2017. május 01.










 Szabad a száj (minden ami rally) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
2017. április 30. 21:36   Auriol Válasz Előzmények
Úgy! 👍
2017. április 30. 21:34   mmEVO2 Válasz Előzmények
Fluor és Tomi 😇
2017. április 30. 20:31   Auriol Válasz Előzmények
Nem ismerem. Valami másodvonalas rap sztár? 😀
2017. április 30. 18:20   mmEVO2 Válasz Előzmények
Akkor pontosítok, hogy TRIVIÁLIS legyen.
A középső úr átrendezné, mégpedíg úgy hogy mindenki szépen eggyel hátrébb végezne. Hopp. 😎
2017. április 30. 16:21   h_geri Válasz Előzmények
"Alapvetően jó volt. Nagyjából már le vannak osztva a lapok - próbálunk ennek megfelelően menni." 2.4 mp-re a második helytől, 3 gyorssal a vége előtt ez így egy picit erős, nem? :)
Bár sejtem hogy értette, de fura ezt így olvasni
2017. április 30. 14:46   Auriol Válasz Előzmények
Voltak akik igy gondolták már. Azért ez nem triviális...
2017. április 30. 12:13   mmEVO2 Válasz Előzmények
Indulok főnök😁
A képröl a két fickó át tudná rendezni az elejét..😉😉😉😉😉
2017. április 30. 12:04   balli [ link ] Válasz Előzmények
.
2017. április 30. 11:56   Auriol Válasz Előzmények
Követve az analógiát, hangoskodás helyett munkába állhatnál 😀
2017. április 30. 11:35   mmEVO2 Válasz Előzmények
Úgy látom tényleg szükség lenne rá.
Ma sem túl ördögi a tempó.
2017. április 30. 10:28   Auriol Válasz Előzmények
Jelentkezz főmérnöknek. Mondd ott a tutit.
2017. április 30. 09:01   mmEVO2 Válasz Előzmények
Ekkora b...f...szok lennének, hogy
ilyen szintű megtett km után nem sikerül
kitalálni milyen véggel kell menni ezeken a redkívül kiszámithahatlan es ismeretlen szakaszokon 😀😀😀???
😁 Viszon ezáltal ő gyorsabban tudta elhagyni a kanyarokat.
Kérdezzék meg Hadik Bandit , biztosan
segit 😉
2017. április 30. 08:16   Auriol [ link ] Válasz Előzmények
Áttétel...
2017. április 30. 07:14   Auriol Válasz Előzmények
Kiss Ferivel mi van? Megint beharangozták, aztán csend...
2017. április 29. 20:11   mmEVO2 Válasz Előzmények
Jaja, megijedt mert leszabályozott az ótó
Kemény legény
2017. április 29. 20:02   masni Válasz Előzmények
ulla, Herczig Norbi azt nyilatkozta a 3-as gyors céljában:"iszonyú gyors a pálya lehet elférne még egy lassitó",. Én még arra is emlékszem annó a s2000-es versenyzők fizettek a lassitókért, nehogy a mitsu megverje Őket:)) aztán, mégis:))))
2017. április 29. 18:19   ulla Válasz Előzmények
Véletlen rákattintottam a holnapi térképekre, 8 km-en 7, majd 6 km-en 5 lassító. Európa legerősebb bajnoksága....
2017. április 29. 17:57   mmEVO2 Válasz Előzmények
Közpen pedig VB menőnk magyarázkodik.
Az áttétel a hibás.
Az.....😀😀😀😀
2017. április 29. 15:07   markko [ link ] Válasz Előzmények
Sasa!!
2017. április 29. 14:38   markko Válasz Előzmények
Azért az se semmi hogy Hevesi hol autózik,az öregecske Evo 6 -al pár R5-ös pilóta elbújhat.
2017. április 29. 13:06   tutus [ link ] Válasz Előzmények
Mi lenne ha nem folyna a fékolaj???
2017. április 28. 21:37   Benyó Válasz Előzmények
balli!
Úgy! :)
2017. április 28. 19:40   balli [ link ] Válasz Előzmények
Evans fél perccel vezet Argentínában.
Nem mondhatnánk, hogy papírforma.
2017. április 28. 15:54   JJ Válasz Előzmények
Jut eszembe át tudná írni valaki az e-mail címemet a nickem alatt a lent közöltre?

Előre is köszönöm
2017. április 28. 15:49   JJ Válasz Előzmények
Eladnám évkönyveimet, mind kifogástalan:
Rallye 97
Rallye-varázs 98
Rallye-varázs 99
Rallye 2000
A rally mesterei 2001
A rally mesterei 2002
A rally mesterei 2003

Bármilyen értelmes ajánlatot szívesen fogadok

nyeki.jozsef@outlook.hu
2017. április 27. 15:30   balli [ link ] Válasz Előzmények
Sokszínű mezőny lesz Opatijában jövő hétvégén.
2017. április 26. 18:07   Benyó [ link ] Válasz Előzmények
Az első "privát" Polo WRC tesztvideója.
2017. április 26. 08:25   Benyó [ link ] Válasz Előzmények
Horvátország erősen kampányol egy vegyes talajú VB futamért, Porec-i központtal. Jó lenne, nem kéne (nagyon) sokat utazni!
2017. április 24. 16:45   masni Válasz Előzmények
Loeb, aza "talán beletanulós" fajta:)))
2017. április 24. 11:16   tekeyagd Válasz Előzmények
Solbergék rallycrossban kezdtek, annyira nem felejti el az ilyesmit az ember... :D
2017. április 24. 00:08   barn Válasz Előzmények
Lehet. De talán beletanul. Ment már sokféle versenyen.
Azért vártam, hogy valaki megemlíti Szabó Krisztián eredményét!
2017. április 23. 23:22   örm Válasz Előzmények
Lehet azert nem, mert ez nem is rali?
2017. április 23. 20:44   barn Válasz Előzmények
Láttam már párszor menni, nem olyan mint rallyban!
2017. április 23. 20:19   visionary Válasz Előzmények
....elviselném ha ilyen jellegű "kínjaim" lennének. ;)
2017. április 23. 19:36   masni Válasz Előzmények
neszirobi,like.
2017. április 23. 18:48   neszirobi Válasz Előzmények
barn...
ha ez kínlódás :/ ... ma 2. lett :)
2017. április 22. 21:35   edelenyberes [ link ] Válasz Előzmények
zorro
Ezt lengyel WRC futam után lőttem, jó pár pilóta döntött úgy a versenyt követően (még overallban), hogy együtt nézik sörözve az RX döntőt :)
2017. április 22. 20:31   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
Ha jól sejtem ezt nézhette, tök jó hogy nincs tiltva, ellentétben az SVTPlay-en fent lévő műsorok 95%-ával :)

2017. április 22. 18:25   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Solberg a fiáért izgul Porugáliában, aki első versenyét futja RX-ben, nagyon jó videó
2017. április 21. 16:32   zorro [ link ] Válasz Előzmények
:(((
2017. április 21. 10:59   Oleez Válasz Előzmények
Gala,

Miért mondod?:)Mi baj volt a kommunikációval? Mindig egyértelmű volt csak mindig más fele fújta a szél a szélkakast.

Erre mondják azt,hogy azt kell megennie amit saját magának főzött. Sok versenyző nem maradt aki ember számba veszi őt...pedig most meg van a 180fokos fordulat. Nem jó dolog kimaradni a nagy buliből,főleg úgy,hogy jó katona voltál...
2017. április 19. 19:35   barn Válasz Előzmények
Kínlódik Loeb is a RC-ban
2017. április 19. 19:29   gyurma Válasz Előzmények
Mindegy, rám is igaz.. :)
2017. április 19. 19:25   masni Válasz Előzmények
Közben Spici kinlódik a Rallycrossban.
2017. április 19. 19:23   masni Válasz Előzmények
Kiss Feri a Szombathely Rallyn az első háromba várja magát.Beppo Fiestájával.
2017. április 19. 18:41   DonVincenzo Válasz Előzmények
Gyurma! Szerintem Gabi nem rád célzott, hanem a hozzászólása előtt kettővel szóba került "börtönőr"-re. Ha jól értelmezem... :)
2017. április 19. 10:51   gyurma Válasz Előzmények
Zoli,

nem azzal a céllal hoztam példát, hogy szigorítsák meg a Drag vagy a TR szabályokat!

Egész egyszerűen ezzel támasztottam alá, hogy nem igaz, hogy nemzetközi elvárások miatt kell szigorítani, hiszen ez több FIA szakágban sem feltétel.

Ebben szerintem nem volt sem csúsztatás, sem valótlan állítás, és mégegyszer: nem az említett szakágak a rosszak, hanem a Rallye-t kell fenntarthatóvá tenni sürgősen.
2017. április 19. 10:46   gyurma Válasz Előzmények
edelenyberes:
Akkor nekem a munkám az MNASz-hez kötött, és az MNASz alatt versenyzők érdekeit próbáltam képviselni, ráadásul csak mint sokadrangú melós. Emellett akkor még nem a fórumokon kellett dolgozni, tehát nem volt ennyire nyílt a dolog, de tény, hogy nem álltam sosem a BAZ Sprint és Üveges Gábor mellett, és nem is tartom ma sem pozitívnak az akkori ténykedését.

Világ életemben próbáltam azt képviselni, hogy szabályozni úgy érdemes, hogy nem a vetélytársat tiltjuk, hanem vonzóbbat csinálunk annál. (elébe menve a kritikának: az RTE mellett is kiálltam, de az AMTOSZ az szerintem egy hamvába halt kezdeményezés, és nagyon rossz válaszút volt Iván részéről. Szerintem az egész RTE sztori ott csúszott el, hogy nem lett volna szabad RTE-Rallye2 közös verseny csinálni, ezen elég nagy vita volt anno)

Nyilván vannak viszont alapvető elvárások, aminek minden sorozatnak meg kellene felelni.

Az RTE megfelelt ezeknek, a BAZ nem, és nem is akart. Sok más baj is volt ott, nem csak az MNASz "támadása"

Ennek ellenére a mai helyzetet elnézve nem zárom ki, hogy sok tévedés is van a dologban, akár az én részemről is, de az én személyem finoman szólva sem volt akkoriban (sem) meghatározó.
2017. április 19. 10:39   Gala Válasz Előzmények
Talŕn ha nem úgy beszélt volna velük korŕbban mint a kutyŕkkal, akkor némileg többen lennének. Szŕmos olyan versenyzô van akinek lenne rá lehetôsége, de nŕla tuti nem megy...

Csak beérett a dolog... :(
2017. április 19. 10:01   edelenyberes Válasz Előzmények
Kár, hogy mikor a BAZ Sprint forgott veszélyben nem volt ennyire lelkes annak megvédésében.
2017. április 19. 08:52   h_geri Válasz Előzmények
Gyurma: erre gondoltam én is. Félreérthetően fogalmaztam vszeg.
2017. április 19. 01:01   barn Válasz Előzmények
Ha jól számolom 28 lekes amatőr versenyző jelentkezett a mostani Kazári MARB-ra. Remek...
A volt börtönőr talán fél hogy vissza kell menjen szolgálni, mert nagyon agitálja a fészbúkon a (volt) versenyzőket :-)
2017. április 19. 00:09   Kohári Válasz Előzmények
Egyet értek, hogy nem egyformák a szabályok. Tudod a Drag az én gyerekem és a kezdetek óta próbálom MNASZ nélkül és MNASZ el is úgy alakítani a szabályokat, hogy élhető és versenyezhető legyen. A biztonság mindennél fontosabb és törekszünk ezt a lehetőségekhez mérten minden évben pontosítani és hozzátenni. A szakágvezetés ennek a kényes egyensúlynak a megtartását is magába rejti. Azt gondolom, hogy a versenyzők nélkül nincs rendezvény, a versenyzőket pedig a lehetőségekhez mérten meg kell óvni. A darg szakágban ezt az egyensúlyt sikerült fenntartani eddig és biztos vagyok benne, hogy a jövőben is sikerülni fog. Véleményem szerint a Profi osztályokban nem is lehet mérlegelni a biztonság tekintetében, de az amatőr részen pedig olyan szabályok kellenek amikkel nem megöljük hanem segítjük azokat akikből majdan Profi lehet. A MARB-bal kapcsolatban leírtam pár gondolatomat azokat bárhol bárki előtt tartom, mert ez a véleményem. Összefoglalva az a szabályrendszer ami van a Dragban az a benne dolgozó 5 tagú bizottságnak meg pár embernek és annak a pár száz versenyzőnek a többségi akarata aki ebben a sportban versenyez. Továbbra is reménykedek, hogy megoldódik a Rallye ban is a probléma és ismét 80-100 versenyző lesz egy MARB versenyen. Ezért tenni már nem tudok, csak drukkolni és ha megkérdezik a véleményem akkor elmondani.
2017. április 18. 22:42   gyurma Válasz Előzmények
Geri,

Ha édesapád munkája, és neked is 20-23 éved lenne benne, akkor könnyen fordítanál hátat?

Ez régen nem pénzkérdés.
2017. április 18. 22:41   gyurma Válasz Előzmények
Szia Zoli!

Pontosan mi volt a csúsztatás? Ismerem a szabályzatot, épp azért is írtam róla :)

Szerintem egyenesen haladva is ki tud gyulladni egy épített versenyautó, és a több cső csak akadályoz a menekülésben, de a kesztyű pl. csak ajánlott, ha nem methanol hajt.

Teljesen egyértelműen kedvezőbbek a feltételek Dragban és Tereprali, mint Rallyban, ami a belépő kategóriákat illeti. Elég összehasonlítani az alapkiírásokat.

Nekem már nem tisztem eldönteni, hogy melyik a helyes, de az biztos, hogy az FIA-ra mutogatás ott megdől, hogy nem minden szakágban hivatkoznak rá...

Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nagyon nem egyforma a mérce az MNASz-en belül.
2017. április 18. 21:21   Kohári Válasz Előzmények
Kedves Gyurma!

Amellett, hogy kivételesen nagyon sok mindenben egyet értünk a MARB-bal kapcsolatban, mint például a teljesen feleslegesnek érzem a benzin mintavevőt, véleményem szerint elég lenne a lejárt homológ öltözet, megfelelő bukósisak ami autóversenyzésre alkalmas, mondjuk az alsó ruházatot mindenképpen szükségesnek érzem, de a katalizátort én nem vezetném be stb. Viszont pár hozzászólásoddal ez előtt jó szokásodhoz híven megint csúsztatsz. Tényleg nem szeretnék vitát kezdeményezni egy Rallye fórumon a drag versenyről, csak gondoltam pár részt pontosítanék, mert ha már a Draggal példálózol akkor mindenképpen jó lenne ha tisztába lennél 402 méter egyenesen mi is kell. Valóban a street és semi pro kategóriákban ami utcai autót jelent rendszámmal és érvényes forgalmival elég az "E" jeles bukósisak. A profi osztályban javasolt a FIA vagy SFI homológ bukó használata. A ruháknál pontosan ez a szabály :

Tűzálló overál használata valamennyi profi kategóriában kötelező
Elfogadott homológizációk:

- FIA 8856-2000

- SFI 3.2A/1 és magasabb változatai

- SFI 3.2A/1 és SFI 3.2A/3 ruházat esetén hosszú, tűzálló, FIA vagy SFI homológ alsóruházat viselete kötelező (elemei: felső, nadrág, zokni)

- Methanol, nitrometán meghajtású járművek esetében hosszú, tűzálló, FIA vagy SFI homológ alsóruházat viselete kötelező (elemei: maszk, felső, nadrág, zokni)

- Hosszú, tűzálló, FIA vagy SFI homológ alsóruházat használata javasolt minden tűzálló overál alatt
Elfogadott homológizációk:

- FIA 8856-2000

- SFI 3.3

- FIA vagy SFI homológ kesztyű viselete methanol meghajtású autó esetén kötelező, mindenki másnak ajánlott
Elfogadott homológizációk:

- FIA 8856-2000

- SFI 3.3

- FIA vagy SFI homológ cipő viselete methanol meghajtású autó esetén kötelező, mindenki másnak ajánlott

Elfogadott homológizációk:

- FIA 8856-2000

- SFI 3.3

Mint tudod a Drag versenyeken kevés a kanyar és a fa ezért sokkal kisebb valószínűséggel történik baleset. Nem is beszélve arról, hogy Magyar országon 50-60 éve van rallye míg drag csak az MNASZ keretein belül 10 éve, és folyamatosan szigorodnak a szabályok az ésszerűség határain belül. Az elmúlt 10 évben nem történt személyi sérüléssel járó baleset a Drag versenyeken, és remélem nem fog történni a következő 10 évben se. Magam részéről a versenyeken SFI 3.2A/15 overált és cipőt és kesztyűt viselek ami jóval magasabb mint a Rallyban használt tűzálló ruha homologizációja ezeken kívül FIA 8856-2000 alsósruházatot és SPARCO SKY RJ-7i CARBON SISAK van a fejemen. Hogy miért biztonságosabb egy drag autó ? Mert nem elég, hogy több cső, merevítés van benne, még a vezető körül egy teljes bukó ketrec is van, nem beszélve a 6 pontos 2.5 colos övekről stb. Szóval, majd ha egyszer van alkalmad kijönni egy Drag versenyre kérlek nézd meg és utána beszélj olyanról amihez eddig sem értettél. Mondom még egyszer a MARB-bal kapcsolatban nekem más a véleményem mint a mostani szabály, de ez csak privát vélemény, az elején leírtam. További szép napot és remélem hamarosan megoldódik a MARB kérdése.
Üdvözlettel:

Kohári Zoltán
2017. április 18. 19:25   h_geri Válasz Előzmények
Masni: szakmai rátermettségéhez nem férhet kétség. Stílusa és módszerei már véleményesek.
Nyilán könnyen pofázok, hogy ne rendezzen. Az édesapja és az Ő "élete" munkája van abban a brandben, szakmai csapatban (amit más rendező is használ) és nem tudom, hogy mennyire függ ettől az egzisztencia. De a igaz az amit évek óta mond, hogy nem túl rentábilis :), akkor nosza!
Ha meg ezek után mégis lesz verseny, akkor már más lesz a leányzó fekvése. Persze ez nem túl valószínű.
2017. április 18. 16:42   örm Válasz Előzmények
Szerintem Geri pont azt mondja, hogy akkor ne legyen verseny. Ebben amúgy lehet igazság. Ebben a magyar mezőnyben ameddig verseny lesz, addig semmi nem fog történni. Majd a versenyek után panaszkodnak, hogy ilyen meg olyan volt, de ugyanúgy mennek a következőkön. Egyrészt, mert versenyezni akarnak másrészt, meg kell nekik. Magyarul, ha valami változást akar valaki kicsikarni, akkor azzal lehet, hogy nem lesznek megrendezve versenyek. Addig az egész egy színjátéknak néz csak ki. Ha pedig történetesen a Laroco helyett más is képes lenne rendezni, akkor ez van.
2017. április 18. 16:17   masni Válasz Előzmények
Geri, és Lakatos ha felállna 1-2 évig, szerinted ki rendezne? Egy biztos, szakmailag az összes többi rendező fölött áll klasszisokkal, Tibit,Márkot is Ő tanitotta meg sokmindenre, csak hát erre sokan nem szivesen emlékeznek:((
2017. április 18. 12:55   h_geri Válasz Előzmények
Széthúzás a KOKO-ék megválasztása óta folyamatosan ott van a rallyban. Régi duma és unalmas is.

Lakatos ezt már talán a 3. éve, hogy eljátssza. Szóval én nem nagyon tudom más oldalról nézni a dolgot. Van valaki, akinek nem tetszik a rendszer. És ahelyett, hogy korrekten azt mondaná (előző évben), hogy skacok én így nem rendezek, bevállalja és jönnek ezek a lépések... Nem mondom, hogy nem számítanak az Lakatos indokai, de az eset megítélését tekintve szerint kevésbé. Én se nagyon bíznék benne. Álljon fel az asztaltól és 1-2 évig ne rendezze meg a versenyt. Ha jól gondolom és tényleg nincs verseny a rendezők között, akkor nagyon nincs mitől tartania. Hagyni kell bedőlni a rendszert és felépíteni újból.
2017. április 18. 11:33   Gala Válasz Előzmények
Eközben meg elmarad Fehérvárcsurgó, 24 nevezéssel nem csoda... :(

Gratula elvtársak!
2017. április 18. 10:15   gyurma Válasz Előzmények
Sima kiszúrósdi az egész...

Most épp Lakatos Robi van célkeresztben, meg úgy általában mindenki, aki nem esik hanyatt az RSB vagy az ST összetételétől.

Ez egy fegyelmezési eszköz, hogy beálljon a sorba, és azt ismételgesse, hogy minden szép, jó úton haladunk. Sokan tesznek így, hogy ne érje őket hátrány, ki meggyőződésből, ki az attól való félelemből, hogy kiesik a rendszerből.

Pontosan tudják, hogy a fehérvári, és veszprémi rendezvényeknek komplett a háttere minden szempontból, sem a lemondástól, sem a lebonyolítástól nem kell félni. Persze Fehérvár esetében lehetnek a tavalyinál magasabb igények a szakmai tartalommal kapcsolatban, de ezt is meg lehetne beszélni, ehhez nem kell kaucióval zsarolni. Persze ehhez szóba kellene állni a másikkal.

Egyszer már elmaradt egy ilyen vita miatt az egri futam, és idén is hasonló okok miatt nem szerepelt a naptárban, hiszen privilégium az évadnyitó, és most más a kedvenc ORB rendező.

Persze sok irányból lehet ezt a kérdést nézni, de most esik térdre az egész rendszer. Az MNASz közeli emberek és rendezők azt gondolják, hogy nincs szükségük ellenzéki rendezőkre, de szerintem ez komoly tévedés. Adamovits Márk mögött is csak egy-két olyan ember áll szakmailag, akik pótolhatatlanok, nagyon labilis az a rendszer, pont az összefogás tette erőssé a korábbi években a többi rendezővel, akikkel most szembe került, ráadásul -szerintem- értelmetlenül.(Őszintén nem értem, hogy neki hogy nem fáj az, hogy gyakorlatilag nem tud pl MARB futamot rendezni idén, hogy nincs ebből konfliktusa az RSB-vel és az ST-vel?)

Rajta kívül pedig csak Markó Tibi képes önállóan ORB futamot rendezni, és neki is van dolga bőven a sprintekkel (amit egyedül ő volt képes idén eddig megrendezni), és a többi rendezvényével.

A MARB-nál látni, hogy hova vezet az elméleti szabályozás, aminél figyelmen kívül hagyják a visszajelzéseket.

Lehet, hogy meg lehet csinálni az idei, vagy akár a jövő évet is Lakatos-féle versenyek (Eger, Veszprém, Fehérvár) nélkül, lehet csinálni Budapest Rallyt is azok nélkül az emberek nélkül, akik ehhez igazán értenek, csak ez nem fenntartható, és nem szolgálja a sport érdekét.

Elég megnézni a Mecsek-rally színvonalát azokban az években, amikor meg akarták mutatni, hogy megy ez nekik saját erőből is, nem véletlen, hogy újra közeledés van, hiszen nem sikerültek jól ezek a rendezvények.

Sajnos évek óta az a helyzet, hogy a ló egyik oldaláról esnek a másikra. Közben mindenki kopik, fásul, és egyre távolodnak az "oldalak" egymástól.

Mire valaki győzni fog, addigra azt veszi majd észre, hogy már nincs minek örülni, mert pont a lényeg szűnik meg közben.

A MARB padlóra került, utánpótlás nem is volt, töredéke az érdeklődés a korábbiaknak, és ez nem gazdasági kérdés.

Tehát nem, ez a kérdés nem arról szól, hogy a rendező ki tudja-e fizetni a kauciót. Ő ha letesz 5 millót, semmi garancia nincs rá, hogy nem büntetik meg 2-3 millióra a versenyek után azok, akik most a vérét akarják. A másik oldalon pedig félnek, hogy ha kevés a kaució, akkor nem tudnak elég nyomást gyakorolni, és esetlen nem olyan lesz a verseny, ami nekik jó, vagy esetleg elmarad, ami a legrosszabb természetesen, hiszen akkor nyilvánvalóvá válik a rendszer működésképtelensége.

Ahogy sokszor már, most is az elnök, és az elnékség lehetne az ellensúly, de valamiért továbbra sem veszik kézbe a gyeplőt, megállítva az RSB és az ST hibás döntésein alapuló lavinákat, néha kikerül egy-egy közlemény, hogy mi irányítjuk a görgeteget, de az attól még gyorsul lefelé.

Lesz egy pont, ahonnan már nincs megállás.
2017. április 18. 09:29   barn Válasz Előzmények
Kell az a nyomás!
2017. április 18. 08:41   h_geri Válasz Előzmények
Már megint a Lakatos és megint év közben, megint a határidő lejárta után... Láthatóan szeret nyomást gyakorolni a szövetségre.
2017. április 17. 21:23   balli Válasz Előzmények
Akkor ezúton szeretném jelezni, hogy adminisztratív átvételt társadalmi munkában vállalok!
2017. április 17. 19:18   masni Válasz Előzmények
Na az aztán adminisztrativ csak igazán:)))
2017. április 17. 16:55   balli Válasz Előzmények
5MFt az adminisztratív kérdés?
2017. április 17. 14:01   masni Válasz Előzmények
Tisztán látás végett, ez azért igy korrekt.
2017. április 17. 12:24   barn Válasz Előzmények
Majd elhárítják valahogy
2017. április 17. 11:21   kali34 [ link ] Válasz Előzmények
Adminisztratív akadályok a Fehérvár és a Veszprém előtt a link alatt...
2017. április 12. 15:37   visionary Válasz Előzmények
Megkönyörültem rajtad.Korai a 16:30 és késői a 18:00 kezdésnek.
Legyen a prológ 17:00-től.
Királdon lemegy az a 60 autó 16:00-ra és onnan háromnegyed óra alatt átérsz Salgótarjánba.
Jó így? :D
2017. április 12. 15:17   visionary Válasz Előzmények
Csak ne olyan lelkesen Gábor!
Az ORB utolsó autója kb. akkor hagyja el a királdi gyorsot, amikor Tarjánban kezdődik a prológ.(az útvonallap szerint)
Ez szombat délután 16:30-ra várható.
Szóval, valamelyikből engedned kell. ;)
2017. április 12. 11:55   edelenyberes Válasz Előzmények
Közben úgy fest megoldódik a nagy probléma!
Ózdon hamarabb kezd az ORB és -elvileg!- át lehet majd érni a tarjáni ralikettő prológra is :)

Bár az R2 kiírása még mindig pontatlan és számomra érthetetlen (időtervben és kiírásban teljesen más időpontok szerepelnek a prológnál).
2017. április 12. 09:35   Benyó Válasz Előzmények
Köszönöm szépen atiwrc!
Nem gondoltam volna, hogy ennyi magyar rendszámos verseny-gépjármű fut külföldön. :)
2017. április 12. 06:43   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
Mégegyszer, mert elfelejtettem a link elejét kitörölni :)
2017. április 12. 06:41   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
A Puskádi féle (első) kocsi Giallatini Stefano-val Olaszországban.


2017. április 12. 06:39   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
Most látom, hogy legalábbis nálam nem elérhető a képek közvetlen FB linkje, a forumban.

chassis #10A
Number plates : SP1 39E -> SP 04-41
Now : Wevers Sport (NL)
2017. április 12. 06:35   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
Benyó!

Elvileg két Weverses kocsin is van/volt SP-s rendszám, illetve két al attiyah-os kocsin is, az egyiken látszik az elsőn nem látszódott a H országjelzés a másodikon igen, a linken lévő forumba összeszedtem képekkel anno a kocsikat, és ha lapozol egyet akkor a H jeles al attiyah kocsiról is van egy kép:
2017. április 11. 22:11   trendex [ link ] Válasz Előzmények
Szerintem égetőbb gondja is van az mnasz-nak mint, hogy a marb szabályok hogyan alakulnak.
2017. április 11. 10:26   pnsbrain Válasz Előzmények
edelenyberes: köszönöm az infót a felszerelésről! Nem olyan rossz cucc ez azért ;-)
2017. április 10. 18:12   Benyó Válasz Előzmények
edelenyberes!
Köszi! :)
2017. április 10. 13:58   gyurma Válasz Előzmények
Érdemes megnézni a MARB, a TerepRally, és a DRAG biztonsági előírásait.

Konkrétan a MARB, ami a rally szakág legalacsonyabb, belépő kategóriája szigorúbb több ponton, mint a másik két szakág legmagasabb osztályának előírása.

Például: a nitrós, ki tudja hány lóerő szörnyekben dragban elég egy E-jelű Aldiban vett sisak.

Ruházatban elég az SFI 3.2a/1 szabvány, ami nem éri el az FIA limitet.

FIA (vagy legalább SFI) homológ alsó ruházat sem kötelező minden kategóriában.

Kesztyű viselése sem mindenhol kötelező egy drag OB futamon! Hol vannak itt az egyenlő feltételek? Hol van a szajkózott kötelezettség az FIA-előírások követésére?

Nincs ilyen nyomás, ez szimpla hazugság. Simán le akarják húzni azt a pár száz MARB versenyzőt licencre, gépkönyvre, ruházatra, katalizátorra, stb., miközben ugyanennek a szövetségnek egy másik szakágában szinte megkötés nélkül versenyezhet bárki akár több ezer lóerős kocsikkal.

Ugyanez terepraliban, e-jelű sisak, zárt bármilyen szerelő-overál, zárt cipő a legalacsonyabb kategóriákban, és mehet.

Mindhárom szakág FIA alatt működik, miért kell a rally belépő-kategóriát megölni?
2017. április 10. 13:41   gyurma Válasz Előzmények
"Annak érdekében, hogy 2017-ben is egy sikeres és népes MARB versenysorozatban mérhessék össze erejüket amatőr versenyzőink, felkérem a Sporttanácsot, hogy az RSB és az ATB által beterjesztett, a MARB versenysorozatra vonatkozó 2017. évi szigorított technikai előírásokat és a MARB éves alapkiírását haladéktalanul helyezze hatályon kívül.
Ezzel párhuzamosan felhívom a MARB Munkacsoport és a Rallye Szakági Bizottság tagjainak figyelmét, hogy a jövőben a jelentős technikai szabálymódosításokat a Sporttanács jóváhagyását követően, a tárgyévet megelőző évben tegyék közzé.
Felkérem a Sporttanács vezetőjét és tagjait, hogy a versenyzőkkel és rendezőkkel történt egyeztető megbeszélés alapján gondoskodjon arról, hogy a hatályon kívül helyezett szabályzatok átdolgozásra és legkésőbb április 4-ig elfogadásra és közzétételre kerüljenek."

Ebből konkrétan SEMMI nem teljesült.

Nem helyezték hatályon kívül, csupán pár hónappal eltolták a bevezetést.
Nem a tárgyévet megelelőző évben jelentették meg a változásokat,
és nem jelent meg ez a változás április 4-ig.
2017. április 10. 12:14   örm Válasz Előzmények
jóváhagyták, hogy elutasítják:-)
Hidegéknek gratuláció jár, ismét, nagyon komolyan autóznak, szerintem idén is meglesz nekik a Mitropa kupa győzelem!
2017. április 10. 10:35   visionary Válasz Előzmények
137/2017 Sporttanácsi határozat.
"A S.T. jóváhagyja a ....MARB szabályainak módosítását"

Alatta:
"Fenti határozatot a S.T. 3 nem szavazattal elutasította"

Nem értem, akkor most jóváhagyja vagy elutasítja?
2017. április 09. 21:49   balli [ link ] Válasz Előzmények
Lavanttal Rallye
Hidegék ötödikek, Klauszék beestek.
2017. április 09. 12:45   edelenyberes Válasz Előzmények
A Fabia azt hiszem Kordáé
2017. április 09. 12:34   Benyó Válasz Előzmények
Sziasztok!
Arról tudtok valamit, hogy a Wevers Motorsport-os Fabia R5 (M. Koci-féle) és a legutolsó fejlesztésű Impreza WRC (van Loon-féle, holland bajnokságban megy vele) miért magyar SP-s rendszámmal mennek? Ki vette meg?
2017. április 08. 11:50   gyurma Válasz Előzmények
2017 februárjában megjelenik egy MARB szabálymódosítás, ami 2017-re komoly változtatásokat ír elő.

Drasztikusan csökken a nevezési létszám, verseny is marad el.

Ezek után március 22-én az MNASz elnöke megjelentet egy levelet, amiben kéri az illetékes szerveket, hogy vonják vissza a szabályváltozást.

15 napig nem történik az ég világon semmi, az RSB hoz egy határozatot április 4-én, ami szerint módosítani javasolják az RVSz-t, de nem tudni, hogy mennyiben. A határozatról 3 nappal később, 7-én szerzünk tudomást az MNASz honlapjáról.

Mindeközben a Sporttanács (aki nincs rászorulva az ügyben az RSB határozatára) kettő közleményt is kiadott (03.23, 03.29), és összesen 4 határozatot hozott, ám egyik sem érinti a MARB-ot.

Nem kellene így április közepén tisztázni az IDEI szabályokat???



2017. április 08. 09:52   balli [ link ] Válasz Előzmények
Korzika rally ma reggeli első gyors, az 50km-es monstre szerpentin.
Ismét a négy különböző autó a négy első helyen.
Ezt nagyon bírom az idei évben.
2017. április 07. 20:22   Cancel Válasz Előzmények
En se veletlen mondtam hogy ezt az autot meg se szabadott volna venni. Ez valahol persze palya szelerol valo okoskodasnak hangzik, de azert Grondal nem veletlenul arulta a kocsit. Valahogy a Fordtol mar nem akar szabadulni, sokkal kevesebbszer kellett kiallnia vele, talan egyszer.
Na persze lehet hogy a Price mezoben a ket autonal meroben mas ertek van feltuntetve. De egy hetkoznapi olcso hasznalt autorol is hamar kiderulhet, hogy hosszutavon a legdragabb. Hat meg amikor egy kiforratlan, sose bizonyitott technikaval akar az ember EB futamokon eredmenyt elerni.
2017. április 07. 12:35   barn Válasz Előzmények
Na erre mondtam múlt héten, hogy így a legdrágább versenyezni. Ráadásul még meg is utálja az ember.
2017. április 06. 21:23   tutus [ link ] Válasz Előzmények
na végre
2017. április 06. 20:20   tekeyagd Válasz Előzmények
Akkor továbbra sem sajnálom magamat, hogy kimaradok a rallyéletből. :(
2017. április 06. 19:21   edelenyberes Válasz Előzmények
Te azzal tolod? :D
2017. április 06. 18:45   balli Válasz Előzmények
Kamerás mobil + sajtósmellény.
2017. április 06. 18:45   balli Válasz Előzmények
Kamerás mobil + sajtósmellény.
2017. április 06. 14:55   edelenyberes Válasz Előzmények
Én elég kezdetleges szettel tolom:
Canon 70D
70-200 F4 L USM
10-22 F3.5-F4.5
és ennyi.

Többeknek 7D Mark II a fővázunk, (mellé esetleg sima 7D)
2017. április 06. 13:39   pnsbrain Válasz Előzmények
Sziasztok!

A fotózás témáról jut eszembe (a napokban többször felmerült a fotós téma): aki jár fotózni, megírná hogy milyen felszerelést használ? Csak kíváncsiságból kérdezem, mert az utóbbi időben belefolytam a fotózásba (nem verseny) és eszembe jutott hogy vajon ki mivel lövöldöz a pálya mellett.
2017. április 06. 09:32   edelenyberes Válasz Előzmények
Én lassú kanyarokban voltam sajna, nem nagyon volt bennük mit áttolni. Ez a fotózás átka, hogy hiába mész gyors kanyarba, nem biztos, hogy sikerül átadnod az ott készített képpel a tempót.

Vincze Feri a katlan előtti balost (ahol Sasa beforgott) milyen keményen áttolta már! Majd azt hiszem Lacika videójában benne lesz. Kidobom ide, ha felkerült.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
Szezonnyitóhoz közeledvén...
Janika nélkül
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek