2018. szeptember 24.










 Szabad a száj (minden ami rally) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
2018. szeptember 23. 10:40   balli [ link ] Válasz Előzmények
Rally Adriatico olasz bajnoki, apró érdekesség:
Az első 4 helyezett négy különböző gumimárkával ment.

1. DMACK
2. Michelin
3. Yokohama
4. Pirelli

Ritkán látni ma már ilyet a szerződött szállítós világban.


2018. szeptember 21. 13:11   visionary Válasz Előzmények
Hajrá .... na .....izé.... hát, akinek szüksége van a biztatásra. ;)
2018. szeptember 20. 21:54   balli Válasz Előzmények
Hajrá Norbi!
2018. szeptember 20. 21:09   ulla Válasz Előzmények
Hajrá Petter! ;-)
2018. szeptember 15. 16:11   Jozy Válasz Előzmények
hajrá Tanak:)
2018. szeptember 15. 11:27   Franci Válasz Előzmények
Ogier meg a Neuville is megjárja a mennyet és a poklot is ezen a Török versenyen.
2018. szeptember 14. 16:17   Franci Válasz Előzmények
Várj csak, erre nem még nem gondoltam. :-)

(Talán ott is lenne bibi, hogy ORB-nek 2 naposnak kell lennie, így tényleg nem férne bele. Ez csak nekem okoz fejtörést? Szabit vennék ki csak nem tudom mikorra.)
2018. szeptember 14. 15:20   visionary Válasz Előzmények
Arra nem is mersz gondolni, hogy az MNASz naptár is lehet pontatlan? ;)
Pedig valószínű ott a bibi, mert ennyi rendezvény (Historic EB. + ORB/ORC, + Historic OB., gépátvétellel, prológgal stb. simán igényli a péntek-szombat-vasárnapot. Az lenne a csoda, ha ezt mind lezavarnák két nap alatt.
2018. szeptember 14. 14:04   Franci Válasz Előzmények
Annak nem hiszek, mivel még versenykiírás sem volt, honnan lehetne valós térkép?! Ez nem is fair a rendezőtől egyébként, hogy kitesz egy térképet a nagy semmibe, hiszen a honlap tele van tavalyi infókkal és most már keveredik egy kicsit az ideivel is, trehány munka. Amíg nincs versenykiírás addig nincs hivatalos honlap sem hiszen majd abban lesz publikálva a cím is.

Az mnasz versenynaptárában péntek-szombat van év eleje óta. Tudtommal az a hivatalos versenyidőt jelölő elfogadott dokumentum.
2018. szeptember 14. 13:46   visionary Válasz Előzmények
Franci!
A térképeket megtalálod a verseny honlapján.
Szombaton 8, vasárnap 4 gyorsasági.
2018. szeptember 14. 11:45   Franci Válasz Előzmények
Semmi gond.
Még csak a Mecsekre gondoltam :-)

Jó volna már tudnom, hogy most péntek-szombat vagy szombat-vasárnap lesz.

Várunk tovább.

Mindenki nagyon várja már a kandidáló futamot, ugye? :-)
Pedig addig még lehetne egy szép őszi pécsi futamunk is.
2018. szeptember 14. 10:51   visionary Válasz Előzmények

Bocs Franci, én már a nyíregyházi versenyben gondolkodtam.....
Ha a Mecsekre értetted, akkor jogos! ;)
2018. szeptember 14. 10:22   visionary Válasz Előzmények

Nyíregyháza rally 2018 november 9-11.

"..a kiírást....a verseny előtt legkésőbb 30 nappal.....közzé kell tenni a verseny hivatalos honlapján"
(RVSz. 11.5 pont)

Annyi idő van még..... ;)
2018. szeptember 14. 08:53   Franci Válasz Előzmények
Szerintetek ma már lesz versenykiírás?
2018. szeptember 13. 06:35   frici Válasz Előzmények
Szervusztok!
... addig is egy kis FRT.
Most szombat Lacháza!
Üdv: Frici
2018. szeptember 12. 21:29   Franci Válasz Előzmények
Minden szavaddal egyetértek, sajnos. :-(
2018. szeptember 12. 20:33   visionary Válasz Előzmények
Köszi Franci, tudok róla. ;)
Csakhogy a licenc, csupán egy engedély -ha úgy tetszik egy jogosultság- ami nem igényel szakmai felkészültséget és nincs vizsga, nincs számonkérés. Meg lehet igényelni, aztán vagy megkapják, vagy nem.
(pl. a 12:37-es hsz-ben ezért nem említettem a versenyzők esetében sem a licencet)
2018. szeptember 12. 19:46   Franci Válasz Előzmények
Segítsetek ebben legyetek szívesek.

Nézem itt: http://www.mnasz.hu/hu/naptarak/?ev=2018&helyszin=P%C3%A9cs&tipus=orb&szakag=rallye&
vagy
http://mnasz.hu/uploads/documents/22/naptar-2018_180713.pdf
a Mecsek Rallye időpontját és azt látom, hogy október 12-13 (péntek szombat).

Aztán meg most nézem itt:
https://mecsekrallye.hu/kozonseg/terkepek/
És ezt látom, hogy október 13-14 (szombat vasárnap)

Én mennék nézőnek ha még kellek, veszek ki szabit, fizetek belépőt is, de most nem tudom mikor menjek.
2018. szeptember 12. 19:22   Franci Válasz Előzmények
visionary!

Egy kis kiegészítést engedj meg, a rendezőnek rendezői licenccel kell rendelkeznie, ennek vannak típusai, jogosításai, feltételei stb. Mi ketten holnaptól nem rendezhetnénk ORB-t. Ha jól emlékszem tavaly ilyentájban már fel volt függesztve a Marco Racing és a Laroco is, a Mikulás meg rendezői licenc nélkül lett megrendezve.

Tehát volna ennek súlya mert van rá lehetőség, persze az más kérdés, hogy pl. Ózd-Zemplén után miért nem történik legalább RSB vizsgálóbizottság létrehozása a történtek kivizsgálásara. ST meg hozhatna egy határozatot.

Egyébként ez mindegyik rendezőnél matek, ma mindegyik a legkisebb befektetés legnagyobb profit elven működik. 2 megtudta eddig csinálni pont elfogadható színvonalon egy meg ...

Szomorú.
2018. szeptember 12. 17:27   Don Pedro Válasz Előzmények
A nem rendezi, meg a nem rendezheti között azért jelentős különbség van.
2018. szeptember 12. 16:45   visionary Válasz Előzmények
OK: hogy nem lakcímkártya kérdése. ;)
2000-ben Jacsó is rendezett Zalaegerszegen.
Abból indultam ki, hogy az utóbbi időben már nem tudok ilyen vendégszereplésekről.
(lásd nem L.R. rendezi az egrit)
2018. szeptember 12. 16:28   Jozy Válasz Előzmények
Nincs mit.
az Eger rallyt Lakatos vitte évekig..ő sem keleti rendező mégis ott rendezett..

Ki van kötve ,hogy a rendezőnek Kelet M.o.i lakcímkártya kell? :D
mert legfeljebb Levi bejelenti:)

2018. szeptember 12. 12:37   visionary Válasz Előzmények
Ahhoz, hogy az ember versenyezhessen, szükséges:
jogosítvány, sportorvosi vizsgálat, minimum vizsga stb.
Ha sportbíróként akarsz közreműködni, tanfolyamot kell végezni, majd vizsgázni, aztán minden évben továbbképzés, és újra vizsga.

Egy rendezőnek nem kell képzés, és senki sem vizsgálja az alkalmasságát.
Ő mindent tud. Így született....... :O
2018. szeptember 12. 12:12   levi.b Válasz Előzmények
barn.
Más országokban ez így működik.
Mehet tovább a sarazàs , köpködés maradhat az ovi szint csak akkor nem lesz belőle semmi.
Egy rendező sem alkalmas egyedül egy ilyet lebonyolítani ma Magyarországon.
Még egy sprint versennyel is bajok vannak.
2018. szeptember 12. 12:04   visionary Válasz Előzmények
Lakatos, Markó? Köszi.

Talán elkerülte a figyelmedet:
"...rendező...a Dunától keletre" /tegnap 14:32/
2018. szeptember 11. 23:56   barn Válasz Előzmények
"Félre kell tenni mindent és együtt kell dolgozni"
khm... hány éves vagy, királyfi?
:-)
2018. szeptember 11. 20:00   zorro [ link ] Válasz Előzmények
I.Nyíregyháza Rally honlap
2018. szeptember 11. 16:57   levi.b Válasz Előzmények
Ehez rendezői összefogásra van szükség,mindenki tegye bele amit tud.
Félre kell tenni mindent és együtt kell dolgozni.
Ha ez el lesz baxva várhatunk 10-20évet egy ilyen lehetőségért.
2018. szeptember 11. 16:51   Jozy Válasz Előzmények
a Lakatos vagy a Markó, vezényletével simán le lehet ezt pörgetni nagyon jól.
Bár őket valamiért a mostani erő nem favorizálja:)

de kíváncsian várom kit mernek megbízni ,ezzel a kemény feladattal.


2018. szeptember 11. 14:32   visionary Válasz Előzmények
Jozy!
Te láttál már rallyt. ;)
Ismersz olyan rendezőt a Dunától keletre, akire rá mernél bízni egy magyarországi EB futam lebonyolítását?
2018. szeptember 11. 13:44   Jozy Válasz Előzmények
Ideje lenne olyan emberre bízni (esetleg Felkérni)a verseny rendezést, aki Tud is egy penge pontos versenyt rendezni.

Nem is értem ,aki 100szor nullára írja magát egy világ előtt,folyamatosan gyalázzák, a rendezését ,a munkáját a szakma a versenyzők a nézők (mindenki)..
Az miért nem áll már fel, és hagyja ezt az egészet a pi..ába.Vagy felteszem a kérdést ,neki nincs felettese aki megmondaná,hogy köszönjük szépen az eddigi munkádat stb stb

Milyen nevetséges az, hogy ha a versenyző adna egy beadványt a kedves verseny rendezőnek (minimális építő jellegű kritikával), jobb ha nem teszi mert onnantól ellenséggé üldözötté válik a saját sportágán belül.

Persze ez az eb kandidálás is egy nagy Megamatek:)
De tőlem Legyentánc:) ha már O.V. SK intézi:)

Erdőbénye ,Fóny Óhuta,nem olyan szar gyorsok főleg a tokaji szeszélyes időjárás miatt.


2018. szeptember 11. 13:07   visionary Válasz Előzmények
Akkor másképpen fogalmazok.
Hiába van akármennyi pénz, és bármit is ígérhet a promóter, ha már a kandidálásnál megáll a történet, akkor nincs tovább. A jelenlegi szakmai háttérrel nehezen elképzelhető egy kifogástalan EB futam megrendezése.
2018. szeptember 11. 12:18   balli Válasz Előzmények
Ha a pénz megvan rá akkor rendezünk EB-t.
Ennyi.
Csak erről szól a sorozat, külsős promoter viszi a businesst, meg is látni a versenynaptár színvonalán.
2018. szeptember 11. 11:58   visionary Válasz Előzmények
balli!
Mi az hogy "lesz"?
Dicséretes dolog az optimizmusod, de a legutóbbi verseny is azt bizonyította: sajnos nagyon messze vagyunk egy EB szintű verseny rendezésétől.
:(
2018. szeptember 11. 08:30   balli [ link ] Válasz Előzmények
A hétvégi Austrian Rallye Legends versennyel képben van valaki?
Melyik gyorsra érdemes kimenni?
2018. szeptember 11. 08:28   balli Válasz Előzmények
Végre rally EB futamunk lesz. - Szuper!
Nyíregyháza. - Véleményes.

Az elmúlt évtizedekben egyértelműen a murva versenyeink voltak különlegesek egy külföldi számára. De ezt a piacot időközben nyúlták a lengyelek. Más kérdés hogy EB már nem "szakmai" vonalon szerveződik, aki fizet az rendez. Egy kelet magyarországi aszfalt futam nem tudom mennyire lesz vonzó akár versenyzői, akár turisztikai szempontból.
2018. szeptember 10. 20:33   örm Válasz Előzmények
Majd akkor Orbán Viktor kiadja a következő kötelező feladatot: az ERC utolsó versenye nem minuszolható. A versenyen legfeljebb a Zemplén Volán buszai közlekedhetnek, de ők a zárás alatt is. :)
Egyébként meg örüljünk, ha tényleg lesz támogatás, akkor ez komoly eredmény. A környék jó, tuti versenyt lehetne rendezni. Csak kéne pár nézői pont is majd.
2018. szeptember 10. 20:29   visionary Válasz Előzmények
A cikket olvasva már csak az a kérdésem: tényleg ennyire nem tudnak különbséget tenni rally és rallycross között, vagy megtévesztésből -tudatosan- összemossák?
2018. szeptember 10. 17:16   edelenyberes Válasz Előzmények
Különösen örömteli, hogy pont az utolsó verseny lehet majd a Zemplén az ERC-ben is, ahol ERC2-ben csak négy, abszolútban meg hat futamot értékelnek. Tutira lesz 25-50 ezer néző is!

Más. Kinéztem tegnap a Wizz Air félmaratonra, ahol 15201 ember indult. Ha ez a szám valóban ekkora tömeget jelent, mint amennyi embert ott láttam, akkor a jelenlegi maroknyi ralira járók számát inkább meg se merném tippelni se!
2018. szeptember 10. 16:56   Jozy Válasz Előzmények
HAHAHAHAHA:D
2018. szeptember 10. 16:15   balli [ link ] Válasz Előzmények
Oláh Gyárfás nagyon tud versenypályát beharangozni, 2013-ból ugrik be ez a cikk.
https://www.veol.hu/sport/ket-ev-mulva-turistakozpont-is-lesz-1560406/
2018. szeptember 10. 15:55   balli [ link ] Válasz Előzmények
Rallystadion figyejmá'!
2018. szeptember 09. 21:04   Franci Válasz Előzmények
Verseny szempontjából jó kis eredmény született, Jó volt látni, hogy Ferike milyen jól viseli a nyomást és szépen tudta tartani magát minden gyorson. Nagyon jó volt látni Kazárt Mikit most már többedjére ennyit mosolyogni és nagyon szívósan ment is, nagyon jó taktikai érzékkel elvitte a power staget és a 2. napot 1.8másodperccel mivel Ferike a power staget már nem merte meghúzni.
Nagyon sajnálom, hogy nem láttuk menni Hadik Andrisékat, nagyon kíváncsi lettem volna mire mentek volna az új Skodák ellen annak fényében, hogy Bodolai Laci most már tartósan szépen autózik. Ádi alatt nem mozgott a legjobban a gép de megülte. Balogh Jancsi kicsit csalódás. Friciékkel kibabrált a turbó, de elismerte, hogy a beállítás sem volt rendben még néha ő sem. Nagyon letört volt.

Autók jönnek-mennek, csak kapkodjuk a fejünket, 0km-es kocsi, számtalan legújabb Skoda. Nagyon jó látni, hogy techknikában a világ élvonalában vagyunk.

Pontszámokban ez Mikinek csak 2-vel hozott kevesebbet mit az elsőnek azaz Ferikének, 34-32pont. Ádi és Bodolai Laci is szépen gyűjtött 25-19 pontot. Fricinek 11pont.

Ezután a bajnoki tabella kicsit átalakult, Frici maradt az első helyen, Ferike egyet jött fel, Miki szintén, Andris kettőt hátra míg Ádi 5. és Laci megelőzte Jancsit.

A bajnokságban viszont már el lehet kezdeni számolni és taktikázni. Jelenleg elég biztos, hogy meg lesz tartva mind a 8 verseny tehát 2 versenyt kell minuszolni és az utolsót nem lehet ami 1,5 szorzós vagyis így 6 verseny után mindenkinek mér megvan legalább egy olyan verseny amit minuszol, van akinek mind a 2 is. Ezután:

1. Turán Frici, 145 pont //egy verseny minuszolva: 11pont, következő legkevesebb: 24pont
2. Vincze Ferike, 121 pont //két 0-ás verseny, nincs több minusz
3. Kazár Miki, 109 pont //két 0-ás verseny, nincs több minusz
4. Hadik Andris, 108 pont //egy 0-ás, következő legkevesebb: 4pont
5. Velencei Ádi, 98 pont //egy 0-ás, következő legkevesebb: 11pont
6. Bodolai Laci, 69 pont // egy 0-ás, következő legkevesebb: 6pont
7. Balogh Jancsi, 63 pont //egy 0-ás, következő legkevesebb: 2pont

Eddig átlagosan a következő pontokat gyűjtöttek helyezések függvényében:
1. 36,33 pont
2. 29,83 pont
3. 24 pont
4. 19,33 pont
5. 13,33 pont
6. 10,5 pont
7. 9,5 pont

Taktikázásom
-ha Frici nem lesz 1. vagy 2. a Mecsekben akkor nem lesz több pontja, marad 145.
-ha Ferike lenne 1., 2., 3., 4. akkor lenne 157, 151, 145, 140
-ha Miki lenne 1., 2., 3., 4. akkor lenne 145, 139, 133, 128
-ha Andis lenne 1., 2., 3., 4. akkor lenne 140, 134, 128, 123

Frici előnye jelenleg csak látszólagos, ha nem úgy jön össze a mecseki hétvége hamar ott lehetnek a többiek és akkor nagy lesz a nyomás az 1. Nyíregyháza Rallyen. Tavaly kiestek Pécsen, amíg mentek 4-5. helyen voltak, idén összeszedettebbnek látszanak. Andrisnak jól ment, 2. Ferika 3. lett.

Nyíregyházán szerezhető versenyben, naponként 2x7.5 + power stage 4.5 + verseny 37.5 = 57 pont
2018. szeptember 09. 18:31   Franci Válasz Előzmények
Sziasztok!

Mi a ceredi gyors rajta utáni első jobbosban a partoldalon vártuk a mezőnyt szombat este. Kb. 20.00-kor jött az első autó (tervezve: GY11 - 18:40), egy percre rá jött Ferike (2-re kellett volna?) ezt sem lehetett tudni, hogy mikor ki fog jönni. Majd elkezdtek 2 percenként jönni vagy valami ilyesmi. Mivel már tökéletes volt a sötétség lámpával lassan elindultunk lefele a rajtba. Kb. 20.40-re értünk oda, néztük a rajtot, hallgattuk a rádiós pontot (egész nap onnan volt csak infónk). Kb. 20.50 fele elkezdtek tanakodni, hogy etap lesz. Etap lett. Jött le pár srác aki megkérdezte a mentőstől, mi történt, hogy etap lett? Válasz: koordinálatlan nézői mozgás, mi hallottuk, hogy ez nem igaz. Az történt, hogy a rendőr odament és mondta, hogy neki letelt a munkaideje. Biztosítás nélkül nincs gyors. Ekkor már ott a rajttól kb. 15 méterre utasokkal tele egy menetrend szerinti volán busz. A rajtoltató próbálta meggyőzni a rendőrt, hogy lámpával kísérje át a buszt, de a rendőr fogta magát és elment majd a mentősök is. Közben a rádióban keresték, hogy ki volt az utolsó éles autó. Nekem de javu-m volt, idén egyszer már vártuk este a sötétbe a mezőnyt és nem jött. Akkor is azt mondták nézői mozgás. Szóval ha sötét van, este van, legalább másfél órás csúszás, netán még arra fele rendezett verseny akkor figyelni kell rendőr munkaidejére is. :-)

Többen hasonlóról számolnak be a RallyeDream facebook oldalán, Jozy-t még be is idézték. Érdemes még elolvasni a NEISZMOTORSPORT összefoglalóját is.

Most elégedetlen vagyok, ezzel a rendezői viselkedéssel a maradék nézőt is elvesztitek, ha a díjátadón a rendező kiállt volna és elnézést kért volna legalább látnám azt a gesztust, hogy belátjátok, hogy ezt elcsesztétek, de ennyi nem történt. Ti halljátok mit beszélnek a nézők? Ti halljátok mit mondnak a versenyzők? Ti láttátok mennyien voltak a szervízparkba? Idén hányadszor történik meg ez? Nagyon örülnék, hogy ha az RSB (beleértve minden tagot) lefolytatna egy kivizsgálást.

Érdekelne, hogy a versenyzők honnan kapnak információt? A nézők sehonnan. Miért jöttek összevissza számozással a 0-ás autók? Miért nincs a nullások előtt nézői tájékoztataás vagy bármilyen online felület?

Azért azt valaki elmesélhetné, hogy reggel csak a Ferikééknek okozhatott csúszászt az első gyors mert ők megálltak, a többiek meg lementek a körgyors nélkül etapban akkor hogyan lett 84 perces csúszás? A második Királd-i gyors tudottan nem volt megrendezhető akkor ott miért nem lehetett a maradék csúszást felszámolni?

Az a baj, hogy egyébként vereny szempontjából meg egy jó verseny volt szerintem, de miért kellett megint elrontani?
Itt van egy halom új R5-ös autó, megszámolhatatlan jó technika, vannak azért ügyes srácok. Több márka is versenyképes, látod, hogy a versenyzők nyomják. Ez a mezőny többet érdemelne.

Azt már meg sem merem említeni, hogy bajnokság állása (mnasz-es fejléccel) hamarabb kerül ki egy privát oldalra mint a hivatalos helyre. (gondolom holnap rakják ki majd az mnasz.hu-ra)

Hogy pontosan mit jelent ez a kormányzati támogatás nem tudom, de elsőre nekem nagyon tetszik. Vajon melyik versenyünkkel pályázunk?
2018. szeptember 08. 22:36   Don Pedro Válasz Előzmények
Piaci alapon erre már ment rá itthon egzisztencia. Ez meg közpénzből lesz, nem baj, ha hülyére lopják majd magukat, ez úgyis erről fog szólni, minden másodrendű marad.
2018. szeptember 08. 20:32   balli Válasz Előzmények
Lesz sok pénz = lesz itthon rally EB

Na, vajon ki rendezi?
2018. szeptember 08. 12:31   zorro Válasz Előzmények
dézet a Magyar Közlöny 2018/135-ös számából:



1414/2018. (IX. 7.) Korm. határozat A FIA Rallye Európa-bajnokság magyarországi futamának 2019–2023 között történő megrendezése érdekében szükséges kormányzati intézkedésekről

A Kormány

egyetért azzal, hogy a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (a továbbiakban: Szövetség) pályázatot nyújtson be a FIA Rallye Európa-bajnokság magyarországi futamának (a továbbiakban: Sportesemény) megrendezésére a 2019–2023. közötti időszakra vonatkozóan;
felhívja a pénzügyminisztert, hogy – az emberi erőforrások minisztere bevonásával – gondoskodjon a Sportesemény rendezési jogának elnyerése esetén a Sportesemény sikeres megrendezéséhez
a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról a Magyarország 2019. évi központi költségvetéséről szóló 2018. évi L. törvény 1. melléklet XX. Emberi Erőforrások Minisztériuma fejezet, 20. Fejezeti kezelésű előirányzatok cím, 23. Sporttevékenység támogatása alcím, 4. Versenysport támogatása jogcímcsoporton,
b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról a 2020. évi központi költségvetés XX. Emberi Erőforrások Minisztériuma fejezetben,
c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról a 2021. évi központi költségvetés XX. Emberi Erőforrások Minisztériuma fejezetben,
d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról a 2022. évi központi költségvetés XX. Emberi Erőforrások Minisztériuma fejezetben,
e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról a 2023. évi központi költségvetés XX. Emberi Erőforrások Minisztériuma fejezetben;
Felelős: pénzügyminiszter

emberi erőforrások minisztere

Határidő: a 2019. évben a felmerülés ütemében, a 2020–2023. években az adott évi központi költségvetés tervezése során

felhívja az emberi erőforrások miniszterét, hogy gondoskodjon a Sportesemény rendezési jogának elnyerése esetén a Sportesemény sikeres megrendezéséhez szükséges állami támogatással kapcsolatosan a Szövetséggel támogatási jogviszony létesítéséről oly módon, hogy a Szövetséget a fel nem használt állami támogatás kapcsán visszatérítési kötelezettség terhelje.
Felelős: emberi erőforrások minisztere

Határidő: a 2019–2023. években a felmerülés ütemében

Orbán Viktor s. k.,
miniszterelnök
2018. szeptember 07. 17:05   highand Válasz Előzmények
Azt kérdezitek miért nem változik semmi? Egy távoli és talán rossz hasonlattal fogok élni:

A helyzet a heroinfüggők és a dieler viszonyára hasonlít.


Mivel kell az anyag, ezért ott tolonganak a függők hétvégente a dielernél. Mindegy, hogy piszkos-e az anyag, hogy belehal-e néha egyik-másik.

Ha feltűnik egy másik dieler, akkor az, akié a terület volt és a függő fogyasztók, minden eszközzel ki fogja szorítani az új dielert. Ha kell törvénytelenül, ha kell vesztegetéssel, mindegy.

De az elosztó dieler nagy úr, ő nem megy az utcára. Vannak neki kis lótifuti emberei, azok látják el a függőket. Ha kicsit keverik az anyagot, ha rossz minőségű amit terítenek az is mindegy, mert a lóvé a lényeg.
2018. szeptember 07. 10:17   edelenyberes Válasz Előzmények
Ha csak a versenyzés számítana kimentek volna már azok is Mitropába vagy bárhová máshová. Ahogy vannak akik ezt már meg is lépték.

Lehet nincs kint annyi ellenfél, szurkoló meg barát, de versenyezni versenyezhetnek. Ráadásul ismeretlen pályákon, új és versenyzőbarát környezetben.

Nem lesz itt soha semmi változás. Ahogy az országban sem :(
2018. szeptember 07. 10:05   barn Válasz Előzmények
Aki versenyezni akar, az nem fogja ezt választani. Pedig lehet hogy érdemes lenne.
2018. szeptember 06. 22:07   anulu Válasz Előzmények
Tán nem kéne nevezni az adott rendező versenyeire............
2018. szeptember 06. 07:36   Jozy Válasz Előzmények
mindig ez van...
és még se változik SEMMI
2018. szeptember 05. 19:33   masni Válasz Előzmények
Bakszus.... és az a nagy baj, hogy ez mind igaz és állja a helyét:(((
2018. szeptember 04. 21:09   zorro Válasz Előzmények
Tisztelt Rally Sporttársadalom!

Ózd-Salgó Rally tanúságai, jövőkép vázolása meglátásom szerint.

Miközben otthon várom az RSB által ellenem indítatott eljárás megkezdését (lázításért) pár kérdést, tényt megosztok veletek.
Megpróbálok tényszerű maradni.

A versenykiírás ismételten nem sikerült szabályosan megjelentetni, nem gondolom, hogy a versenyzőknek egy tervezett kiírás alapján kellene benevezniük az adott versenyre. Amellett nem is értem, hogy a tervezett kiírást, hogyan tudta az RSB elfogadni. A szabályoktól való teljes elrugaszkodás, amit a tervezett kiírás tartalmazott. Bár RSB határozat nem született a kiírással kapcsolatban, de a Berényi Ákos aláírása szerepel rajta. SZABÁLYTALAN!!!
Rendező:
Tavaly elmaradt verseny óta négy ORB, Historic és Rally 2 versenyt rendezett!!! 2017 Eger, 2018 Eger, Miskolc, Ózd-Salgó
A megrendezett négy verseny során egyszer sem tudták az eredeti időtervet tartani. Azt gondolom, hogy ezek a visszatérő problémákat már nem lehet csak a külső tényezőkre fogni, komoly szakmai hibák, hozzá nem értések és a hanyagmunka rosszízű gyümölcse.
Az Ózd-Salgó rally legfájóbb pontja az hiba, hogy valamilyen okból kifolyólag nem sikerült a rendezőnek a közútzárást megfelelő időhosszba megkérnie, ennek az lett következménye, hogy a 20:00 óráig szóló engedély miatt az ORB-nek az első 17 autója tudta teljesíteni szakaszt ezt is 20:00 óra után, a fenn maradó versenyzők szembejövő forgalommal etapban teljesítették. Ez az eset vasárnap is megismétlődik, de itt már a Historic versenyzők voltak kárvallottjai. A hibák és késések tetőzése a vasárnap reggeli Rally 2 első szakasza, ahol is egyszerűen a pályaépítéssel nem sikerült időben végezni, ez és az előfutó bukása végett egyből egy órás csúszást zsebeltek be.
Azt biztosan merem állítani, hogy a versenyigazgató nem volt a helyzet magaslatán. Számlájára legyen írva, ennyi tisztséget elvállalni nagyon merész, de inkább hibás döntés volt, és ez a munka rovásra ment. Illet volna a megállapított időkhöz határozatot hoznia.
A verseny vezető sportbírójának azért azzal a szabállyal tisztában kellett volna lennie, hogy a Rally 2-nek a napindító szakasz előtt kötelező a szerviz.
A MARB verseny sem tartogatott sok pozitívumot, sajnos egy-két helyzet kaotikussá tette a versenyüket. Nagyobb oda figyelést kell biztosítani az utánpótlás versenyeztetésére és a sportszakmai nevelésre.
Egy rendezvényen ennyi bajnokságot átölelő versenyt rendezni nem lehet, ezt az idő meg a rendező is bebizonyította ebben az évben több alkalommal.
Szervizparkról sok jót nem tudok elmondani, de bízom az RSB megfigyelő alapos munkájába.
A legfontosabbról, a biztonságról néhány észrevétel.
A városi gyorsasági szakaszt nem tudták időben elindítani, méghozzá azon egyszerű oknál fogva, minthogy nem állt rendelkezésre RESCUE. Ezt a problémát megoldotta a rendező, de hogy miképpen… remélem, kiderül a biztonsági megfigyelői jelentésből, mint ahogy arra is remélem fény derül, hogy hány szakember hiányzott a rendezvényről és ezek a hiányok mennyire veszélyeztették a versenyzőket, illetve a nézőket. Történhetett-e olyan, hogy képesítés nélküli emberek sportbírói mellényben posztoltak a verseny ideje alatt a pályán?
És ha már a jelentésekről szót ejtettem, akkor itt megkérném az MNASZ Elnökét.
Tisztelt Elnök Úr!
Kérném tőled, hogy az Ózd-Salgó Rally kapcsolatában minden versennyel kapcsolatos jelentést tegyél közzé. Erre volt már példa, azt gondolom nem fog akadályokba ütközni.
RSB megfigyelői jelentés Berényi Ákos
RSB biztonsági megfigyelői jelentés Polgár László
Marb megfigyelői jelentés Bernhard János
és nem utolsó sorba a versenyzői összekötők jelentését.
A szabályok szerint 14 nap áll rendelkezésre a jelentések leadására a titkárságon.
Megtisztelnéd a tagságot ezzel, köszönöm.

Néhány gondolat az ATB munkájáról.
Meglátásom szerint, mindenki sokkal hatékonyabb, körültekintőbb, tisztességesebb és korrektebb munkát vár el tőlük minden téren. Természetesen elsősorban a kijelölt vezetőre gondolok.

Tisztelt érdekeltek, ezeknek a gondolatoknak nem az uszítás és nem a rosszindulatkeltés a célja. Csupán a szakmaiság és a tisztán látás lenne a fontos.

Ezek a gondolatok azoknak a tényeknek az összegzése, ami ma a sportunkat szépen lassan, de biztosan tönkreteszik.

Ennek eredményeként legnagyobb baj, hogy elmegy a versenyző, mert erre nem kíváncsi. Elmegy a komálós, hátat fordít a szerelő. Elmegy a médiás, mert pénzt kértek tőle, hogy felmehessen a gyorsaságira mellényben igazolvánnyal fotózni. És elmegy a néző és elmegy a szponzor. Elmegy nem megbecsült sportbíró, aki vagy szikkad, vagy ázik egész nap. Normális esetben ezt már nem tolerálja senki, csak aki nagyon elhívatott. Magamat is ide sorolom.

És persze végül hatalmas tisztelet azoknak, akik ilyen körülmények között szolgálják ezt a sportot. Hatalmas tisztelet azoknak a szerelőknek, koordinátoroknak, akik éjjel szerelnek, vagy 200-zal végig mennek egy másik országba egy adott alkatrészért és sorolhatnám. Tisztelet a versenyzőknek. És nagy tisztelet a kiszolgáló, beavatkozó egységeknek.
Velük szemben is mérhetetlenül nagy tiszteletlenség ilyen versenyt rendezni.

A végére egy kis statisztika a versenyről, érdekes adatok.

R1 a hétvégén 22 órát ült a versenyautóban, abból 76 percet versenyzett 125 és 150 km SS távot teljesített, ebben a pénteki nap nincs is benne.
R2 ugyan ez 13 óra alatt 42 percet versenyeztek 79km mentek. Szombati nap nincs benne még rosszabb lenne az arány!
Historic 12 órát ült a versenykocsiba 40 percet versenyzett 67 km mentek. Szombat nincs benne!
forrás: online hirdetőtábla, amit természetesen nem sikerült a szabályok szerint működtetni.

Sporttársi üdvözlettel

Pryma Zoltán, és a változást remélő segítői….

Természetesen kérem osztani, köszönöm!

A ceredi etapon, tényleg szembe jött a civil forgalom, köztük rendőrautó is...
2018. szeptember 04. 13:10   visionary Válasz Előzmények
Don....
Lehetőség sem volt erre, pl az első szakaszban 2db. 10perces gyűjtő volt. Azzal elég nehéz több mint egy órát visszahozni
Vasárnap már 70 perccel gazdálkodhattak volna.
"ha az a volna ott nem lett volna.." ;)

Egy szó mint száz, láttunk már jobban lebonyolított versenyt is.
2018. szeptember 04. 10:30   Don Pedro Válasz Előzmények
Minőség, bizony. Csak tudnám, mi a jó francért van a gyűjtő, mint fogalom bevezetve, ha nem sikerül egy alig 40 fős mezőnyt összerántani vele egy szerviz után.
2018. szeptember 04. 09:25   barn Válasz Előzmények
Na azon nem csodálkozom hogy szarul volt organizálva. Az nem újdonság sajnos.
Azt tudjuk egy ideje, hogy a szövetség nem a minőség alapján rangsorol...
2018. szeptember 04. 07:14   edelenyberes Válasz Előzmények
A teljes versenyrendezés katasztrófa volt. Ennek ellenére ezt a csapatot favorizálja a szövetség.

Vincze Feriéknek egyébként nem illett volna megállni Hadikék baleseténél, ha nem láttak kint/náluk táblát? Vagy egy olyan tapasztalt navigátor, mint Holczer Dani ezt nem így tudja?

barn, állítólag etapont megindult a versenyzőkkel szemben a civil forgalom...
2018. szeptember 03. 21:22   barn Válasz Előzmények
Milyen eseményről maradtam le?
Érdekelne!
(hogy mennyire szigorúan fogják vizsgálni, azt azért sejtem...)
2018. szeptember 03. 20:33   Franci Válasz Előzmények
Gratuláció Vincze Ferinek, szép munka volt!
Szintúgy ügyes volt Kazár Miki is!

Érdekelne, hogy mi került a jegyzőkönyvbe a szombati utolsó Ceredi gyorsról mint etappá nyilvánítási ok.
Illetve nagyon bízom benne, hogy az RSB vizsgálni fogja az ott kialakult helyzetet a teljes versenyrendezéssel egyetemben.

A fiúk szépen mentek, a küzdelemmel nem volt gond.
Nem adja magát olyan könnyen ez az idei bajnokság az már biztos. Maradjon is így.
2018. szeptember 02. 22:52   balli Válasz Előzmények
Fun fact:
Turánék bérbeadták a Fiestát Szlovákiába, ezért/ebből kibérelték a Hyundait Lovászéktól, akik ezért/ebből kibérelték a Skodát Botkáéktól. A dekorosoknak volt munkája.

Ff2:
Szerintem a magyar Rally2-őn kívül 2018-ban a világon nincs még egy olyan rally bajnokság ahol az első 10-ből 8 autó hátsókerekes. :)
2018. szeptember 02. 14:01   balli Válasz Előzmények
Annyira nem egyszerű a matek.
Friciéknek elég legurulni az évet, de látod tegnap este is elég volt egy kis motorhiba, és mindjárt nem stabil a helyzet.
2018. szeptember 01. 10:05   Franci Válasz Előzmények
A villanyoszlop.
Ùj helyzet, mostantól lehet számolni.
2018. augusztus 30. 23:52   barn Válasz Előzmények
Valójában elfogadható indoklás az hogy a célbaérés volt a legfontosabb. De tessék már megmondani hogy mikor ment gyorsan Érdi Tibi?
Anno RTE-ben a Mazdával az 1.6-os Hondák, meg Ladák között?
2018. augusztus 30. 23:49   barn Válasz Előzmények
"nevezni tudni kell..."
Ennyi a lényeg (ha a vezetés nem annyira megy)
2018. augusztus 30. 23:36   zorro [ link ] Válasz Előzmények
bocsi, ez így jó...
2018. augusztus 30. 15:07   mmEVO2 Válasz Előzmények
nem vagyunk egy véleményem de legyen ahogy akarod :)


a lényeg, hogy nevezni tudni kell..
ha lenne vér a pucájában R2-ben indulna....
de nincs.
2018. augusztus 30. 13:58   Jozy Válasz Előzmények
Neki ezzel a tempóval sikerült nyernie..Hol itt a baj?
Senki nem azt mondta ,hogy ő VBkéz...Hanem a saját kategóriáját szépen lehozta...Most ebbe aztán bele kell kötni.Nem indult senki minuszolás volt, csak végig kellett mennie.
Most mi van akkor ha az R2 előtt megy 30mp vel?
nagy semmi....
Te mint nagy Guru akkor se nézed semmibe:)Hátakkor?
Lehet itt ugrálni ,hogy atomtempo...csak végig is kell vinni.
KisCsomós úgy jött mint egy állat,sajnos el is dobta többször is...Klauszt nem értem...Botka mintha pályát írt volna fel,,Németlackó előttünk szépen jött,,na de Heczig is a szokásos magyar sineken defektál...utánna meg bedobja..

Még a csehek is az ügyesek is estek keltek defekteltek..
Szegény Erik Cais biztos tudna mesélni,hogy vesztette el az r2es vezetést 2gyors alatt a végén..2defekt..megkönnyezte..
Mares is az utolsón dobta be...nehéz verseny volt
2018. augusztus 30. 13:17   mmEVO2 Válasz Előzmények
amennyiben neked egy becsületmegvédés annyit jelent, hogy veri az R2, húha..van baj.....
nem biztos, hogy sordót vertem volna de nem égetném magam ilyen teljesítménnyel..
ezt a tempót tudta volna nagymamám is járókerettel, ha nektek ez a rallye csak sajnálni tudlak.
2018. augusztus 30. 11:54   Jozy Válasz Előzmények
Nekem pl tök jó érzés volt, az utolsó szakasz céljába megvárni Tibiéket és együtt örülni.Az Öreg is kitett magáért!
Végülis egy Magyar pilóta és csapata győzelmét ünnepelhettük Ebn..2versennyel az sorozat vége előtt..
Sosem gondoltam volna ,hogy egy Barumon ő védi meg a magyarok becsületét.Mert ugye születtek tök jó részeredmények...de mind kihullott
Célba kell érni!Az a legfontosabb.Neki nem volt hova sietni,hiszen bajnokságban gondolkoztak.(Tudom MMevo2 te hasonló helyzetben 2keréken állva az ennes micuval verted volna Sordót is,én kérek elnézést:):)

Lukyanuk is elengedte a Barumot ..a bajnokságért cserébe.az utolsó körre a felszáradós pályán volt aki slickel volt aki intermédiával volt aki esőgumival ment ki!ezzel a folyamatos taknyos idővel ,ez egy ultra nehéz verseny volt...keveseknek is sikerült végigcsinálni.
2018. augusztus 30. 11:07   mmEVO2 Válasz Előzmények
Nehéz fenntartani az érdeklődést...kevés nevezők..gyenge autók a régiekhez képest..gyenge pilótákkal
A mostani 20 éves generáciot kurvára nem érdekli már ez a sport...
Felkapottabb egy jutúber mint egy rallye pilota
Minek menjek relét nezni? Odaküldöm a drónom és megy az autó mögött
Pedig vannak ám itt feldolgozhatatlan eredmenyeK....LittleÉrdi ujra behúzta a behúzhatatlant...
Na jo az R2 szarráveri nyakig érő sárban de sebaj
2018. augusztus 29. 22:47   zorro [ link ] Válasz Előzmények
...Egy szó, mint száz, a Salgó Kupa a Mecsek Rallye után az ország legtradicionálisabb futama, olyan megkerülhetetlen verseny, mint a vébénaptárban a Monte-Carlo, vagy a Finn-rali.

többet érdemelne, mint ami jelenleg...
2018. augusztus 28. 18:49   Franci Válasz Előzmények
Szia Mixi!

Köszönjük a beszámolót! Jómagam folyamatosan figyeltelek benneteket és szurkoltam, hogy ott legyetek a gyorsaságik céljában.

Nagyon örülök, hogy így látod és mégsem vagyunk akkora lemaradásban az élvonalhoz képest.

Esetleg tudnál még bővebben is írni magáról a rendezvényről összehasonlítva az itthoni rendezéssel? Lehet ez pro és kontra is. Érdekelne, hogy az itthoni rendezésekben mekkora a lemaradás mit lehetne jobban, máshogy, stb.

Köszönöm!

Szép munka volt ez így is!
2018. augusztus 28. 16:35   Mixike17 Válasz Előzmények
Sziasztok.

Túl vagyunk életünk első EB,életünk első ERC3 futamán,jól beleválasztottunk,de tudtuk,hiszen direkt olyan mezőnyt szerettünk volna választani ahol van ellenfél,( feltudjuk mérni az erőviszonyokat )


Sajnos nem úgy sikerült ahogy terveztük.
2 értékelhető gyorsaságink volt az egyiket nyertük a másik az a 14.szakasz 6. idő ( 5mp az elsőtől)

nagyon nehéz verseny volt ,ilyen körülmények közt életembe nem versenyeztem még,nagyon sokat estünk keltünk.
Tapasztalatnak nagyon jó volt.
De annak nagyon örülök,hogy nincs az a szakadék amire mindenki gondol,lássátok Herczig Norbit (nagyon sajnálom,embertelen tempót ment )

Mixi
2018. augusztus 27. 22:14   Franci Válasz Előzmények
Sziasztok!

Először is gratulálok ifj. Érdi Tibinek!

Közben kiszámolgattam a pontokat, remélem jól, ha van kedvetek ellenőrizhetitek.

1. Lukyanuk 152
2. Magalhaes 113
3. Herczig 62
4. Kreim 55
5. Galatariotis 50
6. Gryazin 49
7. Grzyb 40
8. Ingram 34
9. Basso 30
10. Moura 30
11. Ptaszek 23
2018. augusztus 27. 21:26   CSAKNÉZŐ Válasz Előzmények
Néha-néha idenéztem,de itt nem sokminden van már.
Lement a Barum,estek keltek a magyarok is,azt semmi reakció,vagy élménybeszámoló, Ez a Sanyi megdöglött.
Megyek oszt iszom valamit. Gúúd bály.


2018. augusztus 27. 20:13   Benyó Válasz Előzmények
Látszik, hogy élvezi, valóban. :)
2018. augusztus 27. 18:30   ulla [ link ] Válasz Előzmények
Hogy örül!!!!! ;-)
2018. augusztus 26. 11:37   Franci Válasz Előzmények
Egyetèrtek mindegyikőtökkel.
2018. augusztus 26. 11:30   balli Válasz Előzmények
Egyetértek, + Csomós Mixi is nagyon komolyát mutatott idegenben ameddig ment.

Most szurkolhatunk hogy az utolsó körben még beérjék Gryazint legalább Sordóék és pontot raboljanak tőle.

2018. augusztus 26. 09:18   mmEVO2 Válasz Előzmények
nagy kár Norbiékért...
nagyon szépen mentek ameddig mentek....

Botkáék....szokásos szánalmas közlekedés.
2018. augusztus 14. 07:08   frici Válasz Előzmények
Szervusztok!
Most szombat (aug. 18.) FRT.HU
Kiskunlacháza
Üdv: Frici
2018. augusztus 13. 19:12   Franci Válasz Előzmények
Megvan a Barum nevezési lista.
2018. augusztus 11. 09:52   man01 Válasz Előzmények
Janika IRC, Barum.
Szerintem 3x indult. 2007 Beával, ott estek ki a 7. helyről Pech volt 6. Addig Pindulán volt 4. Jánosunk. Másnap szuper raliztak és megnyerték az utolsó gyorsasagit, ez egy rövid ideig látható volt az eredménylistán, de leadták a menetlevelüket, így nem fejezték be a versenyt.
2008 Tomival, absz. 6., Valousek volt 4. Peták 8. Itt 2x mentek 6. időt és az első nap végétől a 6. helyen álttak.
2009 Tomival, absz. 7., gyorson 2x5., 2x6., 2x7. hely. Itt Kopeczky (1.), Kresta (4.), Prokop és Valousek volt előttük.
2018. augusztus 08. 06:36   frici [ link ] Válasz Előzmények
Jó Reggelt! Szervusztok!

Augusztus 18. Kiskunlacháza, Reptér!
Üdv: Frici
2018. augusztus 07. 18:56   Benyó [ link ] Válasz Előzmények
Nem is tudtam, hogy Sordo indulni fog Barumon.
2018. augusztus 05. 10:52   szek11 Válasz Előzmények
Szerintem nem ment olyan rosszat elsőre 7. Helyről esett ki elég komoly mezőnybe egy cseh volt előtte épp hogy.Másnap szuper rallyba ment 2. Időt is emlékeim szerint.
2018. augusztus 03. 10:44   barn Válasz Előzmények
Emlékszem, elsőre Tóth Janika sem ment nagyon jót, aztán már több helyismerettel már lett eredmény
2018. július 30. 10:59   örm Válasz Előzmények
Pont a Barumon irreális lenne Norbitól azt várni, hogy majd jol elveri a hazai menőket.Tavaly Magalhaest is eléggé verték, szerintem ebben a mezőnyben a pontszerzés jó eredmény lenne. Ha jol emlékszem, Botka még evo-val végzett jo helyen pár éve, de talán nem ilyen erős mezőnyben. Sok kieső lesz, arra azért lehet számítani.
2018. július 29. 20:52   CSAKNÉZŐ Válasz Előzmények
Na Peti te se jössz erre egy darabig. A tudósok megfogták a mondanivalódban a lényegeget. A Hercig szarrá verné Ozsiét.
2018. július 29. 20:48   crash Válasz Előzmények
Én nem utálom a magyar rallyet.... hanem most nem érdekel... Ez nem rallye ami nálunk van! Csehekhez járok mert kompletten nézve élvezetes, jó rendezés és számomra elfogadható mezőny!
Mai rally magyar mezőnyben vagy versenyben nem tudok olyan pilótát ill. versenyt mondani aki vagy ami miatt kimennék és egy hétvégét eltöltenék!
Amúgy Tarabus is áltt már kétszer Erc dobogón de azt, hogy Kopecki szintű pilóta azt soha se mondanám.... Herczigtől jobb pilótának tartom.... De meg fog változni a véleményem ha csakúgy mint Tarabus Herzig is dobogóra áll egy Barum rallyen!
2018. július 29. 20:35   Kistván Válasz Előzmények
Mi nem utáljuk a cseheket.
Ellenben veled sokkal reálisabban látjuk őket.

Viszont nem utáljuk vakon a magyarokat sem.
Ellentétben veled, aki zsigerből utál mindenkit.

Értelmetlen. Bármilyen összehasonlítás.
2018. július 29. 20:24   crash Válasz Előzmények
Herczig Norbert
Telefonon írtam és figyelmetlen voltam!
.... Tarabus hogy jött ide mist... mindegy
2018. július 29. 17:45   ulla Válasz Előzmények
Hercigh....
Ez igen.
Tarabus, akinek évekig szopkodtátok a f.szát, ő nem az? Meg Prokop?
2018. július 29. 14:10   crash Válasz Előzmények
Hercigh egy középszintű pilóta, ezt továbbiakban is tartom.... Barumon vissza fog állni az a sorrend ahova való! Nagyon sajnálom hogy a MOL nem fiatal pilótát karol fel és támogat!
... Az általatok utált Cseheknél van utánpótlás támogatás és nevelés, Mares 2. helyen áll a Cseh bajnokságban!
2018. július 27. 19:30   undorito22 Válasz Előzmények
Muszáj magyarázkodni, mert a bajnokság indulása előtt még egymásra ajánlgattak, hogy mennyire hátul fog végezni, aztán amikor megjelent a mesterrel készült interjú orgazmus közeli állapotba kerültek, csak utána elkezdtek jönni az eredmények...
Ja van eredmény, persze, mert gyenge a mezőny, kiestek előle, stb :)
2018. július 27. 18:08   Bunyo Válasz Előzmények
Vigyázzatok mert mindjárt visszajön és jól leb@sz mindenkit, hogy nincs humorérzéketek :D
2018. július 27. 16:31   undorito22 Válasz Előzmények
Franci,
Egyesek pihenésképpen irigykednek, gyűlölködnek :) Nekik semmi sem tetszik ami nem cseh, vagy a "mester"-hez köthető...
2018. július 27. 12:12   Franci Válasz Előzmények
Nem osztom az alábbi véleményt. Nem is nagyon tudom mire vélni, hogy mi a mondandója.
Szerintem egy izgalmas hazai idényünk van és külhonban is vannak szép eredmények. Van azért kinek szurkolni, itthon pedig elég kiegyenlített a mezőny.
Most nyári uborkaszezon van, ilyenkor pihenésképpen számolgatunk, emlékeinkben halászunk stb. amíg nem jön a következő esemény.
Egyébként Finn Rally 2018 van.
2018. július 27. 08:55   mmEVO2 Válasz Előzmények
Hú...nagyon izgalmas
Szerintem nem is fogok addig aludni amig ki nem derül,hogy ki hóditja el idén eme értékes trofeát...
Izgalmak,fordulatok,ármány ,szerelem...
Meg izgalmasabb az ERC pontszámolgatás..jujj...vajon behuzza e újra Kiserdi az öblögetőmester....
Ettől jobban mar csak KenMajom ujabb beállitott videjójat varom...
Hajrá
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Elhunyt az örökös Bajnok!
ISEUM Rallye videó
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek