2017. oktober 17.










 Szabad a száj (minden ami rally) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
2017. oktober 15. 22:04   atiwrc Válasz Előzmények
Ja hogy idén is van ez a minuszolós (szerintem) hülyeség, úgy ok...
2017. oktober 15. 21:56   edelenyberes Válasz Előzmények
Ja kimaradt, hogy Bandi is célba ért minden versenyen, ahol a 10 pont a legkevesebb (amit pont Miskolcon) szerzett. Ezzel szemben ugye Norbinak lesz egy nullás versenye amit dobhat.
2017. oktober 15. 21:54   edelenyberes Válasz Előzmények
Ati

Herczig második lett a powerstage-n, így 141 pontja lett idén az egri nullával.
Hadik 121 + max 28 és az egy mínusz az a legrosszabb eredmény. Azaz 121+28 az 148 és abból tíz már csak 138.

Jól számolom?
2017. oktober 15. 21:40   atiwrc Válasz Előzmények
Egy kis bajnoki táblázat értelmezést tudna nekem valaki mondani?
Mnasz lapján a veszprém utáni táblázatba(amibe még mindig a bp rally van benne eger helyett....), a Mecsek rally előtt Herczignek 114 Hadiknak 101 pontja volt. Az 13 pont különbség. A maximális szerezhető pontszám 25+3 ami 28 pont. Herczig most nyert az 25 és ha jól olvastam valahol a superstage-en is bezsebelte a 3 pontot. Hadik második lett amiért 20 pont jár, superstagen nemtudom hanyadik lett nem kerestem ki most 0 át számolok neki.

114+25+3=142
101+20+0=121

142-121=21, akárhogy számolom az kevesebb mint 28 pont, ami az elvileg egy futamon megszerezhető maximum.

Mit néztem én be ennyire hogy nálam még nem bajnok Herczig?
2017. oktober 15. 18:49   barn Válasz Előzmények
VB-ken nem ment volna át a gépátvételen a magyar Lancerek nagy része.
2017. oktober 15. 16:57   mmEVO2 Válasz Előzmények
Nem, nem merült fel jogosan
2017. oktober 15. 14:01   masni Válasz Előzmények
aghini, mint már mondottam vala Neked is: csak annyit csalt mint a többi, csak bénábban:)))
2017. oktober 15. 13:26   aghini Válasz Előzmények
"És milyen érdekes hogy most nem csalóznak az emberek..."

Egyébként akkor, ott és azzal az emberrel szemben jogosan merült fel, hogy csalt?
2017. oktober 15. 10:12   masni Válasz Előzmények
Inkább mmEVO2 csak görbetükröt mutat a "versenyző" társadalomnak, és az igazság sokszor fáj:)))
2017. oktober 15. 10:05   lipi81 Válasz Előzmények
Ez nem gyerekes. Csak unalmas mŕr, hogy te mindig mindenkit lenčzel, čs a gép mögül okoskodsz. Ennyi.
2017. oktober 15. 09:24   mmEVO2 Válasz Előzmények
Jajj lipi
Ezeket a gyerekes gyere es mutasdmegeket
szerintem ne erőltessük
Ott van Gergő megmutatta...es pont.
Megmutatta hogy gyorsan is lehet menni egy
Evoval.
Holczer király biztos eddig azt hitte milyenkurvagyorsakvagyunk....hát nem 🤣🤣🤣
2017. oktober 14. 21:43   barn Válasz Előzmények
Én sem tudnám megnyerni a Mecsek rallyt, véleményt tudok formálni a dolgokról...
(pék sem vagyok, de meg tudom mondani milyen a szar kenyér)
2017. oktober 14. 21:30   lipi81 Válasz Előzmények
MMevo2
Annyira szeretem a pozitív embereket!
Mŕrpedig te az vagy!
Mičrt nem vagy lent a Mecsekben, čs mutatod meg mindenkinek, hogyan is kell autóversenyzni?
2017. oktober 14. 18:23   man01 [ link ] Válasz Előzmények
visionary,

2017. oktober 14. 17:54   ulla Válasz Előzmények
Szauer Gergő rettenetes tempót ment az első két gyorson, azt hittem, az órának nem fog tetszeni annyira a brutál látványos autózás, de még is.... Szerintem képtelenség lett volna ezt vegig így előadni, jó eséllyel összecsukás lett volna a vége. Gondolom ezért vett vissza, a hatodikon 4 mp-cel ment lassabbat az első körnél.
2017. oktober 14. 17:06   visionary Válasz Előzmények
Mit csinált a bajnok jelölt a prológon?
Tudom hogy kímélni kell a technikát, és nem számít bele az értékelésbe, de azért az absz. 44. hely kicsit olyan izé....... ;)
2017. oktober 14. 16:07   mmEVO2 Válasz Előzmények
Na igen, vakok között a .....🤣
2017. oktober 14. 12:13   barn Válasz Előzmények
Gyorsan megy Szauer, van néha ilyen :-)
Nem mehet mindenki a mezőny elejében :-)
2017. oktober 14. 11:36   mmEVO2 Válasz Előzmények
Az, kis hazánk fergetegesen változó időjárási körülményeire, és a rettenetesen sok pályánk...amin megyünk 56 éve....na igen nagy fejtörést okozhat a gumizás...🤣🤣🤣
2017. oktober 14. 11:33   Rob Válasz Előzmények
Rosszul gumiztak :D :P
2017. oktober 14. 11:15   mmEVO2 Válasz Előzmények
Na most van az hogy Szaurer úr megmutatja mezőnyünk erősségét...top pilótáink képességeit
Mi lenne ha ismerné az autót..,???.
És milyen érdekes hogy most nem csalóznak az emberek...
Na de akkor mit csinálnak a többiek ??
Hajrá Gergő !!!!!
2017. oktober 14. 10:35   Rob [ link ] Válasz Előzmények
Szauer Gergő 1.gyors :D
2017. oktober 13. 15:35   highand Válasz Előzmények
Isten hozott a táborban. Azért az idő megmutatja.
2017. oktober 13. 13:39   gyurma Válasz Előzmények
Ez már régóta így van, kb fél éve, akkor írtam is erről, de aztán azt hiszem nem jelent meg, mert nem akartam mindig én lenni, aki "köpköd". Tehát a megjelenés napjától folyamatos fizetett reklámja van az elnök személyes oldalának, ami egyébként szerintem elképesztően durva.

Eddig egyetlen egyszer szóltam hozzá bejegyzéséhez, amikor az elmaradt Bp rali hétvégéjére a gyorsulási versenyt promózta a Hungaroringre, cégnevekkel, stb.

Ott írtam egy kommentet, hogy: "Szép ez a poszt, minden benne van!"

Erre azonnal törölte az admin ahozzászólást, és minden MNASz Facebook felületén, amit használtam kizárt a kommentelésből :)

2017. oktober 13. 13:15   balli Válasz Előzmények
Az mennyire komoly, hogy Oláh Gyárfás nagyon #elnökúr @olahgyarfas oldalát fizetett hirdetésben tolja elém a Facebook ?!
2017. oktober 13. 11:25   HB Válasz Előzmények
@balli:

Az meg csak akkor kell, ha van "biztosítási esemény". A klasszik versenybalesetben ilyen nincs, mert az nem fedezett kockázat. (És senki sem kér érte kártérítést, mert ez ezzel jár.) Ha nem a sérült nem résztvevője a versenynek, akkor meg amúgy is van rendőrségi helyszínelés. (Sőt sokszor akkor is, ha résztvevő sérül, ld. Kisubiék esetét.) A személyi sérüléssel nem járó eseteknél eddig nem volt általános, lehet, hogy most majd az lesz...
2017. oktober 13. 09:01   balli Válasz Előzmények
HB,

Ezt a minden elrajtoló autónak minden szakágban van felelősség biztosítása dolgot elsőre nem érzem, de nem vitatkoznék, sokkal jobban ismered a témát.

Ellenben ha megnézed a "mindenre kell biztosítás ami motoros" ötletnél nem áll meg a brainstorming, és a un versenybalesetek kötelezően rendőri intézkedési körbe küldése kb tényleg ellehetetleníti az autósportot. (visszafogom magam és nem írok vicces illusztrációkat)
Ha másért nem akkor azért mert így egy "zártpályás" versenyhez is rendőrségi bejelentés vagy valami ilyesmi fog kelleni a rendőrség meg ha más nem kapacitás hiányában el fogja utasítani/elutasíthatja.

2017. oktober 13. 00:43   kit-car Válasz Előzmények
Ha már az autósport nem a Büki közege és már nagyon nem, meg még sokaknak,ezen a felelősöknek el kellene gondolkodni és félre állni. Itt az idő
2017. oktober 12. 15:54   HB Válasz Előzmények
@balli

Magyarországon minden szakágban, minden elrajtoló versenyautónak van versenyre vonatkozó (raliban, terpraliban kiegészítő, más szakágakban önálló) felelősségbiztosítása.
2017. oktober 12. 10:32   balli [ link ] Válasz Előzmények
Lenne igy egy kis szakmai feladat az MNASZ-nek amiben nagyon gyorsan és konkrétan aktiválnia kell magát.
Ha már ők a mindenkit képviselő és lefedő csúcsszervezet itthon, akkor most hajrá!
Alap kötelesség a tagság, a teljes autósport érdekeinek képviselete.
2017. oktober 12. 10:29   balli Válasz Előzmények
+ VB, és MItropa. Figgyelljoda! :)
2017. oktober 12. 08:49   edelenyberes Válasz Előzmények
Magyar bajnok az ERC2-ben, ma kezdődik a Mecsek, jövőhéten Legend. Mi ez a pangás itt, kéremszépen?
2017. oktober 11. 23:07   BPR06 Válasz Előzmények
Lefoglalt gyorskocsik...és ki nem indul Pécsen ?
2017. oktober 11. 21:55   tutus Válasz Előzmények
ez mi?
2017. oktober 11. 12:03   zorro [ link ] Válasz Előzmények
...
2017. oktober 10. 06:20   frici Válasz Előzmények
Szervusztok, Jó reggelt!
Most szombat Lacháza FRT.
Pénteki "öröm" autózás 13-17-ig!
Üdv: Frici
2017. oktober 08. 17:32   örm Válasz Előzmények
Aztán nem bírt a másik fiatallal, de azt gondolom, a második hely is szép. Érdiék 9. helye szép, csak ugye megint sikerült kapni egy R2-estől. De most már ő lehet a második Európa bajnokunk akategóriában. Jövőre jöhet a Skoda R5.:) Örülhet a MNASZ!!
2017. oktober 06. 21:38   zorro [ link ] Válasz Előzmények
"hazai" EB-n a kisgyerek
2017. oktober 06. 18:50   örm Válasz Előzmények
Lehetett volna a MARB-on a casting😊
2017. oktober 06. 17:06   visionary Válasz Előzmények

Idegen nyelveket beszélő kiváló kommunikációval rendelkező biztonsági őr, vagy rally tapasztalatokkal bíró felelős munkavégzésű diák....?

Nem is tudom melyikből típusból lehet hirtelen találni Pécs környékén vagy 40-60 főt?
2017. oktober 06. 13:57   h_geri Válasz Előzmények
Rátermett emberek lesznek :)
2017. oktober 06. 12:08   Oleez [ link ] Válasz Előzmények
replay
2017. oktober 06. 11:31   Oleez [ link ] Válasz Előzmények
Ez mi???

Ez hogy???

EB futam előtt 10nappal?

Ugye mindenki érzi!?
2017. oktober 06. 07:06   frici Válasz Előzmények
Jó reggelt!

Október 14. Kiskunlacháza, FRT.
Üdv: Frici
2017. oktober 05. 22:15   marlbolomann [ link ] Válasz Előzmények
visionary, hagyd, ne erőltesd, pénz után forgó szélkakas mind! Ez már rég nem a szeretett sportunkról szól!

Mind eközben szlovákiában...
pár év alatt faluszéli pajta kerülgetős versenyekből, igen jó kis bajnokság alakult ki...
kb Baz rallyspint szintű feltételekkel...
Hogy a lengyeleket, cseheket ne is említsem
nálunk meg szarfos az egész
2017. oktober 05. 20:38   visionary Válasz Előzmények
Tessék már nekem segíteni!
Kérdésem a következő:
jól értelmezem, hogy az a verseny, amit Budapest rallynak neveznek, de végül is Egerben rendeznek meg a miskolciak, szóval annak a versenynek pontosan annyi a kauciója forintban, mint amikor azok a veszprémiek rendeznek egy Télapóról elnevezett dzsemborit, akinek megtiltották, hogy versenyt rendezzenek?
Mert ha jól értelmezem, és az a válasz, hogy IGEN, akkor nagyon viszont nagyon nem értem. ;)
2017. oktober 05. 20:04   örm Válasz Előzmények
Na de mi az, hogy eltiltott, de a kauciója az jó lesz? Hát olyan nincs ! (hogy vége van egy gyorsaságinak) :)
2017. oktober 05. 17:14   masni Válasz Előzmények
Persze, utána meg mindenféle hibát találva, kitalálva benyelnék a két millkát, nem buták ugye???
2017. oktober 05. 17:08   Don Pedro Válasz Előzmények
2 misi kaució? Mikulásra? Kettő Millió?
2017. oktober 05. 15:43   gyurma Válasz Előzmények
El van tiltva, kivéve, ha nem tudják a háta mögött nélküle megrendezni :)
2017. oktober 05. 15:34   örm Válasz Előzmények
DE akkor a Laroco felfüggesztéssel mi a helyzet?
2017. oktober 05. 14:11   gyurma Válasz Előzmények
Az van, hogy az RSB nem ismeri a saját szabályait, és egy olyan versenyre kérnek kauciót, amire nem lehet kauciót kérni. illetve lehet, csak szabálytalan, jogtalan.
2017. oktober 05. 12:54   örm Válasz Előzmények
Most láttam a szövetség honlapján, hogy meghatározták a Laroco részére a kaució mértékét a Mikulás ralira. Most akkor mi is van, tudja valaki?
2017. oktober 05. 09:28   Kistván Válasz Előzmények
Szerintem sehol nem szerepel a cikkben, hogy WRC-nének.

Másrészről RX-ben tudomásom szerint nincs is "gyári" alakulat, (a cikk is fogalmaz úgy hogy a Hoonigen csapat foglalkozott a fejlesztéssel).
Én úgy gondolom, hogy itt támogatásról van inkább szó, ami nélkül nem megy a versenyképes verda.
(Gyári szinten nem nagyon engednének meg egy VW-AUDI párharcot).
2017. oktober 05. 09:23   örm Válasz Előzmények
Megjelent viszont az Eger-rali tervezete. 5 pálya az nem rossz, csak kicsit szív a Rally 2 azzal, hogy szombati versenyuk lesz. Ha jol latom, csak közúton megy, igy engedely problema biztosan nem lesz.
2017. oktober 05. 08:38   gyurma Válasz Előzmények
Szeretnék gratulálni az IB tagoknak a kinevezésükhöz!

ifj. Zettner Tamás lemondása továbbra sem hírértékű számukra, de a lemondásával keletkező probléma igen.

Sikerült 3 év után kivégezni a független sportirányítási modellt, először versenyzőket, érdekelteket erőszakolva az ST-be, majd az IB tényleges visszaállításával.

Most jön a régi megszokott rendszer, kéz kezet mos alapon lehet újra mutyizniuk a szakágvezetőknek, hogy mit miért cserébe szavaznak meg.

Jól megtűzdelték még egy fizetős titkárral, hogy legyen állása is valakinek, nincs elég kiadása a Szövetségnek ezek szerint...

Felhívnám a figyelmet, hogy a korábbinál sokkal rosszabb a helyzet, mert több a szakág, és jelenleg a drift, drag, szlalom és a tereprallye egy érdekcsoport, tehát ők kapásból viszik a szavazatok 50%-át.

Rettentő jól lehet majd dolgozni, üvöltözés lesz órákon keresztül, munka nem.

Ebből is látszik, hogy mennyire háttal ül az elnökség, innentől tényleg nem marad más csak a lemondás a gyorsabbaknak, és visszahívás a kapaszkodóknak... Ha jól tudom, akkor az elnökségben is volt lemondás, ezek a hírek valahogy kimaradnak a faliújságról.
2017. oktober 04. 21:23   atiwrc Válasz Előzmények
A linkelt cikkbe hol van az hogy indulnak gyárként a rallyvb-n?
2017. oktober 04. 17:52   zorro [ link ] Válasz Előzmények
A Ford kiszáll az RX-ből és gyári Rally VB lesz, Ogier így akár maradhat is a Fordnál... a Peugeot marad ezért Loeb nem megy vissza a WRC-be...
2017. oktober 02. 14:54   gyurma Válasz Előzmények
Nem nagyon verik nagy dobra, hogy az ST 2 fősre apadt...

Ugye pont az volt a koncepció lényege, hogy legyen 5 független ember, aki dönt a sportszakmáról. 5 fős évek óta nem volt, független sem, mert két aktív licences versenyző többségben volt, ők döntenek minden sportszakmai kérdésben, illetve most nem döntenek, mert így nem határozatképes az ST, hogy ifj. Zettner Tamás lemondott egy hete.

2017. szeptember 30. 20:45   Benyó Válasz Előzmények
Gratulálok minden magyar egységnek, akik célba értek a Croatia Ralin! Hideg Krisztián horvát bajnok lett, szép volt fiúk! :)
2017. szeptember 30. 19:23   örm Válasz Előzmények
Az a baj, hogy körülöttünk csupa ilyen pelda van, itthon meg ismert a helyzet. Sajnos.
2017. szeptember 30. 09:22   süni Válasz Előzmények
Még csak annyit, hogy elsősorban az Isztriai városok önkormányzatai adják a rendezéshez szükséges 3 millió eurót össze, nem sponzorok, szövetség stb., ott tudnak előre gondolkodni és a várakozásuk szerint 20-60 millió euró bevétele származik majd a térségnek a szezonon kívül.
2017. szeptember 30. 07:56   süni Válasz Előzmények
Minthogy eldőlt, hogy jövőre nem lesz vb futam, így ez nem kandidáló verseny. A 2018-as programot már nem akart a vb promoter változtatni, a horvátok meg nem akarták elfogadni a júliusi időpontot, hisz az a szezon közepe, akkor vb nélkül is telt házuk van. Nekik csak májusi, vagy szeptemberi végi, mint a mostani, dátum elfogadható. De 2019-re már megkapták a versenyt és ők választhatják ki az időpontot. A kb. 3 millió eurós rendezési költség már most félre van téve. Amúgy a pulai colosseumban lesz a rajt-cél ceremónia és még egy-két közeli szigeten is lesz gyorsasági. Kb. én össze tudnék rakni 300 km gyorsaságit, csak abból, amiken már mentem a környéken. Az ERC-t sem azért nem rendezték meg többet, mert nem volt pénz rá, hanem mert az önkormányzatnak nem tetszett a 2013-as nevezői létszám és úgy gondolták, annyi nem nevezőért nem fognak csak az Eurosportnak kifizetni 100 millió ft- jogdíjat. Bármikor összedobnák rá a pénzt. Ha annyi induló lett volna, mint nálunk, nem fejezték volna be. Hát így is lehet csinálni a dolgokat. Még annyit, hogy valahogy ott minden rendező jóban van egymással, sőt, egymás versenyének szervezésében segítenek, beállnak dolgozni a másikhoz. Egy ilyen nagyobb verseny rendezésében is kb, az összes rendező tevékenykedik.
2017. szeptember 29. 23:09   örm Válasz Előzmények
Tudom, hogy ez még csak kétszer ugyanaz a nem egészen 9 km-es gyorsasági utáni eredmény, de elég jól állnak a magyarok a Croatia ralin. (gondolom a VB nem ez a 10 gyorsaságis verseny kandidált volna a VB-re) Botka vezet, Csomós Mixi pedig a 2WD-ben áll elöl.
2017. szeptember 29. 17:19   örm Válasz Előzmények
Nem tudom, lesz-e olyan, hogy az RSB összehív egy megbeszélést, ötletelést, hogy miként lehetne kicsit úgy csinálni ezt a magyar ralizást, hogy mindenki örömére legyen. Arra gondolok, hogy újra kellene gondolni az egészet: a bajnokságokat, a rendezőket, a versenyeket, mindent. Azt látjuk, hogy arra mozdulnak, amerre éppen a szél fúj, minden következetesség nélkül. Nekem a MARB melletti sprint "feltalálása" is ilyen. Félre ne értsetek, de legyen lehetősége annak is versenyezni, akinek nem FIA homológ autója van. A védőfelszerelés előírása továbbra is alap, nem kérdés. De lehetne kicsit átstrukturálni a jelenlegi rendszert. Vagy ez hülyeség?
2017. szeptember 29. 16:20   JJ Válasz Előzmények
igen, itt áll a garázsban az autó...
2017. szeptember 28. 16:53   örm Válasz Előzmények
visionary, köszönöm, jogos, tehát NEM találom. A linket kattintva feljön, de a honlapon nem látom sehol.
2017. szeptember 28. 16:40   masni Válasz Előzmények
RPeti, minden tiszteletem az írásodért, remélem sokan így látjuk.
2017. szeptember 28. 16:38   Andris Válasz Előzmények
örm!

ott van az még, csak kattints gyurma linkjére
(2017. szeptember 25. 18:43)
2017. szeptember 28. 15:58   visionary Válasz Előzmények
örm!
Kimaradt a "nem" szócska. Így egy kicsit suta a mondatod. ;)
2017. szeptember 28. 14:50   örm Válasz Előzmények
Csak én találom az MNASZ honlapján a lent emlegetett közleményt, vagy valaki tényleg elszégyellte magát? Úgy hallottam, lemondott egy ST tag még a múlt héten..akkor most működőképes a STm vagy sem? Ez így a Mecsek előtt nem érdekes kérdés? (remélem, olvassa olyan, aki konkrétumokat ír majd erre, mert én simán tévedhetek)
Viszont olvastam helyette, hogy idén a Mikulás rali dec.9-10. lesz. Most akkor mi van? Nincs eltiltva Lakatos Robi? Vagy más rendezi a versenyt?
Az üzemanyag szerződés nem köttetett meg. Ennek lehet tudni, mi az oka? Ilyen sok a pénze az MNASZ/RSB-nek, hogy nem kellenek a MOL milliói? Persze ameddig itthon megrendeznek versenyt, meg a teljesítési igazolás miatt a külföldi versenyek is megfelelnek, addig biztosan nem fognak megmozdulni.
2017. szeptember 28. 10:19   marlbolomann Válasz Előzmények
"ezt elcsesztük, levontuk a konzekvenciákat és a felelősöknek menniük kell” tartalmú közlemény"
Hehe, de hát akkor az egész bagázsnak fel kellett volna állnia! :D Egy non-profit szervezetből profit orientált céget csináltak, há' majd csak úgy felállnak onnan, mi?! :D
Rengeteg autó áll a garázsokban a mostani vezetés miatt!!
És még több eladta vagy már aki bele akart kezdeni már bele sem kezd. Én is eladtam, vettem helyette utcait és ott fogok vele veretni, veszélyeztetve másokat. Ezt érte el az emenyáesz. Meg azt h a reptéren 178 nevező legyen, aminek a fele cső nélkül megy. Ez az, jól felügyelitek az autóssportot! Gratulálok! Egy bűzlő pöcegödöré vált egy komplett sportág! De legalább erős és büszke sportág! :D
2017. szeptember 28. 09:55   RPeti Válasz Előzmények
Ez sajnos nagyon hosszúra sikeredett de kiírtam magamból ami régóta bennem van…
Elolvastam ezt a „gyöngyszemet” és nagyon szomorú lettem. A jelenlegi közleménnyel csupán négy problémám van:
1. a helyesírási hibáktól a hátamon feláll a szőr, nem hiszem el, hogy nincs egy ember a sok-sok érintett között aki azt mondta volna, hogy „Béla b***eg, ennyire nem lehetsz agyatlan, hogy ezt bárhol közzé tedd”
2. fentiek jelenthetik azt is, hogy az érintettek el sem olvasták, és hogy azóta sem helyesbített senki az azt jelenti, hogy nem érdekli őket vagy egyikük sem tud helyesen írni. Mindkettő elég nagy probléma.
3. ilyen arrogáns stílussal nem is értem, hogy mit szeretnének elérni.
4. a tartalmával a lehető legkisebb mértékben sem tudok egyet érteni, az egész társadalomra nézve korrektebb lett volna egy „igen, ezt elcsesztük, levontuk a konzekvenciákat és a felelősöknek menniük kell” tartalmú közlemény
Teljesen mindegy, hogy mi áll a közleményekben, milyen pénzügyi eredményekkel zár az MNASZ vagy hány R5-ös autó van a mezőnyben. Mindegy, mert a Rallysport Magyarországon halott. Jó nagy pont.
A régen minden jobb volt szellemiségében nekem hiányzik a:
140-150 nevező versenyként és a 10-12 fős kategória
a gyorsok közötti bandázás
hogy otthon éjszakánként szögeltük munka után a versenyautóinkat
hogy az otthon épített papírok nélküli versenyautóval (drága és biztonságos volt!) a csapattagok indultak amatőr rally versenyeken
a rajongók autótól, kategóriától és tempótól függetlenül felnéztek ránk, és mindenben segítettek bár nem volt Oakley szemüvegünk
egyszer, de tényleg csak egyszer engedtek a régi, már lejárt kesztyűmben versenyezni azzal, hogy a következő gépátvételen külön figyelni fognak rám és így is lett
Ez így ment vagy 15 éven keresztül, aztán történt valami.
-az év elején simán gépkönyvezett versenyautón gépátvételen kiderült, hogy a motorháztető lefogatónak fúrt lyuk belső felén nagyobb a kivágás mint a szabályos, így ~3cm2-el szűkíteni kellett mindkét oldalon (mekkora csalás volt addig ekkora könnyítéssel versenyezni!)
-a certifikált GRT bukócső nem is szabályos
-a kipufogóvég nem felel meg a homológlapon szereplő verzióval (Jujj, csalás, csalás, csalás!)
-a nevezési díj már a teljes hétvége költségének ~1/3 része volt
-a tisztelt MNASZ nagyhatalmú képviselői már csak ritkán elegyedtek szóba velünk, földi halandókkal
-állítólag etapon a tankolózóna felé menet 1km-en belül haladt a segítő autónk és a versenyautó, ezért 100eFt büntetést fizettünk (hozzáteszem ez már a GPS-es korszakban volt és egyszer sem álltunk meg. Menet közbeni tiltott szerviz a’la James Bond!)
A végét látjuk, ismerjük mindannyian. Van remek, FIA kompatibilis bajnokságunk 20 R5-ös versenyautóval. Remélem soha nem jön tréningezni ide szórakozásból mondjuk egy lengyel származó, R2-es versenyautóval kocsizó páros mert akkor az csúnya lesz. Az évadnyitón én is ott voltam a pálya szélén. Elkeserítő, siralmas, döbbenetes, szégyenteljes, megalázó.
Szégyelltem magam azért, hogy csak beletörődtem a változásba és elfogadtam, hogy vége, meg sem próbáltam tenni ellene valamit. Most már vajon kinek áll érdekében változtatni? Az MNASZ és RSB vezetőknek jó mert dől a pénz. A versenyzőknek jó mert drága autókkal mennek=jól keresnek vele. Kis autó, saját pénzből versenyző páros már nincs (bár Keszler Matyi bácsit nem is értem  ).
Jól van ez így mindenkinek? Vajon hányan vagyunk olyanok akiknek áll az udvarában, garázsában, műhelyében 2-3 versenyautó azért, hogy „hátha egyszer még…”
És ekkor olvasok egy szent és sérthetetlen „közös közleményt” és nem tudom, hogy megéri-e azért tartani a versenyautókat, hogy néha beindítsam, beleüljek és érezzem az illatát.
2017. szeptember 26. 21:34   visionary Válasz Előzmények
Már a rómaiak is megmondták:
Kutyaugatás nem hallatszik az égig.

Miért éppen most -és itt- változna meg ez a több ezer éves mondás? :(
2017. szeptember 26. 21:08   örm Válasz Előzmények
Csak történik valami a háttérben... én magam egy semmiféle befolyással sem rendelkezo ember vagyok.
2017. szeptember 26. 20:38   masni Válasz Előzmények
Öröm látni,azért "szakmai" oldalról megközelitve, egyet értünk, de azért illene tennünk is valami, mert ez sokáig igy nem mehet.
2017. szeptember 26. 19:49   tekeyagd Válasz Előzmények
Ultra gáz az a nyilatkozat. Ezek cincálnak sok száz embert? Meddig tűritek ezt???
2017. szeptember 26. 09:23   visionary Válasz Előzmények

Talán nincs még egy olyan Szövetség ebben az országban, amelyik képes lenne ehhez hasonló kommünikét produkálni. Ez a Közös Közlemény -a giga hosszúságú cicerói körmondataival, és a szép számú hejjesírásihubáival ;) -igazi Hungarikumnak számít.
2017. szeptember 26. 07:42   örm Válasz Előzmények
Szegeny RSB vagdalkozik, de ez a kiadvany tenyleg eleg ovodasra sikerult. Azt kikerhetik maguknak, hogy csunyan beszeltek roluk, ott volt minden erintett, hallhatta. Fel is szolalhatott volna, de jobbnak latta hallgatni. Érdemes viszont odafigyelni arra, higy egy demokratikus vilagban ilyenek elofordulhatnak. Az ilyen kozlemenyeknek az a baja, hogy mögé lehet bújni, mert ugye a masik oldal nem tud mit kiadni az mnasz oldalan. Így a leírtak nem cáfolhatók meg. A Gyurma által feszegetett kérdés is érdekes: egy vizsgalat alatt állo rendezo miert kap lehetoseget egy uj verseny sos megrendezesere?
2017. szeptember 25. 22:02   balli Válasz Előzmények
Nem rossz cucc ez az óvodás RSB kommuniké, de nekem a múlt heti a kedvencem, ami a jövő évre már bejelentett 8 versenyt hazudja.
Sose volt még ilyen jó.
Ugyan, írják már ki melléjük a bejelentő rendezőt is...
2017. szeptember 25. 20:54   masni Válasz Előzmények
Ezzel a "közös közleménnyel" csak saját magukat járatták le, pancser banda:(((
2017. szeptember 25. 20:03   gyurma Válasz Előzmények
Picit továbbmenve:

1. szerintem az elnöknek meg kellene magyarázni, hogy miért biztosította versenyzőket, csapatokat arról köszöntőjében, hogy lesz verseny, amikor már tudnia kellett, hogy ez képtelenség.

2. Ugyenbben a köszöntőben vádaskodik, ami semmiféle ténnyel nem került azóta sem alátámasztásra, egy gyenge hamisítási próbálkozás volt, de tények sehol.

3. Nincs eredménye a viszgálatnak, amit 10 perc lett volna lefolytatni, hiszen feketén-fehéren le van írva az eljárás, hogy hogyan lehet erre a rendezvényre engedélyeket szerezni, csak végig kell menni, hogy így történt-e. Ha igen, akkor lehet a "laptopos ember" a hibás, ha nem, akkor a rendező-RSB-ST-Elnök ebben a sorrendben. Szerintem amíg nincs kimondva, hogy a rendező nem hibázott, addig baromi nagy szemtelenség egy újabb versenyt ráírni, a korábban ráírt sprintek mellé. Semmi bajom senkivel, de ha eltiltunk valakit apró szabálytalanságokért, akkor ne lehessen már a saját hibából emaradt verseny után egy héttel újra próbálkozni, ráadásul az eltiltott másik rendező területén, egy végletekig lebutított versennyel (mert ha jól tippelem a pályákat, akkor nem nagyon méltó erre a névre).

Az RSB pedig... Ezzel a benzines bohózattal, megkérik őket, hogy vállalják a felelősséget, erre azonnal kiadnak egy közleményt, hogy nem lesz kötelező üzemanyag. Köszi, de nem ez volt a kérdés, hanem hogy mikor vállaljátok a sorozatos hibákért a felelősséget, mikor lesz rajtatok számonkérhető a rátok vonatkozó szabály, stb...

Nem tudom, hogy hány visszahívó ért be, picit korai talán még kijelenteni, hogy nem sikerült a visszahívás, mert az üzenet világos, a rendeszer nem működik, a versenyzőknek elegük lett, erre kiadni egy közleményt, hogy bibibi, még itt vagyunk, és 10 város áll sorban, az egy picit erős, állhat sorba 100 város és 10 ország is, ha nincs csak egy rendező, akire épp nem haragszunk valamiért, akkor nehéz lesz bajnokságot csinálni.

2017. szeptember 25. 18:43   gyurma [ link ] Válasz Előzmények
Nekik nincs helyesírás ellenőrző programjuk?

Nagyan nagy a kapkodás...

Mindig az a kedvencem, amikor a szabályokra hivatkoznak, ma az MNASz ST, elnökség, és RSB szegi meg nap mint nap a saját maga által készített szabályait, pl. ne menjünk csak messzire, itt a Mecsek Rally...

Szóval kellemetlen kicsit ez a vergődés, ennyire nem nagy a veszély azért :)
2017. szeptember 22. 08:11   örm Válasz Előzmények
Most mar megvan a vegleges. Egeszen jol nez ki, lesz uj palya is. Azert aprosagokat nem ertek: Az ORC nem megy vasarnap? Az ORB szerdatol lent kell legyen, az kicsit durva..Ha a Historic megy a Camping gyorsasagin penteken, akkor azt hogy lehet bejarni az ORB-nek akkor? Oda kene egy info, hogy mondjuk 11-ig jarhato be.
2017. szeptember 21. 11:51   edelenyberes [ link ] Válasz Előzmények
A hivatalos oldalon láttam, bár most pont lekerült. Frissítik és rakják is vissza szerintem hamarosan :)
2017. szeptember 21. 09:05   örm Válasz Előzmények
Hol lehet olvasni a kiírást? Az MNASZ lapjan a historic-ot nem talalom, egy angol nyelvű volt, de útvonallap nélkül. Ezt most nem talaltam. Az ORC nem megy vasarnap, csak szombaton, meg a penteki prologon?
2017. szeptember 21. 07:56   edelenyberes Válasz Előzmények
Ez a Mecsek kiírás elég komoly: két nap alatt hét(!) különböző pálya és közel 160km-nyi gyorsasági.

Pénteken a historic már versenyzik, közben ORB pláza prológ. ORB meg még megy vasárnap is, de a historic már végez szombaton.

2017. szeptember 21. 07:50   gyurma Válasz Előzmények
Szerintem nem. Mármint nem tehetnek meg, jól láthatóan megunta a tagság ezt, nem véletlen a versenyzői gyűlés, amit nem oldalak, hanem elégedetlen versenyzők szerveztek.

Egy darabig meg lehet azt csinálni, hogy nincs közgyűlés, nincs figyelembe véve lassan semmilyen szabály, de egy idő után ennek vége szakad.

Tehát az nem kérdés, hogy ez a brigád eltűnik hamarosan, az a nagy kérdés, hogy jobb, vagy rosszabb jön utána.

2017. szeptember 20. 22:46   kit-car Válasz Előzmények
Gyurma!
Nem tehetnek meg bármit? Ez a szerény összejövetel is csak arról szólt hogy ne kelljen visszafizetni a reklám pénzeket a sponzoroknak. Na de meddig tart ez?
2017. szeptember 20. 20:55   gyurma Válasz Előzmények
Mecsek: megint nek nwgyon van olyan határidő, amit betartanának..

Eger: azért ahhoz pofa kell, hogy miközben nagyon vizsgáljuk, hogy ki a hibás, hogy elmaradt a verseny, közben együtt pózolunk a sajtótájékoztatón, a másik két rendezőt meg eltiltjuk vizsgálat nélkül, ennek a hibának az ezredrészéért...

Hihetetlen, hogy még mindig azt hiszik, hogy bármit megtehetnek...

2017. szeptember 20. 20:50   Lengyel [ link ] Válasz Előzmények
Mai Loeb.
2017. szeptember 20. 18:51   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Janika
2017. szeptember 20. 18:50   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Janika
2017. szeptember 20. 16:07   örm Válasz Előzmények
Marpedig tegnapi a hatarozat. Azt pedig nem is feltetelezem, hogy valaki tudatta mar regebben Marko Tibivel az eredmenyt, ergo eddig benne is volt a rendezesben. Ki merne ugy beadni egy versenytervezetet, hogy a hatalyos szabaly ellen megy?
Ja, igen, a masik: a fiuk nem tudtak 15 nap alatt a sajat maguk altal elrontott verseny feleloset megtalalni.
2017. szeptember 20. 14:19   Zwei Válasz Előzmények
zorro: Köszönöm!!
2017. szeptember 20. 11:53   balli Válasz Előzmények
örm,

Ha tényleg most változtatnak a rendezőket kijelölő határozaton akkor "Marco racing" helyében most benyújtanám a számlát a rendezésbe az év közben már befektetett munkáról és pénzről, továbbá az anyagi és nem vagyoni kártérítésről szóló ügyvédi levelet.
2017. szeptember 20. 10:23   Don Pedro Válasz Előzmények
És az rendben van, hogy 15 nap alatt sem jöttek rá, ki volt a balfasz, és még 30 napot kaptak erre?
2017. szeptember 20. 08:35   örm Válasz Előzmények
Hozzaertok, az rendben van, hogy egy honappal a Mecsek rali elott torlik azt a februari hatarozatot, amiben megjelent, hgy csakis a Marco racinggel lehet rendezni a versenyt?
2017. szeptember 20. 01:55   Cancel [ link ] Válasz Előzmények
A Mester eltitkolt mexikói ikertestvére dízel Golf helyett egy Nissan Maxima-val riogatja a Porschékat.
2017. szeptember 19. 21:43   zorro [ link ] Válasz Előzmények
itt
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
Szezonnyitóhoz közeledvén...
Janika nélkül
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek