2019. június 19.










 Szabad a száj (minden ami rally) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
2019. június 18. 17:48   Bunyo Válasz Előzmények
Nem hinném, hogy a durrogásra ez különösebb hatással lesz. Szerintem a fenntartható fejlődés szempontjából a legjobb megoldás ez így. A lépés szükségszerű, a lehetőségek közül meg ez azért nem a legrosszabb. Etapon elgurulnak majd az elektromosan, gyorsasági szakaszon meg ott lesz a plus teljesítménybeli rásegítés. Ezzel nagyjából mindenki nyer, de legalábbis a kecske jóllakik és a káposzta is megmarad. Inkább ez legyen mint a full elektromos RX.
2019. június 18. 17:15   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Baranya kupa... :/
2019. június 17. 23:02   Cancel Válasz Előzmények
Nyomaték szempontjából lehet hogy jobb lesz a hibrid. A durrogást meg majd a nagyobb nézői pontokon lejátsszák hangszórókból.
2019. június 17. 22:55   Cancel Válasz Előzmények
Szóval se mondtam hogy ez Tőled jön. Ez és a hasonló mondatok időről időre kiszúrják a szememet.
Több az R5-ös autó mint a környező országokban, ez igaz.
Meg több a pipacs és a barackfa is az út szélén. Önmagában nem jelent semmit, hány nagy értékű autó van. Ja, de. Csak így ebben a formában nem nekünk.

Szerintem túl van tárgyalva a téma.
2019. június 17. 12:05   örm [ link ] Válasz Előzmények
beköszönt a hibrid korszak.
2019. június 17. 12:01   örm Válasz Előzmények
Én azt sosem mondtam, hogy ez Európa legerősebb bajnoksága. Ez marhaság is lenne. A környező országokhoz képest sokkal több a top kategóriás autó..ez tény.
2019. június 16. 21:36   Cancel Válasz Előzmények
Én az elmúlt bő harminc évben úgy tudtam, hogy ez egy technikai sport, ahol azért a technika milyensége igenis előrevetíti az eredményt. Ezért vannak kategóriák, rajtsorrend, stb-stb.

Mindig is voltak emberek akik adott időszakban felfelé kilogtak a kategoriajukbol. Ekkoriban mondtuk azt, hogy nem szégyen kikapni egy Kiss Feritől, Turi Tomitól, Bútor Robitól, Asitól, lehetne folytatni a felsorolást, nem akarok senkit megsérteni.
De 2019-ben kikapni R5-el egy Evo6-os Mitsubishitől, vezesse azt akárki, az vér ciki. Félreértés ne essék, semmikor sem elvárható az, hogy tizenöt ember topon menjen ezekkel az autókkal! Mennek ahogy tudnak, ez van.
De ne nevezzük már ezt Európa egyik legerősebb bajnokságának.
2019. június 15. 20:37   örm Válasz Előzmények
Ezert nagy respekt Hevesiéknek. Ez a mezőnyt azért nem minősíti. Miért kéne minden R5nek élet halálra menni? Van lehetősége, megy. Mi a baj? R5-tel ciki gyengébben menni? Hülyeséget nyilatkozni, az igen, az gáz.
2019. június 15. 09:39   Cancel Válasz Előzmények
Egyszerű tényeket írtam le. "Európa egyik legerősebb bajnokságában" az abszolút ötödik helyen egy húsz évvel ezelőtti technika végzett. Ez természetesen nem kisebbíti a csapat érdemeit, sőt! Azt az autót fel is kellett készíteni, és végig is kellett menni vele.

Vagy gondolod ilyesmit nem illik leírni?
2019. június 15. 01:16   h_geri Válasz Előzmények
Cancel: tulajdonképpen ezzel a hsz-el mit akarsz mondani, mi a célja? Ezeket gyakran olvasom (mástól is) és mindig mosolygós leszek tőle. :)
Elég öncélúak, hisz sztem meg az r5os mezőny jelentős része sem állítja, hogy ne lenne itthon olyan, aki nem tudna sokkal gyorsabban menni a kocsijával. De ha belefér, miért ne menne vele? Mivel tisztán piaci alapú szponzor szinte alig van rallyaban itthon,a lehetőséget sem veszi el mástól. (A navos oldalát most hagyjuk :))
2019. június 14. 23:01   Cancel Válasz Előzmények
Kemény verseny volt Fehérváron.
Egy húsz éves fejlesztésű Mitsubishi az abszolút ötödik helyen végzett. Sebaj, már rendelhető az új Fabia R5, itt az új Ford is, azokból valamelyiket meg kell venni, és akkor már nem ver meg két perccel, csak másféllel.
2019. június 11. 19:46   .hlaci. Válasz Előzmények
Igaz is!
Csak akkor a hétvégén,Pusztavámon összesen,kb 50 km hosszú szakaszon lebonyolított sporteseménynek is más nevet kellene keresni,hiszen például Monte Carloban is így hivnak egy eseményt,ami kb.annyira hasonló,mint a lenti példák.
És akkor ugye a Dakar nevű valamiről még nem is beszéltünk....
Ez épp a Tótkomlós "rally" volt,senki sem hívta VB-nek.
A híradóban meg teljesen mindegy,amit autóval művelnek és megbotránkoztató,az így is,úgy is rally lesz.
2019. június 09. 22:23   visionary Válasz Előzmények
Legyen már minden az, ami!
Ha Józsibá, elteker a ABC-be sörért a 30 éves camping bringájával,, akkor nem mondja, hogy Giro d'Italia.
Ha a két húgom főz egy csülkösbabot, akkor az nem a Michelin csillagos séfek találkozója.
Na most, ha néhány eszement pofa egy tenyérnyi placcon forgatja az autóját, azt miért is hívjuk "rally"-nak?
2019. június 09. 21:26   zorro [ link ] Válasz Előzmények
jobbulást
2019. június 08. 11:05   barn Válasz Előzmények
Jó szurkolást, jó gyorshajtást!
:-)
2019. június 08. 06:16   Franci Válasz Előzmények
Többeken már most hátrányból indulnak a gyorshajtasok miatt. Frici is +30mp, ez elkerülhető lett volna. Úgy tűnik jó idő lesz, jó szurkolást!
2019. június 03. 11:27   man01 Válasz Előzmények
https://www.autosport.com/wrc/news/143825/ogier-accuses-adamo-of-unfair-hyundai-tactics
2019. június 02. 17:32   Jozy [ link ] Válasz Előzmények
A Lugánóé is leégett szóval a 2 az 3 ami összesen 5...
2019. június 01. 23:55   Cancel Válasz Előzmények
A 43-as és a 60-as rajtszámú Polo is. A 43-as csak azért nem égett le teljesen, mert egy tűzoltóautó meg tudta menteni.
Ez azért elég para. Egy versenyen kettő.
2019. június 01. 13:27   man01 Válasz Előzmények
Pont ezt akartam írni. Mint egy időben a Fordok.
https://www.ewrc-results.com/media/54466-vodafone-rally-de-portugal-2019/2569/
https://www.ewrc-results.com/media/54466-vodafone-rally-de-portugal-2019/2566/
2019. június 01. 11:34   Cancel Válasz Előzmények
Egy Polo R5 ismét kiégett. Itt valami nem oké.
2019. május 31. 11:04   man01 Válasz Előzmények
Portugália 1. gyors. Tanak nem viccel.
2019. május 30. 14:57   örm Válasz Előzmények
A nem túl acélos mezőnyhöz egy észrevételt tennék. Az ilyen mezőnyben könnyebb jó eredményt elérni, de nyerni...ugyanis egy egy helyi menő mindig akad, aki nehéz ellenfél. Itt most nem Turk volt az, de őt megverni otthon azért szép teljesítmény.
2019. május 30. 10:25   Franci Válasz Előzmények
At97! Jól összefoglaltad. Kazár nem megy idén azt olvastam valahol, remélem jövőre visszatér. Botka indult most egy futamon, de már a legelején kiesett műszaki hibával. Fehérvárra viszont nem neveztek. Követhetetlen mit is próbálnak csinálni.

Más, lemondott Benyó Miki, tanulságos a levele.

Kiss Feri valóban szép eredményeket hozott, bár nem volt egy acélos mezőny. Hadiktól én is győzelmet vártam Opatijaban és Velenjén is. Bár nem tudom számára a Mitropa és a CEZ mennyit ér. Herczig Norbi Liepajai eredmény nagy csalódás számomra, 4-8-ba vártam, 1.5mp/km sok. Kis Solberg viszont nagyon szépen eredményt ért el ennyi idősen.

Milyen sok hazai autó került eladó sorba:

https://rallycarsforsale.net/ads/ford-fiesta-r5-evo2-6/
https://rallycarsforsale.net/ads/ford-fiesta-r2t-jwrc-m-sport/
https://rallycarsforsale.net/ads/ford-fiesta-r5-7/
https://rallycarsforsale.net/ads/peugeot-208-r2-for-sale-or-exchange-to-other-r2-or-r3-rally-car/
2019. május 28. 16:01   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Fehérvár lista

Mivel Peugeot Kupa nem lesz Salgón, ott lesznek az R5-k, meg??? 5Mitsu??? Orct levévée...
2019. május 27. 11:14   man01 [ link ] Válasz Előzmények
Az “öreg”.
2019. május 27. 06:04   man01 [ link ] Válasz Előzmények
Készülnek.
Murvára ott van apa, aszfaltra meg elég jó tanárt választottak.
2019. május 26. 23:52   edelenyberes Válasz Előzmények
Én egyiken sem különösebben.
A kis Solberg sokat megy azokon a pályákon (bár Lukjanuk is jól ismeri a terepet.) Talán azon inkább, hogy ennyire sima győzelem volt.

Norbi már nem először szívja be az első napi 10. hellyel, most a lehető legrosszabbul járt vele. Ha azt nézem, hogy az első nap Griebellel azonos időket mentek, kis szerencsével (ha mondjuk csak 11. az első nap végén), lehetett volna ez is egy 6-7-8. hely is a végére. Így meg a duplája lett neki. Kár érte, majd jövőre jobb lesz :)

Már csak az a kérdés a kis Solberg gyerek jövőre jobb lesz-e (és miért ne lenne?), mert akkor a kis Rovanperával nem kis csatákat fognak megvívni!
2019. május 26. 21:35   balli Válasz Előzmények
Mondjuk én ilyen meglepődős gyerek vagyok.
Liepaja ERC-n is duplán meglepődtem.
"kis" Solberg +, Herczig Norbi -
2019. május 26. 19:17   örm Válasz Előzmények
Értem, köszi.
2019. május 26. 17:39   edelenyberes Válasz Előzmények
Ha jól látom a "radar alatt lévő szlován srác" első R5-ös versenye volt. Nem igazán találok róla sok más ralis eredményt, pályán ment eddig. Elég durva! :D

Fefe jó pár pilótát rendesen beárazott szerintem. Hadikéknak gratula, meg mindenkinek, aki beért!
2019. május 26. 15:23   balli Válasz Előzmények
Nézd második lett, kikapott múltkor Turktól aki a szlovén bajnok, most egy másik (számomra eddig radar alatt levő) szlovén sráctól, igen ettől csak egy hely van felfelé.
Hadik elég jó pilóta, és a megszoktuk hogy abban a régióban egy magyar bajnok tud nyerni, de most tartották őt, egész sokkal.
De nem akarok félre érthető lenni, gratulálok, és nagyon szurkoltam.

Kiss Feri azért lepett meg kellemesen mert nedm mai csirke, 20 éve volt bajnok, azóta elég keveset ment, kicserélődött alatta a technika és a stílus. Ehhez képest a hazai pályán lévő Turktól nem nagyon maradt le.
2019. május 26. 12:19   örm Válasz Előzmények
Köszönöm a tolmácsolást. Igen, ezt sterettem volna megkérdezni, hogy mi lett volna az, amit várt tőle.
2019. május 26. 10:57   Jozy Válasz Előzmények
mit nem lehet ezen érteni?

többet várt tőle
2019. május 26. 07:09   örm Válasz Előzmények
Balli, az mit jelent, hogy magasabb a mérce? Nyernie kellett volna?
2019. május 25. 21:23   balli Válasz Előzmények
Kiss Feri szerintem egy teljesen vállalhatót autózott Velenjében.
Hadiknak mint aktuális magyar bajnoknak magasabb a mérce, és Opatija után itt is jött egy szlovén mumus.
2019. május 25. 11:24   zorro [ link ] Válasz Előzmények
ERC-3
2019. május 25. 11:23   zorro [ link ] Válasz Előzmények
RománOB2 Botka indult... Maior Norbi, hát... :)
2019. május 25. 11:22   zorro [ link ] Válasz Előzmények
SzlovénOB2 sok magyarral
2019. május 25. 10:35   lipi81 Válasz Előzmények
Szóval magyarra lefordítva.
Tegnap Sachsen Rally, Gy1, 1,5 km-re a rajttól leestek az útról, egy fának ütköztek, a pilóta a helyszínen meghalt,a navigátor a kórházban hunyt el. A rendező a versenyzőkre bízta, akarják-e folytatni így a versenyt. Nem szerették volna folytatni így a Gy2 után véget ért a verseny.
Felfoghatatlan ez az egész.
2019. május 25. 08:48   lipi81 [ link ] Válasz Előzmények
Nyugodjanak békében...😥
2019. május 20. 10:43   zorro [ link ] Válasz Előzmények
AusztriaKihívás3
2019. május 20. 10:34   zorro [ link ] Válasz Előzmények
FranciaOB3 TER1
2019. május 20. 10:33   zorro [ link ] Válasz Előzmények
CsehOB3
2019. május 14. 08:33   At97 Válasz Előzmények
Sziasztok! Ezek a sajtóanyagok mintha "muszáj kategória" lenne szerintem, szükséges rossz. Valaki megírja ,hogy legyen valami de,hogy mi a beltartalma azt már senkit sem érdekel.
Hogy kis Érdi hozzállása ilyen nemcsoda : Egerben a magyar és a Kanári - szigeteken az ERC mezőnytől is megkapta, hogy "hányas" az a kabát!
Sokan el lennénk keseredve a helyébe, hisz pont a sajtó anyagaik, nyilatkozatok, dínósport adásaiban magasztalták magukat az egész mezőny fölé.
De ha valaki látta őket pl. :a barumon, ott úgy mászkál az egész brigád mintha ők lennének a sorozat jogtulajdonosai.
Kivétel Király Gabi :-)
Talán ha kicsit visszafogottabbak lennének - minden terén - és tudnák ,hogy hol a helyük a mezőnyben sokkal kedveltebb lenne az egész csapat!
Aztán Herczig,ha ennyire ERC lázban ég a fórum : Ő bajnok lesz , ha lesz elég pénze és ideje ,míg fejből megtanulja az összes pályát vagy gyatra mezőny gyűlik össze, amire időnként volt már példa.
Klausz mint állandó szereplő : háááátttttt.....bízunk a sokkal jobb folytatásban.
Mert a magyar - osztrák pályák mennek,de az ERC még nem állt össze nekik. De cserébe van tehetség , lelkes és kellő alázat,hogy sokra vigye ,ha lesz kellő kitartása.
Kicsit OB : ex- ERC menő Botka miért nem ment Miskolcon ?
Tudja valaki ? Kazárral mi történt ,hogy szinte semmi hír róla ?
2019. május 12. 21:20   lipi81 Válasz Előzmények
Latvala alatt megállt az autó.
Számolj le az idejéből 10 percet.
Viszont a kis Kalle ismét hihetetlen időket autózott. Sokszor verte a Wrc-ket.
2019. május 12. 20:38   LDHFI Válasz Előzmények
"Chilében Loeb dobogón..."

Döbbenet, hozzá képest Latvala egy nagy rakás szerencsétlenség, pedig Ő is qrva jó pilóta.

...ah, ehhez képest F1 maga a dög unalom, a szombati időmérő után.

Remélem Tanak VBajnok lesz, nagyon sokat fog érni ez a cím, most 2019-ben (nincs domináns technika).
2019. május 12. 20:24   balli Válasz Előzmények
Olasz bajnokin R5-el is 4 különböző autó volt az elején a hétvégén. Ford-Citroen-VW-Skoda. Jó hogy nincs most domináns technika, nem lefutott a meccs.
2019. május 12. 20:18   balli Válasz Előzmények
Chilében Loeb dobogón, nem Oiger nyert, és ismét 4 különböző autó az első négyben. Not bad.

2019. május 11. 21:19   Cancel Válasz Előzmények
man01

Szerintem ugyanúgy látjuk a dolgokat, viszont annyival kiegészíteném, hogy attól hogy olvasom, még a helyén kezelem én a sajtóanyagokat. Gondoltam ha már egyszer megírják, miért ne olvassam. Persze csak remélni tudom, hogy a szabad ég alatt írják, mert szerintem nincs az a födém, ami ezt kibirná, anélkül hogy ne szakadjon le.
Egyszer odatévedtem a Facebookon is valami oldalra, miután valamelyik versenyen Tibike az első és egyben az utolsó helyen végzett, mert a két másik, akik ellen menni kellett volna, valahol a nagy igyekezetben feldőlt. Ezt valaki próbálta finoman hozzátenni a hatalmas sportteljesítményhez, és én ott kapcsolódtam be az olvasásba amikor már szegény fickó mindenféle állat volt a gyíktól az őstulokig.
Úgyhogy róluk azt hiszem ennyit. Ha az Érdi névre vagyok kíváncsi, beteszek egy húsz-huszöt éves VHS kazettát, a többi néma csend.

Tabatonhoz annyit, hogy azért egy genovai könnyen sajnálja le egy kelet-europai körülményeit. Ha neki is az asztal alól kellett volna beszerezzen a 80-as években mindent a jó kis szoci verdájához, kíváncsi vagyok meddig jutott volna. Egy pici országból!
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy egy Németország vagy egy Olaszország miért nem tud hosszú ideje egy vb futamgyőzelem kompatibilis pilótát kiállítani? Elhagyják az országhatárt és elfogy a tudomány.
2019. május 11. 14:45   man01 Válasz Előzmények
Zorro, kettőből?
Én egyből nyafognék :)
A legjobb Loeb-é. “Mintha inkább zsíron mennénk , mint murván”.
2019. május 11. 14:42   man01 Válasz Előzmények
Teljesen mindegy, hogy hány nominális ccm volt, mindegy, hogy svéd volt-e, vagy nem, “safari” (aszfalton!, nyilatkozat egy Salgóról,) futómű volt-e alatta, gtr bármi, vagy festék bármi volt aktuálisan a rendszáma, az mérve jobbat gyorsult, mint mindenki más.
Ezzel együt az id. Érdi klasszisokkal különbet ment bármikor, mint az ifj.
2019. május 11. 14:33   man01 Válasz Előzmények
Cancel,

Tibike és sok más srác sajtóanyagait úgy a legjobb kezelni, ha nem olvasod el.
A “ha”- t tartalmazó mondatoknak meg semmi realitása.
2019. május 11. 14:02   man01 Válasz Előzmények
LDHFI, Kistván

Igen, valóban inkább Tabatonra vonatkozott, a másik elég egyértelmű, nem csak Tibike, hanem több driver és co-driver is beugorhat bárkinek.
1986, EB. Igazán egy őszinte mosoly volt az egész.
Természetesen udvariasan elismerte Ferjánczék eredményeit, (hiszen mi, magyarok kérdeztük) de a körülményeiket, a hátteret kiröhögte. Sztem ez ma sincs máshogy.
A hobbisták menjenek, ahogy nekik tetszik, ám inkább nem kellene “eladni” a semmit.
Valóban versenyre kelni Európa, vagy világ- és éves szinten abszolútban, ahhoz jóval több kellene.
Sok-sok egyéb mellett nem “visszakelladni”, kivenni, hanem az egészet belerakni.
2019. május 10. 19:15   Cancel Válasz Előzmények
Kovacs Eduardo, nem egy tipikus chilei vezetéknév...
2019. május 10. 16:30   zorro [ link ] Válasz Előzmények
nyafogós a vb-s banda...
2019. május 10. 11:45   Franci Válasz Előzmények
Megjelent a Fehérvár rallye kiírása!
(igaz aláíratlanul, de mindegy)

Szombat: 3x 1gyors Kőhányás-Pusztavám(13km), kezdés: 13:06

Vasárnap: 3x 3gyors: Csákberény(12km)/Oroszlány(17km)/Guttamási(4km) kezdés: 9:00

Szervízpark: VIDI Stadion
2019. május 10. 06:02   frici Válasz Előzmények
Jó reggelt!

Kicsit kiegészíteném a tegnapit... ;)
Szombat Lacháza, Reptéren 13-17-ig autózási lehetőség,
Vasárnap FRT verseny!
Üdv: Frici
2019. május 09. 06:45   frici Válasz Előzmények
Szervusztok!
Most szombat Lacháza, FRT!
Hajrá!
Üdv: Frici
2019. május 08. 21:49   Cancel Válasz Előzmények
1995-ig kulonfele N-es Mazdakkal ment amik ráadásul nem 2000 ccm turbosak voltak, csak 1850 ccm + turbo.
Ugyanígy az A-s autó is természetesen.
Ez utóbbi 1993-as építés volt, de 1996-97-ben már kevés volt a GT4 meg a Subaru ellen, mint mackósajtban a brummogás. Ehhez képest Tibi bŕ sose ment feltartott kézzel a csatába. Volt hogy az utolsón fordított.
És itt a fia 2019-ben egy tip-top Skodaval, es kiáll mert "valami elszakadt bent".
2019. május 08. 20:53   stemo [ link ] Válasz Előzmények
Először N-es Mazda volt, majd A-s lett.
http://erditeamkft.hu/?site=7
2019. május 08. 18:13   highand [ link ] Válasz Előzmények
Ez buktának néz ki.
2019. május 08. 15:53   örm Válasz Előzmények
Az N-es autó a Mazda lett volna???
2019. május 08. 10:50   Cancel Válasz Előzmények
Pont erre gondoltam, hogy azért a Tibibá sose ment feltartott kézzel a csatába. Pedig jellemzően 4-5 éves autókkal ment, előtte meg N-es autókkal.
Emlékszem én is hogy volt megmagyarázás, akadtak konfliktusok is, hogy aztán minek volt alapja vagy minek nem, ki tudja.
Tibibának ha 96-ban kerül a feneke alá az A-s Subaru, biztos hogy komolyan megkergeti a Janikát.
2019. május 08. 09:37   barn Válasz Előzmények
Azért öreg Tibiben anno én láttam az akarást, a lendületet.
2019. május 08. 09:13   crash [ link ] Válasz Előzmények
Liepeja eddig beérkezett nevezések
2019. május 08. 08:33   tutus Válasz Előzmények
Gala, ezt a magyarázkodós dolgot én is tapasztaltam.
Egyszer talán Esztergomba volt az eset, Tibiék lejöttek a gyorsról, valami zűr lehetett bent. A riporter kérdezi Varga Pistát, hogy miért ennyire hátul jöttek? Erre Pista válasz helyett pánikszerűen odahívta Érdit és csak annyit kérdezett, hogy Tibi mi is történt bent a gyorson?
Könyörgőm, Ő nem abban a kocsiba utazott???
2019. május 08. 08:20   Gala Válasz Előzmények
Azért kifogásokért és magyarázatokért az Öreg se ment a szomszédba!

Emlékszem egy régebi felvételen szépen sorolja az ellenfelek autóit körüljárva, hogy ez a gumikeverék 2mp kilométerenként, a futómű meg 1 mp, a spéci versenybenzin legalább 2...

Kész csoda hogy nem késte ki az idejét mindjárt a rajtban... :)

Ezzel együtt sokkal nagyobb kéz mint az ifjú (gömb) villám...
2019. május 08. 00:31   Cancel Válasz Előzmények
Mindenkire, aki rosszat mert mondani Tibikére, és nem tudja a helyén kezelni a sajtóanyagait. Ez utóbbira sajnos nem kaptunk tippeket, pedig komolyan érdekelne, hogyan kell. Én egyelőre csak egyféleképpen tudom értelmezni őket.

Nem irigylem tőle a kilométereket, de még a grillsütőt sem. Sőt! Megteheti, csinálja. De akkor tényleg csinálja is!
Szerintem egyrészt nem szégyen egy versenyen éppenséggel gyengébben menni, másrészt az a kör, aki lehetővé tette hogy versenyezzen, nameg a szurkolók is megerdemeltek volna egy celbaerest a nyifogás helyett.

A papa ennyi idősen ha ilyen lehetőségekkel bírt volna, levert volna mindenkit mint vak a poharat.
2019. május 06. 23:15   barn Válasz Előzmények
Ez kire vonatkozik?
2019. május 06. 20:31   undorito22 Válasz Előzmények
Nem értem miért fáj ennyire egyeseknek, hogy ha megteheti elindul és jól érzi magát.
A sajtóanyagokat meg a mai világban helyén kell kezelni...
2019. május 06. 14:15   Kistván Válasz Előzmények
Bár lehet, hogy a Tabaton nyilatkozatra gondoltál, mert a másik túl egyértelmű :)
2019. május 06. 11:44   Kistván Válasz Előzmények
Nézz meg egy kis Érdi fotót és megérted :)
Sportoló rulez :)
2019. május 05. 22:47   LDHFI Válasz Előzmények
Man01!

Ez nekem most kimarad, illetve nem ugrik be, mire gondolsz?
2019. május 05. 20:42   man01 Válasz Előzmények
...Tedeschini...
2019. május 05. 20:37   man01 Válasz Előzmények
LDHFI,
azok nagy részét én is láttam, szerencsére.
Azért pont emlékezhetünk mit mondott a Tabaton/Tedeshini páros a magyar lehetőségekre.
Kis Érdi? Nem bántom, de tényleg. De amikor vki dekázza az autóját a minimum sújra, akkor miért kell plusz 50 kilókat vinni?
Vicc.

2019. május 05. 19:22   Cancel Válasz Előzmények
Ami nem túl megnyugtató, hogy ezen a versenyen ismét majdnem porig égett egy VW Polo R5. Mivel sok néző volt a helyszínen, és az érkező versenyzők is mind odaadták a tűzoltópalackjukat, így csak kb 1/4 részben égett porig.

Griebel inkább Skodaval ment, Kajto lemondta a chilei vb-t, amíg nem talál a gyár megoldást arra, hogy menet közben minden előjel nélkül szétesik a futómű.
2019. május 05. 16:30   balli Válasz Előzmények
Volt ma amatőr sprint, izé MARB, akarom mondani Rally3 verseny Bakonyán.
31 nevező, 23 célbaérő.
A tradicioálisan legerősebb régióban.
Aki szereti ezt a műfajt annak ez szomorú. :(
2019. május 05. 14:17   barn Válasz Előzmények
Szerintem azért hagyta félbe, mert fejben nincs rend.
Akár azt is el tudom képzelni, hogy elhitte kicsit az eddig mantrázott "európa bajnok" szöveget. Most meg szembe jön a valóság.
2019. május 05. 12:53   tutus Válasz Előzmények
Én nem bántom a kis Érdit, de még mindig a nevéből akar hírnevet kovácsolni. Ez a tegnapi videó is csak tűzoltás volt. Könyörgöm mondja már meg valaki, hogy miért kell idő előtt abbahagyni egy versenyt? Kapott egy defektet, na bumm, időt vesztett vele, és akkor mi van? Az autó működött ellentétben a sofőrrel. Elfogyott a magyarázatos szatyor tartalma? Azon már elgondolkodott valaki, hogy miért nem áll rajthoz itthon...???
2019. május 05. 10:30   balli Válasz Előzmények
Számomra nagyon-nagyon pozitív ahogy Érdiék beleállnak és felvállaták a döntést.
Nem ők az elsők akik így kiállnak, meg is lehet érteni, de nem emlékszem hogy valaki így megmondta volna nyíltan hogy nem állt össze itt ma kevesek voltunk.
Ilyenkor elő szoktak rántani egy könnyen leadható magyarázatot. (végig melegedett a motor a szervíz előtt már letiltoott, csak etap program volt, elment a hajtásunk, ...) Még sajnálnánk is őket.

Nem ment jól Tibike (kifejezetten rosszul ment), de korrekt hogy ezt ők is így látják és nem a korábbi "mindössze másfél perccel maradtunk le a pontszerző helyről az erős európa bajnoki mezőnyben életünk legnehezebb versenyén" típusú kommunikációt tolják.
2019. május 05. 07:24   frici Válasz Előzmények
Jó reggelt!
Május 12. (vasárnap) FRT a Lacházi Reptéren!
11-én autózási lehetőség 13-17-ig!
Üdv: Frici
2019. május 05. 00:51   örm Válasz Előzmények
Azon elmélkedem, hogy Kristóf mennyire mesélt arról, hogy tanulja az R5 -öt. Mondjuk hirtelen meg is nyerte a Mitropa két első versenyét. Ezek szerint gyorsan tanul:)
2019. május 04. 23:40   barn Válasz Előzmények
Franci, kb az van benne ami Cancel első mondata.
Tibike kb olyan volt, mintha abban a pillantaban mondták volna neki, hogy az összes szponzora lezuhant egy repülővel.
2019. május 04. 22:59   zorro [ link ] Válasz Előzmények
SzlovákOB2 eredmények
2019. május 04. 22:57   zorro [ link ] Válasz Előzmények
AusztriaOB4 eredmények
2019. május 04. 22:57   zorro [ link ] Válasz Előzmények
RománOB1 eredmények
2019. május 04. 22:56   zorro [ link ] Válasz Előzmények
HorvátOB2 eredmények
2019. május 04. 20:50   Franci Válasz Előzmények
barn! Nekem nem jött át a facebookos link valamiért, le tudnád írni mi az vagy nem olyan érdekes?

Sajnálom Tibikét, ez most nehéz viszont nagyon őszinte volt! Hogy pontosan mi történt az már nem tartozik ránk, maguknak kell ezt lerendezni magukban.

A kommunikációról egyetértek, de azért azt lehet látni, hogy ez másoknál is hasonló, pl.: "learned a lot,we are on the limit, pushing, ..." sok nyilatkozatban ott van. Én megpróbálom ezeket nem figyelembe venni és csak szurkolni.

Herczig Norbi viszont jól ment, nem morzsolódott le a végére. Majdnem meglett a 3. hely de így is nagyon szép.

R2 elejét nagyon megnéztem volna, igazi jó mezőny lehet ott.
2019. május 04. 20:22   Cancel Válasz Előzmények
Nos úgy tűnik, hogy Tibikét legalább annyira zavarja, hogy nem ment jól ezen a hétvégén, mint minket. Egy ponton majdnem el is bőgte magát.

Én úgy gondolom, nincs abban semmi szégyellni való, hogy valaki az abszolút 15-20. hely környékén megy egy versenyen. Itt a kommunikációval vannak alapvető gondok. Ne kelljen már elhiggyem azt, ami nem létezik. Valaki írta itt, hogy igazságtalanok vagyunk, mert helyi menőket tartott maga mögött. Lássuk be, egyetlenegy ilyen sem volt. Talán a büfében a reggelinél a sorban tudta őket maga mögött tartani.

Jópár éve a Németh Zsolttal röhögtük el, hogy az egyik gyorsaságin jobbat jött mint a Bruno Thiry. Igaz annak defektje volt, de akkor is sikerült adni neki :)
Ő legalább tisztában volt saját magával.

De ez a mutatvány ennyi, és ha másképp kommunikálnák, akár még szimpatikusak is lehetnének.
2019. május 04. 16:49   barn [ link ] Válasz Előzmények
Kommentár nélkül a link
2019. május 04. 16:28   Hajo [ link ] Válasz Előzmények
Érdi:
retired - personal reasons in service after SS 12
2019. május 04. 15:59   barn Válasz Előzmények
Állítólag Érdiék kiálltak.
Nem tudja valaki az okot?
2019. május 04. 15:58   barn Válasz Előzmények
Akkor tényleg jól gondolom. Nem tudunk nagy névsort felállítani.
2019. május 04. 15:23   LDHFI Válasz Előzmények
"Ráadásul nem vagyunk nagy autversenyző nemzet, talán részben az említettek miatt is."

Csak annyit írok, Ferjáncz.

80-as években mindenki ismerte a nevét, egész EU-ban!

Mindenki Őt akarta megverni, pl., amikor itthon volt. Nálunk ez TT-n belül (tűrt, tiltott) tűrt kategória volt (RALLY), és rengeteg autó egyesület létezett, minden nagyobb közlekedési vállalatnak szakosztálya volt.

Nekem még volt olyan szerencsém látni, R II.-ben 200 feletti induló volt, R I.-ben simán 100 felett.

Csak sikerült ezt az egészet csodálatosan lerohasztani.

Illetve bejött F1, amivel sikerült a fókuszlálást megváltoztatni (állami támogatások eloszlása).

De teljesen biztos vagyok benne, egy Benik Balázs, részben a nagy nevek, és múlt miatt választotta a RALLY-t, talán egy kicsit még a családját is, ennek köszönheti.
2019. május 04. 15:08   levi.b Válasz Előzmények
A 2pilota és a 2csapat közt azért óriási különbség van.kb 3x több pénböl mennek Herczigek.
Ha Helyet cserélnének akkor sem lenne sokkal előrébb az látszik viszont.

2019. május 04. 14:25   barn Válasz Előzmények
levi én nem emlegetem úgy, hogy kullog az utolsók között, stb.
Mindenesetre a sajtója pont az ellenkező irányba megy el.
Egyébként sok évvel ezelőttről, amikor itthon ment, akkorról van személyes véleményem a versenyzéséről. Kellett volna fejleszteni rajta sokat, azt hiszem nem volt mellette mértékadó ember erre a vonalra.
Ezzel kicsit azt is minősytem, amit kérdezel a "mekkora munka van mögötte" felvetéssel. (akár írhatnám azt is hogy Herczig mögött mekkora munka van, hiszen ott jóval tudatosabbnak látom a koncepciót)
2019. május 04. 14:18   barn Válasz Előzmények
Franci értelek.
Én más aspektusból nézem. Nem R5 függő ez, hanem az adott viszonyok adják az eredményt, amit látunk. Gyakorlatilag a hazai (nem csak hazai) mezőny amatőr sportolókból áll nagyon nagy részben. Szabadidős tevékenységük ez a kocsizás. Ez alapján nem lemérhető a technika mai állása.
Nem is említem hogy hogyan is várhatnánk "berobbanó" embert? Nincs tehetséggondozás, tehetségnevelés, stb itthon. Amiből szisztematikus építkezéssel lehetne egy-egy tehetséget elcsípni egyszer-egyszer. Ráadásul nem vagyunk nagy autversenyző nemzet, talán részben az említettek miatt is.
Nem is tudom, pl Érdi Tibi járt korábban valami komoly (drága) versenyzőképző nemzetközi iskolába például? Nem emlékszem ilyenre.
2019. május 04. 14:15   LDHFI [ link ] Válasz Előzmények
"Esetleg közelítsük meg a kérdést máshogyan, szerintetek mennyire nehéz ezeket az R5-ket vezetni?"

Könnyebb, mint mondjuk egy 5 évvel ezelőtt készült hasonló kategóriájú versenyautót, és mégis nehezebb, mert a technikai fejlődés segítségével (gumi, futómű, stb) a határok eltolódtak, és a mezsgye, hogy összeszedd, egyre vékonyabb. Magyarán, hogy nagyon gyors legyél, egyre nehezebb, és egyre gyorsabban pörögnek az események.

"Mennyi idő és teszt vagy verseny kell, hogy gyorsan tudjon vele menni a versenyző?"

Minél kevesebb, annál jobb (erre nem lehet pontos számot ráhúzni). Nem lehet éveket várni valakire, hogy majd beérik, illetve ma már minden törés kár egyre többe kerül, és már a VB csapatoknak is fáj.

"Milyen segítség kellhet pl.: versenymérnök, gumis, stb.?"

Elengedhetetlen, és egyre fontosabb. Nyilván az általad említett csapatoknak rengeteg tapasztalata van, de midig van újdonság, fejlesztés, amit csak a gyári mérnökök tudnak, és ha egy-egy bérautóval foglalkozó csapatnak tovább adják, az nagy kincs, jó néhány verseny kimenetlét eldönthetik. Nem véletlen mikor vesz valaki egy R5-ös autót, biztos megkérdezi, milyen mérnöki támogatást kaphat, és mennyiért?

Megpróbálok csatolni egy linket. Nem RALLY!!! De ha valaki szeretne egy kicsit foglalkozni autósporttal, megtalálja a kapcsolódási pontokat, arról nem beszélve, hogy az előadást tartó ember nem kicsi szaktekintély.
2019. május 04. 13:51   levi.b Válasz Előzmények
3bol menés alatt azt értem,hogy 20ev után is elmennek itthon egy hétvégét eltölteni Sáta-Sàtán.navigator nélkül is kb ugyan ilyen időt mennének.Ott ez más tészta szerintem.
Nem azt mondom , hogy egy őstehetség sőt....
De itt úgy emlegetik mintha utolsó helyen kullogna állandóan.Mintha fogalma sem lenne embereknek mekkora munka van még egy ilyen eredmény elérésében is.
Azokról a helyi menőkről akkor mi a vélemény akik gyorsrolgyorsra mögöttük vannak?
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Elhunyt az örökös Bajnok!
ISEUM Rallye videó
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek