen (ahogyan fogalmaztál) az a hülye, aki ezt nem használja ki. Úgy látszik tényleg…

Ha Te azt amit leírtam (ismét csak tőled idézek) „cikinek” tartod, az szerintem nem az én hibám. Úgy érzem semmi valótlant nem állítottam, pusztán a tényeket közöltem a teljesítményetekkel kapcsolatban. Ám ismétlem, nem erre szerettem volna kihegyezni a dolgot szóval a technikai kiselőadás értelmét vesztette. Bár elgondolkodtató, hogy mi van akkor, amikor a kupában (ahol a max az 2500cm3) már megvolt 3+-os létszám (azt hiszem Ózd) és „szerencsére” épp 2 páros maradt lábon rajtatok kívül ott mi volt a baj!?

Talán az erre adott válaszoddal kapcsolatosan egy furcsaság megütötte a szemem az általad leírt sorokban. Miszerint a barátodban 3 BMW-s verseny van. (??) Magyarán 0 tapasztalat!? Ha ennek tudatában visszaszámolunk, akkor az idei Eger volt az első? Előtte semmi amatőr?? Felteszem a kérdést akkor jó helyen van/volt Ő a H3-ban? Annyi tapasztalt „szörnyeteg” között? Ismét csak egy megmosolyogtató furcsaság a szabályzatban…

Sajnos az, hogy nincs meg egy fix induló létszám a Kupában, hidd el engem is elkeserít. Ugyanis ha jövőre nem változik ez a helyzet, akkor elgondolkodtató, hogy a nevezési lapon figyelembe vesszük-e azt a bizonyos 2 rublikát, hiszen inkább vagyok 5-6 egy akár 10+ fős H3 mezőnyben önerőből, mint kapjak egy kupát pusztán azért mert kettővel több betűt húztam be a jelentkezéskor. Szégyellném átvenni…

Épp ezért megnyugodhatsz, nem tartok igényt semmiféle trófeára az irányodból. Azokat te vetted! :)
2011. augusztus 06. 09:43   egyenivelemeny Válasz Előzmények
Kedves Rizzo!

Engedj meg pár gondolatot ahhoz kapcsolódóan, amit az imént leírtál! Szerintem Te pontosabban a H-csoportos BMW kupára gondoltál, ugye? Akkor csak pár apróságot tárnék eléd, mi a különbség a kupa és a H3-as autók, pilóták között jelen esetben. Elsősorban technikai fölényről beszélek. Ha megnézed a kupák kiírását, akkor láthatod, hogy a H-csoportos BMW kupa maximum hengerűrtartalma 2500 ccm, ami adott esetben egy E30-as BMW-nél 170 lóerőt és a hozzá tartozó gyári nyomatékot jelent. Súlycsökkentés, mint olyan, nem nagyon engedélyezett a kupában, kivéve az ajtókat és az ablakokat, de az pénzbe kerül ugye, mint ahogy Te is említetted az anyagi nehézségeket. Vegyük csak sorra a H3-as szörnyeket, mert nevezhetjük szörnyeknek őket. 3,0-s, 3,2-es, 4,0 V8-as BMW-kről beszélünk, megyek bőven 300 lóerő felett teljesítenek, plusz vegyük ide a bivalyerős 1,8-as turbós Golfot, vagy a turbós Astrát! Szóval a két arányszám csak a technikai adatok fényében 170 vs. 300! Szerintem ez sok mindent elárul. De ha ezek számodra elhanyagolhatóak, akkor nézzük csak meg a pilóta, rutin, tapasztalat kombót! Nézzünk egy Schweizer Danit, egy Tajmel Tibit, egy Sipit, vagy egy Kosztolányi Imit! Évtizedek óta BMW-znek, ennyi rutinnal nem igen rendelkeznek sokan ebben az országban…és akkor most nézzük az általad kicikizett párost. A pilótában 3 BMW-s futam van, a navigátorban pedig 2. Most is kitérhetnék az arányokra, de szerintem mindenkinek érthető ez a dolog. Plusz az időkülönbségek: nem szégyen egy Schweizer Danitól 5-6 percet kapni. Azért sem, mert a BMW kupásoknak, vagyis az említett párosnak nem a H3 eleje a mérce, nekik a kupa a lényeg! Két nagyon egyszerű okból: egyik az, hogy hülyeség lenne hozzájuk mérni magukat ilyen technikai különbséggel, a másik pedig hogy a tapasztalat és a rutin erre elég. A kupában sajnos nincs sok állandó induló, de nem érzem, hogy ez a mi hibánk lenne, vagy szerinted igen? Adott egy lehetőség, a nevezési lapon csak két rublika, az a hülye, aki ezt a lehetőséget nem használja ki…mi kihasználjuk. Mint ahogy bárki kihasználhatja! A lehetőség adott! Mondjuk ha indulnátok, tegyük fel, hogy akkor lenne két aktív résztvevő páros, akkor már nem lenne „himi-humi” bajnokság??...érted mire gondolok! Tudod, nagyon sok szájhős van és Te kicsit beálltál a sorba. Őszintén sajnálom, hogy nem jött össze az év, remélem a hátralévő versenyeken rajthoz tudtok állni és ha elveritek az említett párost, akkor nem fognak köpködni, fujjogni, hogy jött valaki és elkente a szájukat, stb, stb, hanem oda fognak menni hozzád és őszintén gratulálnak, mert itt sportemberekről van szó, mint ahogy az egész RTE mezőnye az, mindenki elfogadja a saját kudarcát, együttérez más szomorúságában, együtt örül más örömének…mert ez erről szól. Ez a páros nem veri magát semmire, tudja hogy hol tart, de a körülmények és a rutin ezeket az eredményeket teszik lehetővé. Szerintem kiderült számodra, hogy érintett ember írt neked az ügyben, és jó volt a megérzésed! 
Üdv, Gecs Máté (a lassú pilóta még lassabb navigátora)

u.i.: ha év végén nem leszünk olyan lassúak és kapunk valami kupát, akkor most itt hivatalosan kijelentem, hogy Neked ajándékozom!
2011. augusztus 05. 10:55   Rizzo Válasz Előzmények
Sziasztok Jóarcok!

Olvasgattam itt a túra mezőnyének eddigi eredményeit és jelenlegi állását, és hát mit mondjak ha valaki kicsit belemerül érdekes megállapításokat tehet. Engem elsősorban a kupák - azon belül a BMW kupa eredménye izgat, hiszen ha év elején összeáll a költségvetés és elkészül az autó akkor mi is itt rójuk most a kilométereket.

Annak idején mekkora felháborodást keltett túrás körökben, amikor le "himi-humizták" a bajnokságot!? Számomra ennek most lett ez piciny valóságalapja. Ugyanis a már említett kupát egy olyan páros vezeti, akik amelyik versenyen elindultak nemhogy érdemi eredményt nem értek el, de rendre utolsók lettek, nemcsak a kategóriában de még a kupa értékelésében is, jócskán (5-6 perccel) elmaradva a kategóriatársaktól. (kivéve ha nem csak ők voltak az egyedüli értékelt páros mert ugyebár az győzelemnek számít). Kérdem én mekkora értéke van egy olyan bajnoki címnek, amit azért kap valaki, hogy befizeti a nevezési díjat és elindul pár versenyen?? Ha ezt tudjuk az év elején akkor talán felhívjuk a Providentet, hiszen ennek tudatában kijelenthető, hogy csak egy "kicsi hiányzott" a bajnoki címhez...
2011. július 29. 09:20   Gala Válasz Előzmények
Sziasztok,

A hétvégi futammal kapcsolatban kérnék egy kis segítséget:

A Rakaca-Meszes gyorsaságin a "klasszikus bukkanós kanyar" hol található? Honnan lehet a leggyorsabban megközelíteni? És a legbiztonságosabban nézni? :) (Kedves feleségem is jönne, így a több km-es csörtetés a bozótban és ácsorgás a partoldalban már nem játszi...:D)

Ha esetleg más helyet is tudtok ajánlani, az sem gond...

Előre is köszi!

Gala
2011. július 27. 08:33   Zerge Válasz Előzmények
Örömmle tájékoztatok mindenkit, hogy nemzetközi lett a versenyünk, Lengyelországból jön egy Subarus páros előfutni.
2011. július 26. 13:22   Zerge [ link ] Válasz Előzmények
Tisztelt Mindenki!

Felkerült a nevezési lista, az időterv, a szervízpark térkép.
2011. július 23. 00:44   lódoki Válasz Előzmények
T. Versenyzők !

A HBRK ASE zártpályás tesztet rendez a Szendrő- Rali előtt július 29- én pénteken délután 13 és 17 óra között . ( Hivatalos rendőri zárással , rádiózással stb ) Egyesületünk tagjain kívül maximum 10 - 12 autót tudunk fogadni , jelentkezési sorrend alapján . A részletekért hívjátok Balázs Zsoltit : 30/721-26-88 , 70 / 612-27-41 ill. a hbrkase@gmail.com - ra írhattok , mert én csütörökig szabadságon vagyok .

Mindenkinek jó készülődést : Lódoki
2011. július 16. 16:02   Zerge [ link ] Válasz Előzmények
Tisztelt Túrások!

Webmesterünk hétvégi pihenője miatt 18-án hétfőn elérhető lesz minden fontos információ a szendrői RTE futamról.

Addig egy kis video anyag, Siteri kollégám pályabejárós videói megtekinthetők:
Hídvégardó-Viszló gyors:
http://www.youtube.com/watch?v=T6Hb0gntB4E

Rakaca-Meszes gyors: http://www.youtube.com/watch?v=LYvejqiJbmk

Remélem jól gépeltem.
2011. július 14. 20:43   Kaczor Attila [ link ] Válasz Előzmények
2011.Veszprém Rally RTE képek !!! :)
2011. július 07. 13:29   lódoki Válasz Előzmények
Kicsit off !

Ha valaki érezne kedvet , hogy Borsodbóta falunapján , most szombaton délután ,megmutassa az autóját a helyi fanoknak , az jelentkezzen nálam a lodoki.ozd@t-online.hu címen , mert sok szeretettel várnának mindenkit aki , szép hangosautót szeretne megmutatni a közönségnek ! Egyébként lesz süti,ropi, körhinta , ahogy szokott !

Lódoki
2011. június 17. 16:08   gizda [ link ] Válasz Előzmények
A linkre kattintva látható a pragramfüzet kiterítve
2011. június 17. 16:02   gizda Válasz Előzmények
Szeretettel várunk mindenkit a 15. Felvidéki fesztiválon!

A rallytársadalom találkozik itt...

2011.06.18.

Pilóták, versenyzők, navigátorok... bárki aki egy kellemes délutánt akar tölteni Hidasnémetiben, és ha van autója amit kiállít nálunk, azzal nagyot segít! Kora este 5-6 ezer érdeklődőre számítunk talán szponzortalálásra is alkalmas lehet a dolog.

Kurtos Robi a Rally 1-ből, Velenczei Ádám EVO 9-el jön a túrából aki egy kis "műsort" is bemutat , Kazár Mikit meghívtuk, Sprintből RTE-ből jönnek autót kiállítani lLegyen minnél több versenyautó kiállítva népszerítsük a rallyt a környéken!

Aki autót állít ki, hívjon az alábbi számon hogy gördülékenyebb legyen a parkoás (szebb legyen az elhelyezés) az erre kialakított helyen.

Kalász István
06-70-363-08-66
2011. június 15. 13:17   lajcsirally [ link ] Válasz Előzmények
Találtam egy pár jó képet a bükkfürdő rallyról!
2011. május 29. 13:38   Gabesz2107 Válasz Előzmények
Köszi szépen az infókat!!! Már tudtam beszélni egy illetékes emberrel elmondott mindent!!
2011. május 28. 23:55   Paradise Lost Válasz Előzmények
Igaz!
2011. május 28. 23:13   kiskanyi Válasz Előzmények
annyival kiegésziteném,hogy sisakból e-jelű kell.
2011. május 28. 22:37   Paradise Lost Válasz Előzmények
Most mondja egy barátom, hogy ezek a gokart-overallok nem fokozott tűzállóak, vagyis nem jók, ami kell az minimum 86-os norme lejárt homológ.
2011. május 28. 21:22   Paradise Lost Válasz Előzmények
A ruhánál az a lényeg, hogy minimum lejárt homológ tűzállónak kell lennie. Nem tudom, ez a gokart overáll tűzálló-e. Sisak és cipő előírás nincs ilyen értelemben RTe-ben, tehát nem kötelező a minimum lejárt homológ cipő és sisak,minimum zárt sportcipőnek kell lennie és szabvány, jó állapotú sisaknak.
Már ha jól tudom persze, de majd kijavítanak, ha nem.
2011. május 27. 22:59   Gabesz2107 Válasz Előzmények
Sziasztok!!!
Segítséget kérnék! Érdeklődnék, hogy RTE-ben elfogadják-e a következő motyókat, mert indulnánk RTE-ben. LICO Racer GoKart overál, OMP Runner sisak, és LICO Starter Low cipő. Előre is köszönöm!
Üdv: Gabesz
2011. április 28. 14:20   pazo Válasz Előzmények
Ózdon mi is kint leszünk családdal csak legyen jó idő :)
2011. április 28. 06:55   Toomy100 Válasz Előzmények
Szia!
Igen, megtaláltam a Duenen!
Köszönöm szépen!
2011. április 27. 23:38   lódoki Válasz Előzmények
Szia !

Kiírás ma lett végleges és nemrég küldtem el a szokásos lapokra , szerintem nemsokára olvasható lesz !

Lódoki
2011. április 27. 14:56   Toomy100 Válasz Előzmények
2 hét múlva Ózd rally, és még sehol a kiírás.. Hogy lehet ez?
2011. április 12. 15:23   jerry Válasz Előzmények
Szia Lódoki ! akkor tuti a tavalyi menetrend??
irány, és a többi..
Csak hogy segítsünk az olyan konkurenciának akik előre egy héttel a verseny előtt leköltöznek és agyon tréningezik a pályákat..
Mert volt ilyen Egerben is ahogy hallom.
Vannak akik máshogy nem tudják elképzelni..:-)
2011. február 22. 16:57   berkos Válasz Előzmények
Én kértem a közönséget, hogy haza akarok menni!!!

2011. február 19. 18:14   micky Válasz Előzmények
Na bakker berkos-t is? Ebben az országban már mindent lehet?:)
2011. február 14. 19:03   micky Válasz Előzmények
Bmeg....

Kiszavaztak Oli. :))))
2011. február 13. 10:40   berkos Válasz Előzmények
Nem, nem.

Csak feltöltődöm mint, olivér! :)
2011. február 12. 08:17   micky Válasz Előzmények
Na látom behalt a buli.....


2011. február 08. 21:01   micky Válasz Előzmények
Pedig de szép amikor csobban a pohár vízben a protko és jöhetnek az öröm pillanatai. Na mindegy....


Elindult szánkózni a gyerekekkel , csak beütött ez a dög meleg a Csillebércen elolvadt a hó így kénytelen volt 2000 méter fölött havat keresni. :)
De ha nem veszi fel a telefont....hmmmmm.....Tirolba is adnak el égetett szeszes italt? :)
2011. február 07. 20:59   berkos Válasz Előzmények
Az Tudod miért jó?

Mindegy hogy férfi v nő!

Mellesleg..:)

Más.

Mi van a sofőröddel?
Egésznap hívon, semmi.
2011. február 07. 19:50   micky Válasz Előzmények
berkos!

Nem , na jó igen. Vizes póló verseny csak 70 év felettieknek?

Jó , nem.
2011. február 02. 16:52   berkos Válasz Előzmények
Jerry, Micky!

Elhalt a fórum.
Valamit ki kéne találni, nem?

Jó, nem.
2010. december 06. 11:21   lódoki Válasz Előzmények
Tisztelt RTE versenyzők , csapatvezetők !
Biztos lesz aki meglepődik majd , de ezúton keresünk támogatókat a IX. Ózd –Rali megrendezéséhez , mert más lehetőséget már nem nagyon látunk … Az idei versenyünk is megmutatta ,hogy csakis kizárólag a nevezési díjak nem elegendőek egy színvonalas RTE verseny megrendezéséhez és helyi szponzoraink a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tudnak több támogatást biztosítani ! A legtöbb helyi vállalkozás térségünkben a talponmaradásért küzd , örülnünk kell annak is , hogy szerény módon áldoznak sportágunkra , de ettől több jövőre sem lesz ! Mi mindig a Prológ bevételével pótoljuk a verseny költségeit , de immáron sokadszor fordult elő , hogy Fortuna nem kedvezett nekünk és a prológ napján a rossz idő elriasztotta a nézőket , ill. a pályajavítás költségei jelentősen nőttek az elmúlt években és a sajnálatos baleset miatti csúszások okozta többletköltségekkel együtt versenyünk sajnos veszteséges lett ! Kihangsúlyoznám , hogy minden nekünk dolgozó ki lett fizetve és senkinek sem tartozunk egy forinttal sem , mert az így tisztességes ! DE – bár nem illik így mondatot kezdeni - hasonló kondíciókkal , egy színvonalas 2 gyorsaságiból álló és 70 km-es össztávot biztosító versenyt NEM TUDUNK nektek rendezni és ha nem találunk rövid időn belül megfelelő támogatói hátteret , akkor 2011-ben RTE – versenyt rendezni nem fogunk !
Ezúton kérünk mindenkit aki ebben érdekelt , hogy próbáljon segíteni ! Bármilyen megoldás érdekel minket !

Dr. Ádám Antal , Lódoki
hbrkase@gmail.com , 30 / 22-888-93
2010. november 27. 22:44   jerry Válasz Előzmények
Ja Áko nehari nekem komoly okom volt a táol létre. a száger viszont tényleg kapja be.
2010. november 27. 22:42   jerry Válasz Előzmények
Szia Lódoki!
bocs csak most néztem át az értékeléseket.
Szerintem Te nyerted bocsánat ti nyertétek magasan az év versenye címet még ha a számok nem ezt mutatják, egyolyan tényező miat amiről nem te-ti tehettetek.
Remélem ez a tény segít kicsit a jövő évben neked hogy rendezz e versenyt remélem fogsz .
Gatulálok mégegyszer.
tudod mondtam az ötleteimet. hát ha?????,
mondjuk 1 gyors sajómercse- bbóta végetábla . 2 királd tökszög kör szerűen. mindegy merre jbra v balra.vége ott mint most volt 3. kiskapudi tetö -sáta. szevizpark ózdon. Kicsit több etap de megérné.

Na így ennyi.
2010. november 24. 23:43   lódoki Válasz Előzmények
Micky !
Igazad van , rájuk nem is gondoltunk , de Pici bácsi barátommal már dolgozunk az alternatívákon , nehogy diszkriminációval vádoljanak meg minket ! Mondjuk valamelyikünk pink latex-cuccban ... :-)))
2010. november 24. 20:45   berkos Válasz Előzmények
Ha Így haladsz, Annácska is sorra fog kerülni!

NEM JÓ!!!

Már nem is érdekel... nincs díj.
2010. november 24. 20:13   micky Válasz Előzmények
Berkos

Akkor csak nem Karcsi bácsi a hot-dog árus volt az? :)
2010. november 24. 19:41   berkos Válasz Előzmények
Száger, Mezriczky!

Köszi, hogy eljöttetek a díjkiosztóra!

Rohadékok...
2010. november 24. 19:39   berkos Válasz Előzmények
Micky

Nem rossz!

Fél pontot tudok adni érte, de még a másfeles szorzóstól messze vagy! :)

2010. november 24. 17:18   micky Válasz Előzmények
Lódoki!

És akinek Te jobban megdobogtatód a szívét? Ne diszkrimináljuk az SZDSZ szavazó bázisát.....a rali
mindenkié. :)))))
2010. november 24. 17:13   micky Válasz Előzmények
Hányat találgathatok? Hmmmm....az első tippem Mészáros Íván. :)
2010. november 23. 16:36   jerry Válasz Előzmények
Nos Ákos a kérdésedre a jó válasz . Nem tudom...hihi.
2010. november 22. 23:08   berkos Válasz Előzmények
Jerry, Micky!

Most Láttam a szendrői összefoglalót (tv-t).

Találós kérdés!
Ki az, aki nincs rajta az absz. értékelésen és mégis nyilatkozott???
( a Lovász nem jó válasz! )
2010. november 22. 21:39   jerry Válasz Előzmények
szia lódoki.
Köszi mindent. nem azért irogatunk ám itt csak ökörködés az egész. Nehogy komolyan vedd.
Mnden rendben van .... kivéve a 007 ügynököt :-)
2010. november 20. 21:01   lódoki Válasz Előzmények
A szópárbaj többi részébe nem szólok bele -,mert Jerry még kénytelen lenne engem is megölni :-) - , de a csokit , energiaitalt , üdítőt , azt mi rendezők adjuk a mezőnynek , a lányok pedig segítenek kiosztani , amit egyébként nagyon köszönünk ! ( Sokkal jobb így mintha a Braun , Füredi vagy én adnám , ha jobban belegondolunk ... :-)))

Üdv : Lódoki


2010. november 18. 18:09   jerry Válasz Előzmények
jozy
nem tehetem mert akkor megkéne öljelek...hihi.
Szal sajnos számodra ez titok marad.
A német márka nem rossz befektetés egyébként. Lehet nem sokára divatba jön:..:-)
Egyébként jövőre tuti minden hely megvehető lessz ezt sikerült valakiknek elintéznie...
Ha jól hallottam.
Ja és PZS rallytúra bajnokságnak fogják hívni.És ha a Lovász nem indul akkor Minden verseny Lovász-Berényi emlék verseny lessz. kivéve az esetleges gyöngyös rallyt mert utoljára ott én nyertem.
Te Micky a Faragónak ne nyajjá légyszi jóóóóóóóóó.
Eger rallyra totál kikészülök ha ez igy megy tovább.
2010. november 18. 17:37   micky Válasz Előzmények
Ja és hajrá Faragó Ricsi!
2010. november 18. 17:36   micky Válasz Előzmények
Tényleg német márka nem kell senkinek? Van eladó....
2010. november 18. 17:22   micky Válasz Előzmények
Tavaly még eltudtuk sütni a német márkát...persze hogy megvettük.

Hajrá Tajmel!
2010. november 17. 22:30   berkos Válasz Előzmények
Én tudom ki a baja!

Az újság 14. 15. oldala!

Nem hiszi el, hogy Asi renault-al lett bajnok! :)
2010. november 17. 21:54   Jozy Válasz Előzmények
Jerry!

Kérlek nevezd meg kikre gondolsz:)!
2010. november 17. 20:30   berkos Válasz Előzmények
Jerry!

Rosszul tudod, tavaly az első helyet lehetett megvenni!

Ja meg a harmadikat és a negyediket!

De úgy tudom a 3. és a 4. egymástól vették meg.

Hajrá Végh!
2010. november 17. 20:02   jerry Válasz Előzmények
Ja Micky azzal miért nem dicsekedsz, hogy tavaly ott voltál, a díjkiosztón..
Ja el is felejtettem tavaly volt először, hogy meglehetett venni a harmadik helyet úgy meg nem olyan nagy kunszt..igaz.!!!
2010. november 17. 19:59   jerry Válasz Előzmények
Szégyen gyalázat megy itt a személyi kultusz. Ákos benyalsz itt Pzs-nek háta mögött meg köpködöd...ááá ez a túra sem a régi.Pzs osztja a kis csokikat ő meg megeszi a nagy tibiket ..
Csoki meg víz haha röhög a vakbelem... Bután togo- ott egy komplett mekis menüt kapsz a beíróba.. na de hagyjuk.


Jozy én örülök hogy benne vagytok , tőlem akár tiétek lehet az egész címlap is.
Nem rólatok beszéltem.
Van itt egy két 007-es ügynök aki akkor is ott van ha nem is volt ott.
De hát ezek a nagy politikába tartoznak.

Üdv mindenkinek.
2010. november 16. 20:16   berkos Válasz Előzmények
Micky!

A díjkiosztó az, amikor írsz egy jó könyvet, amit megfilmesítenek, azt jelölik pl. oscar díjra és ha Te nyered meg, kapsz érte egy rohadt drága kis szobrot, amit a dííííjkioszton adnak át!

Ez a díjkiosztó!

Hajrá Kicsák! :)
2010. november 16. 17:18   micky Válasz Előzmények
Ákos!

A díjkiosztó az mi? :)

Hajrá Lovász-Berényi!!....vagy Brecska-Berényi!! ööööö talán Berényi-Brecska!! Picit összekavarodtam az utolsó verseny.:)
2010. november 16. 17:10   micky Válasz Előzmények
Jozy

Mi nem csak , hogy figyeljük a mezőny végét , hanem van hogy ott vagyunk.......:)
2010. november 16. 17:07   micky Válasz Előzmények
A lassító az amikor autógumik vannak az útra kirakva? :)
2010. november 15. 21:48   berkos Válasz Előzmények
Sok a lassító. :)

Én nem mertem leírni a díjkiosztót, nehogy megkapjam, a menő mitsubishisek még tapsot is akarnak!
Igazad van, jól esne, azért mi is küzdünk a saját eredményünkért.

Hajrá Száger! :)
2010. november 15. 21:20   Jozy Válasz Előzmények
Ákos!

Az tényleg érdekes , és mindent félre téve nevetséges , hogy mindenki papol a nagy családról , aztána végén ott ülünk kb 10en.:)Az a husz perc mikor éjjel 2 kor érsz haza már semmin sem változtat egyrészt!másrészt megtisztelem a másikat, neki is jól esik.
Videóval kapcsolatban rendben van a lassító,, Na de ENNYI?itt nem a lassító levideózásával van gond , hanem hogy a 20kameraállásból 15 lassító:)
én halkan jegyzem meg szeretnék tempós részeket is látni ki , hogy zugatja a nem elvevősbe:)ott derül ki ki a jani nem a tökszögi elágba:)

Hajrá Kálmi!:)
2010. november 15. 19:52   berkos Válasz Előzmények
Jozy!

Igen, hálisten mi általába ott vagyunk a díjkiosztókon és végig követjük az egészet, ezért tudjuk ki kicsoda, hol végzett.
(mondjuk nekünk is jól esne ha annyian lennénk mint az elején, de tudjuk h mindenki szeretne minnél elöbb haza érni) :)

Média!

Szerintem nem titok hogy nagyon sokat köszönhetünk Pénzes Zsoltnak aki intézi a tv-t, újságot, na meg a Lányokat a stop beíroba, vízzel, csokival!

Videó!

Szerintem a videósokkal nincs gond.
Amit írtál az igaz, de videó szempotjábol muszáj azokat a helyeket venni ahol történhet valami érdekes.
A lassító pl. nagyon tanulságos kívülről, sokat lehet belőle tanulni, mivel elég sok van túrába és nem mindegy hogy teljesíted!

De mondjuk ehez nem értek mert navigálok... :)




2010. november 15. 18:32   Jozy Válasz Előzmények
Kedves Ákos!

Nem is értettem:)Ezért volt furcsa:)Lehet bennem van a hiba!
A dijkiosztókon pont ti szoktatok lenni akik még minket is megtapsoltok a Palival!
Az ujság "Rallyracing"egyébként az idei évig nem igazán foglalkozott a kis kategóriákkal .Viszont idén azért ez már rendben van.Az Rte soha nem kapott ekkora megjelenést előtte!

Bár a Motorsport Magyarországon ujság szerkesztőinek ez nem tünik fel.
Nálluk azt se tudják hogy van élet az Nb1 után:)
Az ujságuk ára emelkedik a szinvonal és a tartalom pedig siralmasan csökken.
Míg a Gottfried élt az az ujság más szellemet képviselt.
Emlékezz vissza KisÉrdi Turás idejébe mindig volt rendes versenybeszámoló a Túráról.STB.

Ami engem zavar két dolog:

1Csökken a nevezők száma, és 2 hogy, a tisztelt videósok képesek levideózni az összes lassítót!!!!!, és összes derékszöges gyök kettővel elfordulos kanyart!,ahelyett hogy a nem kis összegért amit kifizetünk értelmes helyről kameráznának.
Vagy ezt csak én látom így?Érdekel valakit a lassító?
2010. november 15. 08:59   berkos Válasz Előzmények
Jozy!!!

Ez jelenleg három pihent agyu hülye gyerek szorakozása a forúmon, egy negyediken!

A hülye gyerekek mi vagyunk!

A negyediket most nem említem, ő úgy is tudja.

ui.: szerinted bajom lehetne az újsággal, mikor két oldalt töltünk ki egy fényképpel? :)
Igenis figyeljük a mezönyt mer ez RTE! és nem 1.osztály

Üdv

Ákos
2010. november 14. 19:18   Jozy Válasz Előzmények
Kedves Jerry! és többiek.

Mi volt a baj az ujságban megjelent 4 Rte cikkel? Szemán Sanyiék , Zitáék ,Némóék és mi szerepeltünk benne.
A négy páros közül szerintetek kinek lenne lehetősége fizetni azért , hogy ujságba kerüljön?
Szemán Sanyinak aki 3 verseny óta egy széthulló motorral szenved?Vagy nekünk ?Annak is örültünk , hogy elrajtolunk , kölcsön vasfelnin:)
És ki került bele érdemtelenűl?
Lehet sorolni.Ebből is látszik mennyire figyelitek a mezőny végét.
2010. november 14. 18:38   jerry Válasz Előzmények
Hát Ákos én már ezt a diszkriminációt évek óta tapasztalom, hogy emberek érdemtelenül , megjelennek különböző fórumokon.......Áh nem is kommentálom inkább.
A pénz az nagy úr itt semminek nincs sport értéke...
A navigátorom fél vak én rokkant vagyok és még igy is éphogy bele férünk az ujságba, mások akik.....
Na mindegy is.
Sőt van aki dobogón végez és meg sem említik szégyen...gyalázat.
2010. november 08. 16:35   micky Válasz Előzmények
Azt nem is merem mondani hogy gondolj bele mi van ha a dobogón végzünk.Azt kurva nagy mellékletet haza cipelni az újsággal , dvd-vel , poszterrel.... :)Nem is a fórumra írtál volna hanem egyből a fogyasztó védelemhez. :))))))
2010. november 04. 14:41   berkos Válasz Előzmények
Csabi, Micky!

Nem értem, a rallyracing magazinban hogy lehet 20on akárhányadik helyezéssel, ekkora képpel bekerülni?

Jerry!

Mit szólsz Te ehez mint 2. helyezett?

-mi folyhat itt a háttérbe...
2010. oktober 25. 22:27   Paradise Lost Válasz Előzmények
Szerintem simán menj be első körben az okmányirodába átíratni, és ha ott elkezdenek problémázni, még mindig fel lehet hívni az előadót a jogszabályhely megjelölésére, hogy szerinte milyen jogszabály írja ezt elő. De nagy eséllyel nem fognak fogllkozni vele és átírják. Ha meg igen, akkor adniuk kell valami támpontot, és addig nem intéződik el az átírás, de legalább folyamatba van téve határidőn belül.
Sportegyesületet az Ivánéktól érdemes kérdezni, nyilván a lakcímhez képest tudnak ajánlani túrás egyesületeket. Hogy most hogy van az ideiglenes licenc szerzés, ha mégis szükség volna rá, abban nem vagyok benne, azt is az RTE vezetés tudná megmondani.
2010. oktober 25. 19:06   Hardwer Válasz Előzmények
én meg lassan falra mászok ettől. senki nem tud semmit nem is hallottak ilyenről. beszéltem a fetterrel hátha kiokosít de ő se tudott erre semmit mondani annyit hogy tulajdonos bárki lehet viszont versenyezni csak licencel.
nekem semmi tapasztalatom nincs ilyen téren most kezdenék neki a versenyzésnek és egyelőre addig jutottam hogy vettem egy frankó papíros autót. ezt valahogy hivatalosan a magamévá kellene tegyem. 15 nap.
azért sem értem ezt mer hogyan legyek versenyző hogyan szerezzek licencet ha nincs meg hozzá az autóm?? arra gondoltam nem lehet hogy ez valami régi szabályzat amit nem töröltek ki belőle?
sport egyesületbe hova érdemes belépni ajánlhatnátok valamit mer ugye a licenchez az is kellene.
lehet fogok még kérdezősködni, remélem elnézitek a tudatlanságomat :)
2010. oktober 24. 21:55   Paradise Lost Válasz Előzmények
Már legalább 5-6 átalakított versenyautóm volt, de ilyen bejegyzés még egyik forgalmijában sem volt, hál istennek. Én bemennék az okmányirodába megkérdezni, hogy szerintük hogy kell ezt értelmezni.
2010. oktober 24. 09:31   Hardwer Válasz Előzmények
mindenki ezt mondja de ez azért érdekes mert a forgalmiba az van írva hogy : csak igazolt versenyzőnek idegeníthető el. pontosan ez mit is jelent akkor?
2010. oktober 23. 22:47   Paradise Lost Válasz Előzmények
Az átíráshoz nem kérnek licencet, simán átírják, az autó vizsgájához viszont a legtöbb KF-nél igen, sőt elvileg kérniük is kell, asszem.
2010. oktober 23. 20:19   Hardwer Válasz Előzmények
hello

érdeklődnék hogy rte gépkönyves verdát hogyan tudok átíratni? kell ehhez valami licenc? vagy milyen papírok kellenek hozzá?
2010. oktober 23. 19:07   micky Válasz Előzmények
Csak az a kurva sok szőr ne lenne.....az értelmi képességem és a beszéd technikám már talán ott van Csubi közelében.
2010. oktober 21. 20:35   berkos Válasz Előzmények
Ez egyértelmű!

Csuvi: Te

Soló: Csabi

Leila: Zoli















2010. oktober 21. 20:17   micky Válasz Előzmények
Hmmm....Először azt tisztázzuk ki lesz Solo ki Leila és ki Csubakka. Nem lenne jó a rossz végére kerülni. :)))
2010. oktober 21. 19:03   berkos Válasz Előzmények
Csubakka egy csomószor vezette is a gépet, amikor Soló szopatta Leilát!

Nálatok miért nincs ilyen?
2010. oktober 21. 18:55   micky Válasz Előzmények
Hu azt nem tudom mert olyan gyorsan mentünk , hogy csak annyit láttam mint Csubakka fénysebességnél. :)
2010. oktober 19. 17:35   berkos Válasz Előzmények
Fontos!

A megállás pillanatába volt absz. idő, v még elötte a bukkan elött?
Mert akkor visszanézem az én belsőmet is!
2010. oktober 18. 19:16   micky Válasz Előzmények
Az elképzelés az volt hogy megyünk mi is egy 39-es időt és csak arra emlékeztünk , hogy 4-es a kanyar és le kell körzőzni, mást nem mondtál.....:)
És addig miénk volt az abszolút idő az tuti. :)
Ja és egy légitársaság kért egy levegőbe úszós képet , gondolom ez után ingyen lesz a sós mogyoró a járatain. :)

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
Szezonnyitóhoz közeledvén...
Janika nélkül
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek